Anvlaibar Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Gal manns ralling. Hva er poenget ditt? Ja, jeg kan bekrefte at jeg sier kj-lyden riktig og er fra østlandet. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg vet at mange som kommenterer på nyhetsartikler kanskje ikke har det beste å komme med, men å besitte en så tilbakestående tankegang som noen har vist at de har, er hinsides min fatteevne. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=w0rtEzS_3Ck Forskjellen mellom SKJ og KJ er bagatellmessig liten. Om dere vil ha en skikkelig KJ-lyd, sjekk dette: http://www.youtube.com/watch?v=6ttE4hsCM3U Mange KJ-lyder der. (du må-KJe gå) EKTE KJ-lyder. Nei, det er jo noen unger som ikke takler det. Selv unngår jeg konsekvent mennesker som ikke kan skille de to lydene, ettersom jeg blir utrolig irritert av å høre mennesker si "skjøre" og "skjøtt." Denne grenseløse smerten i kneet mitt. Har hatt det i over et pokkers år, og ifølge legen min "skal det bare gå seg til." Det går seg bokstavelig talt ikke til. Arg. Endret 16. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 "Lagerkrigen" på MAX er bevis på at det er for mye TV-tid i verden. Er helt enig, det er det verste TV-programmet i verden. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg synes Dusørjegerne kommer på en god andreplass. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det er jo fett. I am the daaaawg, the big bad daaawg. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Dei verste programma går definitivt på FEM og MAX. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) All reklamen på fjernsynet gjør meg nesten deprimert. At kullsyre går ut av sodavann som står lagret en stund. Spiller nesten ingen rolle hvor godt man skrur igjen korken. Brutalt innspill fra naturen sin side. Endret 16. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Operation REPO er forferdelig også, da hovedpersonene er en gjeng sykelig overvektige mennesker. Har heller mer respekt for de som får fratatt bilene sine. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 TV har gått rett i dass de siste åra. Jeg synes ærlig talt reklamen er bedre enn enkelte programmer de tyter ut. Her sitter jeg med vel over 30 kanaler som er verdt å nevne (fra hukommelsen), og aldri er det noe spennende å se på ved middagstider. Jeg blir bare sittende å lure på hvem som faktisk ser på, siden det tydeligvis selger. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Beste sendetid etter min mening, er fra 15 til 18. Da sender de KUN dritt. TV og middagstid går hånd i hånd her i huset. Og det er sikkert derfor de sender dritt rundt denne tiden, fordi folk ser på uansett. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 At lyden på det ene øret ikke virker på Sennheiseren. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Har ikke hatt TV på snart 5 år, savner det heller ikke noe særlig heller. Hva har du internett for? :0) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 At lyden på det ene øret ikke virker på Sennheiseren. Mer sannsynlig at du har blitt døv på det ene øret! 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) At lyden på det ene øret ikke virker på Sennheiseren. Mer sannsynlig at du har blitt døv på det ene øret! Ja, egentlig. Men seriøst, hvorfor kan det være mer sannsynlig? Endret 16. mars 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fordi Sennheiser produkter er durable greier 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Samme skjedde med mine Sennheiser earbuds. Behandlet de litt dårlig da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Irriterer meg at jeg fikk en halvtimes utestengning fra nettet grunnet P2P-trafikk. Jeg skulle laste ned Android SDK, ikke piratkopiere. Om jeg vil piratkopiere så bruker jeg en proxy ditt stygge, unyttige nazi-filter! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Hvor sitter du og bruker nett med filter? Studenthybel? Jeg bruker mobilt bredbånd, heller enn å stole på slike barnehagegreier. Jeg husker barnefilteret i militæret. Det var knapt brukbart. Et forum var blokkert fordi noen hadde laget en forumtråd med "blowjob" i tittelen. Forumet var utilgjengelig sålenge det stod noe med "blowjob" under "ferske innlegg" på forsiden. Noen timer senere, når innlegget med bannlyste ord ikke var linket til fra forsiden, ble forumet tilgjengelig igjen. Filteret var latterlig strengt, og dataen gikk knapt an å bruke for hverdagslige aktiviteter. Jeg hater slike restriksjoner. Det var da jeg ble storforbruker av nett via mobilen... Endret 16. mars 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Irriterer meg at jeg har brukt 200 kr på deansplugger, så får jeg ikke med krympeplast, så de er borkastet -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå