Dragen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ikke kvinnedagen i seg selv, men at de forbanna kvinnfolka gratulerer hverandre. Hva faen gratulerer de for? At de har klart å få en random dag kalt "kvinnedagen"? 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hysj på dere. Kvinner er awesome. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ingen som irriterer seg over kvinnedagen? Det irriterer meg at det enda er nødvendig å ha den. Skammer meg å være en del av et samfunn hvor det ene kjønnet har en egen dag hvert år for å markere nettopp kjønnet deres. Mennesker er mennesker! Våre forfedre kommer til å riste på hodet av oss slik vi rister på hodet av hvordan f eks homofili ble håndtert i middelalderen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er jo 365 mannedager i år. Er det ikke? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Da synes jeg nesten disse andre skal få ha sin dag. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 For noen tøfler dere er. Trodde jeg kastet en skikkelig brannfakkel som skulle resultere i et bål av eder og galle mot kvinnedagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tøfler? Ved å proklamere at resten av året har bare mannsdager? Ok, hvis du sier det så. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 ikke klag "menn" vi har 364 dager i året som er vår dag! la kvinnene ha den ene dagen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) 364 dager i året Ja faen, det glemte jeg. 29. februar er vel og en slags kvinnedag. De får jo fri på den dagen og sånt. Endret 8. mars 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er det det? Det betyr at jentene får faktisk 1.25 dager i året som er deres! Og de klager? UHØRT! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 at det skal være så jævlig dyrt for drikke her til lands. Koster jo mange hundre kroner for en halvliter skikkelig drikke. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kvinnedag, de feirer hva? At de i snitt har høyere fravær? At de syter, klager og maser over bagateller? Den ekstreme subjektivie dominansen i hjernen deres? Deres evne til å overanalysere hvert minste signal (som kanskje er der) totalt fra konseptene? Trenger jeg fortsette? 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Setter meg ned for å spille Skyrim og finner ut at hvis fyren jeg skal snakke med flytter seg og jeg trykker E for å prate med han så stjeler jeg heller litt shit fra fyren så han begynner å angripe meg. :/ ... Tenker at det sikkert er greit å selge litt stash, og ender med å selge armoren jeg har på meg. (Kunne de ihvertfall spurt meg om jeg er helt sikker på at jeg vil selge det jeg har på meg). *frustrert* Happens everyday. Blir ofte slik at jeg ved et uhell stjeler fra kompisene mine når jeg skal prate med dem, og skulle selge noe greier i stad men så klarte jeg å selge buksa mi... 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Young, Undercover Cops Flirted With Students to Trick Them Into Selling Pot Usmakelig. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jesusmusikk. De har gjort sånn at det ikke er fokus på hverken musikk eller tekst, men BUDSKAPET. Guess what, budskapet er falskt. Derfor er denne musikken null verdt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har en halvårsoppgave som er verdt 20% av modulkarakteren, og det er gruppearbeid. Jeg har gjort ALT! Hver eneste jævla faens kodelinje er skrevet eller sammensatt av MEG! De to døgeniktene jeg er på gruppe med vil få den samme JÆVLA karakteren som meg, fordi det er slik systemet fungerer. De er en gjeng med udugelige og late brødskalker! Nå har jeg jobbet ræva av meg, og jeg kommer ikke til å bli ferdig innen tidsfristen. Er det god nok unnskyldning at jeg har fått 300% av arbeidsfordelingen? Faen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jesusmusikk. De har gjort sånn at det ikke er fokus på hverken musikk eller tekst, men BUDSKAPET. Guess what, budskapet er falskt. Derfor er denne musikken null verdt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Bruk mobiltelefonen din som vekkerklokke. ALLE telefoner har vekkerklokkefunksjon. Selv Symbian. Akkurat det som var poenget. Mobilen min var ikke i noen form til å være vekkerklokke på det øyeblikket, eller foreslår du at den skal vekke meg uten noe OS? Hadde tydligvis ikke skole, men jaja. Endret 9. mars 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Det irriterer meg at jeg setter av hele kvelden til å lese på prøve, men ender opp med å utsette det så lenge at jeg må sitte oppe hele natta for å få lest. Endret 9. mars 2012 av Coffey 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå