Gavekort Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Har vært der selv. Irriterer meg at hodetelefonene mine ikke kommer før på mandag! Det er grusomt å vente på pakker! Over helga er det grusomt, men fantastisk når du vet det kommer i løpet av uka. Spenningen hver dag når man titter i postkassa. Jeg må innrømme at ventingen er en del av gleden også! Det er nesten som å være en unge på julaften igjen! Endret 8. mars 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Den pokkers kodebrikka til nettbanken! Alltid vekk når jeg skal betale noe. Dessuten er det irriterende med nettauksjonselgere som ikke tar PayPal, kun nettbank. Jeg har 100% positive karakterer, og likevel venter de med å sende varen til pengene er kommet inn. Noe som tar lang tid med nettbank. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 at jeg fikk en spontan ide om å barbere leggene, men ombestemte meg etter å ha begynt på den ene. Det ser rimelig dumt ut med en stor bald spot på den ene leggen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Bussen går om 6 min. og jeg ligger fortsatt i senga Interessant at du ikke gidder stå opp, men du gidder å fortelle oss om det på et internettforum. Her snakker vi bra prioritering. 4 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skjønner prioriteringen jeg. Rekker den ikke likevel, så kan chille i senga litt lenger. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Å chille i senga kan vel ikke kalles å irritere seg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Bussen går om 6 min. og jeg ligger fortsatt i senga Bra du bruker tida på å informere oss om dette, da! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Bussen går om 6 min. og jeg ligger fortsatt i senga Har en gang dusjet på 2 min, pussa tennene på 1 min og funnet klær på 3 min, og rukket bussen. Jeg kunne droppa å dusje. Men jeg bare måtte. Endret 8. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Å chille i senga kan vel ikke kalles å irritere seg? Er jo nokså irriterende å våkne så sent at man ikke rekker bussen man egentlig skal ta? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er i alle fall svært irriterende med folk som absolutt må diskutere en sak til døde i stedet for å bare bli ferdig med den en gang for alle. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Vanskelig å få tak i alkohol. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja det er ikke lett å gå ned på butikken gitt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja det er ikke lett å gå ned på butikken gitt Plz, her i Førde har vi ølpol på samme måte som vi har vinmonopolet. Dyrt, dårlige stengetider (lørdag hver dag..) og dårlig utvalg. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Eyy, her snakker vi ikke om tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Ja det er ikke lett å gå ned på butikken gitt Plz, her i Førde har vi ølpol på samme måte som vi har vinmonopolet. Dyrt, dårlige stengetider (lørdag hver dag..) og dårlig utvalg. Ølpolet i Førde er jo så hyggelig! Kan jo alltids ta turen til en av nabokommunene dersom du kommer på at du er tørst litt for sent? :!: Fordømt vondt i nakken på høyre side, uansett hva jeg gjør for å løse det opp. Endret 8. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ble så opptatt av et innlegg jeg skrev at jeg glemte av pizzan og den ble schwart Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ble så opptatt av et innlegg jeg skrev at jeg glemte av pizzan og den ble schwart Diskusjon fo life, lzzm. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Spiller brettspill og finner ut at det er ihvertfall 70% random og alt som går galt går galt. Setter meg ned for å spille Skyrim og finner ut at hvis fyren jeg skal snakke med flytter seg og jeg trykker E for å prate med han så stjeler jeg heller litt shit fra fyren så han begynner å angripe meg. :/ ... Tenker at det sikkert er greit å selge litt stash, og ender med å selge armoren jeg har på meg. (Kunne de ihvertfall spurt meg om jeg er helt sikker på at jeg vil selge det jeg har på meg). *frustrert* Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ingen som irriterer seg over kvinnedagen? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvorfor det? Vi har jo 364/5 dager ellers i året å kose oss på, så hvorfor irritere seg over den ene dagen? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå