Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 To spesifike brukere som henger på mobil-forumet irriterer meg blodig. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jul generelt irriterer, alt irriterer med julen. Tradisjonsmat, pengesløs, stress og motta gaver. Hvordan kan man hate noe som julen? er ikke stress i det heile tatt om man tar julehandeln og hamstrer inn det man skal i november.julen en av det beste tradisjonen man har i desember! .jeg irritera meg over folk som ikke kan lære seg å respektere andre. Endret 21. november 2010 av Cipther Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Å dele hus med 2 til, og kun ha en tv. Dette gidder jeg ikke, får ikke sett programmene mine eller noe. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Folk som klager over jula. Seriøst, det er bare å la vær å pynte å feire. Meg du sikter til? Vet ikke med deg, men jeg forbinder jula med god mat, gaver, familietreff osv. IKKE en shitload med harry lysdekor i alle verdens farger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Siktet ikke til noen spesielle, men skjønner ikke vitsen å klage over jul. Liker man ikke lys, så kjøper man ikke lys, snakker ikke om lys og tenker ikke på lys. Ikke sant? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 snakker ikke om lys og tenker ikke på lys. Ikke sant? Småvanskelig når naboen har satt opp lys rett utafor vinduet mitt. Umulig å sove jo. Skal snakke med de i morgen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Irriterer meg over flyturen i morgen. Jeg hater å fly. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Irriterer meg over flyturen i morgen. Jeg hater å fly. Jeg ELSKER å fly! 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvorfor det? Ned kommer du uansett. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Søndager generelt irriterer meg... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Irriterer meg over flyturen i morgen. Jeg hater å fly. Jeg ELSKER å fly! Åh! Jeg også! Digger det! Eneste problemet er de flyene der du rett og slett ikke har beinplass. De irriterer meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg er livredd for å fly. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er ikke jeg. Som dragen sa, du kommer jo ned uansett? Du blir ikke akkurat sittende fast der oppe! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er ikke jeg. Som dragen sa, du kommer jo ned uansett? Du blir ikke akkurat sittende fast der oppe! Folk er jo ikke redd for å bli sittende fast. Det er jo hvordan de kommer ned de er redd for. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 irriterer meg grenseløst at play.com ikke sender gadgets til norge!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Åja. Det visste jeg ikke. Folk som skriver spørsmål med punktum på slutten og ikke spørsmålstegn. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 irriterer meg grenseløst at play.com ikke sender gadgets til norge!! enig! 200kronersregelsaken når man bestiller fra utlandet også! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg er livredd for å fly. Det er vel i grunn det jeg også er/har blitt. Det er takeoff som jeg hater mest. Det er sikkert kjempefestlig for andre å se på mitt skrekkslagne ansiktsuttrykk under takeoff, men for meg er det ikke spesielt kult. Jeg elsket fly før, inntil et par flyturer ødela den gleden. Endret 21. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 familie som krangler.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå