djgudleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) det gamle og bedritne skjermkortet Husker at du posta i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" da du fikk dette skjermkortet. Men i mitt hode var det 5770 du hadde... Tiden flyr og rare ting legger seg i langtidshukommelsen! Endret 4. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Dårlige løsninger og gidderikkeågjøredetordentligfiks Endret 4. mars 2012 av TMK9C 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 det gamle og bedritne skjermkortet Husker at du posta i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" da du fikk dette skjermkortet. Men i mitt hode var det 5770 du hadde... Tiden flyr og rare ting legger seg i langtidshukommelsen! Var ganske så hyggelig å oppgradere frå eitt slags nvidia-kort frå steinalderen. Men så innsåg eg at ATI sine drivers tydeligvis er fiska opp frå ein dass i pakistan. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er en dass i pakistan, og føler meg trakassert av innlegget ditt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er en dass i pakistan, og føler meg trakassert av innlegget ditt. I am a toilet, and I find this offensive!!11 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Alle planene for uka som folk nå poster på fb. Som om alle bryr seg om at du skal trene torsdag og søndag, eller at du skal handle med moren din "en dag." Endret 5. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Irriterer meg litt over at jeg får opp masse underlige personer jeg ikke kjenner på den "Social feeden" på Spotify. Noen andre som får dette? Jeg er ikke interessert i at Ashley Brown hører på Coldplay, eller at Mathias Mellåker hører på Gorillaz. Før fikk jeg bare opp folk jeg hadde lagt til selv. Er ikke koblet til Facebook heller. Edit: Okey, nå har jeg plutselig masse randoms i People-lista som jeg ikke har lagt til selv. Disse kan jeg heller ikke fjerne. Har prøvd å google litt rundt dette, men finner ingenting. Som Jean Luc Picard sier: What the fuck is this shit? Tviler på at noen har "hacket" kontoen, men har endret passord just in case. Endret 5. mars 2012 av RastaXP 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Det skjedde ETTER det blei overoppheita Er ikkje noko å spare på helder. Jævla ATI, makan til skrap. Skal ta det gamle acer-kabinettet, den gamle acer-PSUen og det gamle og bedritne skjermkortet og kaste det på sankthans-bålet. GPUen følte liksom det ikkje var nok å plage meg med bluescreens og skjermdriverkræsj i to år, den måtte fysisk skade meg også. Og nesten brenne ned huset. Den blei mektig varm når vifta tok kvelden. Her tar du helt feil, Nvidia er kjent for å brenne ned hus, ATi har bare ikke drivere. På den seriøse siden så har jeg faktisk bortimot null problemer med ATI-kortet mitt, selv om den proprietære Linux-driveren deres kjører senere enn den burde gjøre. Var ganske så hyggelig å oppgradere frå eitt slags nvidia-kort frå steinalderen. Men så innsåg eg at ATI sine drivers tydeligvis er fiska opp frå ein dass i pakistan. Snakket med en Nouveau-utvikler som sa at Nvidia hadde en mye lette jobb enn AMD. Der Nvidia bruker maskinvare for å gjøre noen oppgaver, bruker AMD driveren for å gjøre det. AMD har en haug mye mer software-skriving å gjøre fordi de ikke legger disse oppgavene på hardware. Med andre ord, det er mye vanskeligere å skrive drivere for AMD kort. Jeg vet ikke hvor nøyaktig informasjonen er, og jeg fikk ikke så mye detalj-informasjon, men det var ihvertfall det han sa. Endret 5. mars 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Irriterer meg at Spotify lar deg synce iPod via kabel, men Android kun via WiFi. Har ikke WiFi her, så blir nødt til å dra på Burger King eller noe sånt piss bare for å synce. Hvorfor kan vi ikke bare synce Android via kabel? Hmpf. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Irriterer meg at Spotify lar deg synce iPod via kabel, men Android kun via WiFi. Har ikke WiFi her, så blir nødt til å dra på Burger King eller noe sånt piss bare for å synce. Hvorfor kan vi ikke bare synce Android via kabel? Hmpf. Det har irritert meg i evigheter. Latterlig. Denne sutringa her. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 itavisen er så latterlig teit. Er jo it verdens svar på VG. Forsiden inneholder flust av "anonymous" artikler som ikke hører hjemme der. Artikkelbildet i linken ovenfor er et rageface som bare viser hvor elendig den sida er (Nei, det er ikke hipt eller kult om de bruker et rageface). At den i det hele tatt er der den er i dag er utrolig og jeg er like flau over itavisen som jeg er over artige.no. For ikke å snakke om at absolutt alt av mobilartikler skal vinkler mot apple og hva apple handler om. Kvalm markedsstrategi som bare er der for å trekke mest mulig lesere. Samme faen er det jo om leserne syntes det er noe bra... 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Denne sutringa her. Jeg ser ikke problemet. Kan de ikke skaffe seg en annen DVD-spiller, eller transcode til avi? Herregud. EDIT: Uff, kommentarene på den artikkelen provoserer meg. Endret 5. mars 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spiste god pizza til middag, men jeg spiste for mye og nå er jeg stappmett. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Denne sutringa her. Jeg ser ikke problemet. Kan de ikke skaffe seg en annen DVD-spiller, eller transcode til avi? Herregud. EDIT: Uff, kommentarene på den artikkelen provoserer meg. Eller bare drite i de stock-software på boksene sine og legge inn noe Open Source? Det er et ikke-problem. Bah. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, å legge inn open source software på multimediaboksene sin er jo ikke noe problem i det hele tatt. Enhver person over 10 år burde klare det feilfritt. 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, å legge inn open source software på multimediaboksene sin er jo ikke noe problem i det hele tatt. Enhver person over 10 år burde klare det feilfritt. Evt. kan de be faren sin gjøre det. 10-åringer nå til dags. Deres bedrifter går meg hus forbi. :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er vist ei på facebook som gleder seg til stipendet hennes kommer slik at ho kan kjøpe seg ny telefon og stripe håret. Skattepenger til god nytte. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 VGS regner jeg med? De stipend-pengene er bare bullshit. De som fikk stipend i klassen mim brukte det på junkfood og alkohol. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 FAEN! Spotify aktiverte tidslinja på Facebook. :realmad::realmad::realmad::realmad: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå