Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Bruk av SSH hvis SSH er blokkert.

EDIT: Hvis du lurer på hvorfor jeg kjører SSH gjennom OpenVPN så er paranoia veldig relevant. Ingen andre IPer enn min OpenVPN IP har lov å logge inn. Da slipper jeg også unna å åpne porter for SSH.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FAEN, svarte søren for noen..............

"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below."

Perfekt mobilpakke tillbehør for kun 300nKR, men neida ikke mulighet for sending til norge.

Verdi 2000kr her i landet..

Blir forbannet

Kostet desverre noen kr ekstra, men kansje jeg sparte litt, da jeg ikke beregnet toll

Med 1700kr spart, så tror jeg du fortsatt går i pluss ved å bruke: http://www.jetcarrier.com/

Lenke til kommentar

Ikke han, du. Hvorfor skulle det være sikrere å tunnellere ssh gjennom openVPN? Ssh er jo kryptert i seg selv.

Jeg bruker SSH på TOR-nettverket gjennom en uregistrert VPN-server som ligger i en bunker i Mumbai, der informasjonen blir manuelt kryptert av underbetalte og foreldreløse barn. Dette er først etter jeg har ransaket rommet mitt for overvåkningskamera, og låst mine fem biometriske dødbolter.

Lenke til kommentar

^ folk som skriver alt mulig uinteressant drit på Facebook. Hvem faen bryr seg om at du spiste salat til lunsj, og at du skal ha fiskeboller til middag?

Ha ha, har du ikke fattet at det er alt som postes på facebook? Jeg for min del bruker ikke facebook for annet en chat, er en grei måte å holde kontakt med folk som ikke bruker andre tjenester som feks Steam og msn.

Irriterer meg at jeg har en kraftig feber, og konstant kaldsvetter og er svimmel.

Lenke til kommentar

^ folk som skriver alt mulig uinteressant drit på Facebook. Hvem faen bryr seg om at du spiste salat til lunsj, og at du skal ha fiskeboller til middag?

Ikke at jeg er uenig. Men hva mener du er riktig bruk av Facebook? Altså, hva skulle man skrive på statusen sin?

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er uenig. Men hva mener du er riktig bruk av Facebook? Altså, hva skulle man skrive på statusen sin?

jeg vasket rutene? ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Men i hvert fall ting som er litt mer interessant for allmennheten. Hvis man absolutt må skrive noe; for eksempel at man har fått ny jobb, lappen, eller har gjort et godt kjøp.

Eller legge ut morsomme/interessante bilder og videoer, kommentarer på nyhetssaker/lenker osv. :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg bruker også Facebook kun til chat. Hadde det ikke vært for at chatten er forbanna god, så hadde jeg slettet meg fra driten for lenge siden :p

Synes ikke chatten er så bra. Bruker det kun fordi så mange andre bruker det. De fleste jeg kjenner bruker facebook, så er ganske lett å få kontakte med alle.

Lenke til kommentar

Drar på ferie, gidder ikke låse døren, er så mye pes. Tilbake om to uker :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Drar på ferie, gidder ikke låse døren, er så mye pes. Tilbake om to uker :w00t:

En kamerat av meg som jobber som lastebilsjåfør la ut denne i forrige uke:

"Står utenfor Rema 1000 i XXXXX og venter på at klokka skal bli 0530 så alarmen skrur seg av automatisk" :!:

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Jeg bruker SSH på TOR-nettverket gjennom en uregistrert VPN-server som ligger i en bunker i Mumbai, der informasjonen blir manuelt kryptert av underbetalte og foreldreløse barn. Dette er først etter jeg har ransaket rommet mitt for overvåkningskamera, og låst mine fem biometriske dødbolter.

Jeg tror ikke du helt fikk med deg hvorfor. Det er av praktiske grunner, feks. har jeg kommet over slike ting som Esso snakket om; blokkering av SSH, men en OpenVPN tunnel funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...