Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som irriterer seg over kvinnedagen? :dontgetit:

Det irriterer meg at det enda er nødvendig å ha den. Skammer meg å være en del av et samfunn hvor det ene kjønnet har en egen dag hvert år for å markere nettopp kjønnet deres. Mennesker er mennesker! Våre forfedre kommer til å riste på hodet av oss slik vi rister på hodet av hvordan f eks homofili ble håndtert i middelalderen.

Lenke til kommentar

Kvinnedag, de feirer hva? At de i snitt har høyere fravær? At de syter, klager og maser over bagateller? Den ekstreme subjektivie dominansen i hjernen deres? Deres evne til å overanalysere hvert minste signal (som kanskje er der) totalt fra konseptene? Trenger jeg fortsette?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Setter meg ned for å spille Skyrim og finner ut at hvis fyren jeg skal snakke med flytter seg og jeg trykker E for å prate med han så stjeler jeg heller litt shit fra fyren så han begynner å angripe meg. :/

... Tenker at det sikkert er greit å selge litt stash, og ender med å selge armoren jeg har på meg. (Kunne de ihvertfall spurt meg om jeg er helt sikker på at jeg vil selge det jeg har på meg). :(

*frustrert*

Happens everyday. Blir ofte slik at jeg ved et uhell stjeler fra kompisene mine når jeg skal prate med dem, og skulle selge noe greier i stad men så klarte jeg å selge buksa mi...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en halvårsoppgave som er verdt 20% av modulkarakteren, og det er gruppearbeid.

Jeg har gjort ALT! Hver eneste jævla faens kodelinje er skrevet eller sammensatt av MEG! De to døgeniktene jeg er på gruppe med vil få den samme JÆVLA karakteren som meg, fordi det er slik systemet fungerer.

De er en gjeng med udugelige og late brødskalker!

Nå har jeg jobbet ræva av meg, og jeg kommer ikke til å bli ferdig innen tidsfristen. Er det god nok unnskyldning at jeg har fått 300% av arbeidsfordelingen?

Faen!

Lenke til kommentar

Jesusmusikk. De har gjort sånn at det ikke er fokus på hverken musikk eller tekst, men BUDSKAPET.

Guess what, budskapet er falskt. Derfor er denne musikken null verdt.

applause123436388.gif

Lenke til kommentar

Bruk mobiltelefonen din som vekkerklokke.

ALLE telefoner har vekkerklokkefunksjon. Selv Symbian.

Akkurat det som var poenget. Mobilen min var ikke i noen form til å være vekkerklokke på det øyeblikket, eller foreslår du at den skal vekke meg uten noe OS?

Hadde tydligvis ikke skole, men jaja.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...