Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Har vært der selv. :p

Irriterer meg at hodetelefonene mine ikke kommer før på mandag! Det er grusomt å vente på pakker! sad.gif

Over helga er det grusomt, men fantastisk når du vet det kommer i løpet av uka. Spenningen hver dag når man titter i postkassa.

Jeg må innrømme at ventingen er en del av gleden også! Det er nesten som å være en unge på julaften igjen! inv_biggrin.gif

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bussen går om 6 min. og jeg ligger fortsatt i senga :ermm:

Har en gang dusjet på 2 min, pussa tennene på 1 min og funnet klær på 3 min, og rukket bussen.

Jeg kunne droppa å dusje. Men jeg bare måtte.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er ikke lett å gå ned på butikken gitt :tease:

Plz, her i Førde har vi ølpol på samme måte som vi har vinmonopolet.

Dyrt, dårlige stengetider (lørdag hver dag..) og dårlig utvalg.

Ølpolet i Førde er jo så hyggelig! Kan jo alltids ta turen til en av nabokommunene dersom du kommer på at du er tørst litt for sent? :!:

Fordømt vondt i nakken på høyre side, uansett hva jeg gjør for å løse det opp.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Spiller brettspill og finner ut at det er ihvertfall 70% random og alt som går galt går galt.

Setter meg ned for å spille Skyrim og finner ut at hvis fyren jeg skal snakke med flytter seg og jeg trykker E for å prate med han så stjeler jeg heller litt shit fra fyren så han begynner å angripe meg. :/

... Tenker at det sikkert er greit å selge litt stash, og ender med å selge armoren jeg har på meg. (Kunne de ihvertfall spurt meg om jeg er helt sikker på at jeg vil selge det jeg har på meg). :(

*frustrert*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...