Gjest Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Øystein Storeide. Hvem? En person med absurde meninger om hvordan kvinner skal være i samfunnet. Noen har forresten postet et bilde av noe han skrevet i Sunnmørsposten på Artige. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Å trakke på den her er kanskje det farligaste ein kan gjere i heimen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvordan i all verden klarte du det? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvordan i all verden klarte du det? Han stakk foten sin inni kabinettet! Du-uh! 3 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Åååååhh! Vært våken konstant i 30 timer + nå. Er ikke så forpult morsomt at han dere jævla kompisen din ikke gidder/klarer å svare på facebook angående viktig hendelse på skolen i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Å trakke på den her er kanskje det farligaste ein kan gjere i heimen. Er det rart skjermkorta dine tar kvelden når dei ligg på gulvet og blir tråkket på? 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Åååååhh! Vært våken konstant i 30 timer + nå. Er ikke så forpult morsomt at han dere jævla kompisen din ikke gidder/klarer å svare på facebook angående viktig hendelse på skolen i morra. Ring han? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 At jeg har diare for 2. gangen bare i 2012 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Å trakke på den her er kanskje det farligaste ein kan gjere i heimen. Ikke rart du tok livet av det. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tryna på sykkelen i fjor høst og har ett blåmerke lignene arr rett under kneet, trodde ikke mann fikk arr av skrubbsår... (Grinda kneet bortover asfalten og gikk hele dagen med det men whatever...) Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 seriøst .... hva heter han fyren som ligner på Stig Henrik Hoff??? han er en norsk skuespiller. blandet de før, men nå ser jeg jo forskjell. kommer bare ikke på navnet, så utrolig irriterende!! anyone? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Er det rart skjermkorta dine tar kvelden når dei ligg på gulvet og blir tråkket på? Ikke rart du tok livet av det. Det skjedde ETTER det blei overoppheita Er ikkje noko å spare på helder. Jævla ATI, makan til skrap. Skal ta det gamle acer-kabinettet, den gamle acer-PSUen og det gamle og bedritne skjermkortet og kaste det på sankthans-bålet. GPUen følte liksom det ikkje var nok å plage meg med bluescreens og skjermdriverkræsj i to år, den måtte fysisk skade meg også. Og nesten brenne ned huset. Den blei mektig varm når vifta tok kvelden. Edit: Som du ser, så holdt eg faktisk på å dø. Endret 4. mars 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Asgeir Borgemoen? nop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå