Vertical^ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Får herlige 870 kroner hvert skolår, mens karen jeg sitter ved siden av får nesten 20 000 kroner. Og som dere sier - Det blir brukt på piss. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 FAEN! Spotify aktiverte tidslinja på Facebook. :realmad::realmad::realmad::realmad: Jaha? Er vel ikke heller Facebook som automatisk aktiverer tidslinja da? 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 VGS regner jeg med? De stipend-pengene er bare bullshit. De som fikk stipend i klassen mim brukte det på junkfood og alkohol. Foreldre som bor sammen med ok økonomi=900kr Skilte foreldre med ok økonomi=20 000kr Ikke langt fra realiteten. 5 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) FAEN! Spotify aktiverte tidslinja på Facebook. :realmad::realmad::realmad::realmad: Jaha? Er vel ikke heller Facebook som automatisk aktiverer tidslinja da? Nei, når jeg logget meg på Facebook i Spotify så aktiverte den automatisk tidslinja. Det oppdaget ikke idiotiske meg ikke før jeg allerede hadde trykket. Kukk! Endret 5. mars 2012 av CFM Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Til trøst, så har du ikke noe valg. 14 Mars ville det blitt rullet ut på profilen din uansett hva du ønsket eller ei. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja jeg så det. Tull er det uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det? Alt det gjør er å gjøre informasjonen du selv har lagt ut på veggen din lettere tilgjengelig og enklere for deg å se over hva du vil vise og hva du skal skjule. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kommentarer på forskjellige nettaviser/sider som sorteres etter alt annet enn kronologi. Jeg driter langt i antall tomler/likes/whatever og det er hinsides retarded å sortere det slik at de nyeste kommer øverst. Og alle de tilbakestående måtene er default over alt. Og hvorfor kommer jeg til den siste posten ever i kun denne tråden i stedet for siste uleste? 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det? Alt det gjør er å gjøre informasjonen du selv har lagt ut på veggen din lettere tilgjengelig og enklere for deg å se over hva du vil vise og hva du skal skjule. Synes det bare ble styggere og mer rotete jeg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kommentarer på forskjellige nettaviser/sider som sorteres etter alt annet enn kronologi. Jeg driter langt i antall tomler/likes/whatever og det er hinsides retarded å sortere det slik at de nyeste kommer øverst. Og alle de tilbakestående måtene er default over alt. Og hvorfor kommer jeg til den siste posten ever i kun denne tråden i stedet for siste uleste? Fordi du trykker på feil lenke. Prøv ikonet til venstre for trådnavnet? Synes det bare ble styggere og mer rotete jeg... Syns faktisk det ble mer orden selv. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja den er jo helt grei, men synes man kunne ha valget om man fortsatt ville ha den gamle. Den var enklere og ikke så veldig fancy som den nye er. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fordi du trykker på feil lenke. Nei. Prøv ikonet til venstre for trådnavnet? Nøyaktig det jeg gjør. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 http://gorgeousbones.webs.com/apps/forums/topics/show/1922475-intro- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Svelget nettopp en ledningsbit! Slik går det når tennene dine er lednings-strippere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Har svelget mer søppel enn det de fleste måker gjør, så det skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Har svelget mer søppel enn det de fleste måker gjør, så det skal nok gå bra. Forøvrig irriterer den perioden jeg er i nå, er midt i mellom å bo hjemme og flytte, og har solgt bilen så har ikke noe flyttemiddel utover å låne bil fra foreldre. Føler meg litt handycaped : | Endret 6. mars 2012 av Occi 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 SPAR har tilbud på grillet kylling. 29,90! Bare synd at butikken her er tom for kylling. ARGH! 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) VGS regner jeg med? De stipend-pengene er bare bullshit. De som fikk stipend i klassen mim brukte det på junkfood og alkohol. Hva ellers skal man bruke det på? Ingen bruker 1000 kr på kladdebøker og utstyr i mnd. Faktisk så bruker en vanlig vgs.-elev ca. 400 kr i året på skoleutstyr, fordi lesebøker nå til dags er gratis. Endret 6. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå