djgudleif Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Ja, jeg "kan" jo det. Hadde overlevd uten phpMyAdmin, men gidder ikke å skrive egne spørringer hver gang jeg skal endre småting. Endret 4. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dritdag. Drithelg. Drit alt. Fuck it, jeg flytter inn i headsetet mitt. 1 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 jævla kriminaliteten her i trondheim. faen ikke bodd her et år enna og allerede er både sykkel og mobil stjelt... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skulle stå opp før 10, så jeg stilte klokka på ca 09.30. Våknet da, og følte meg såppas våken at jeg valgte å legge hodet nedpå bare i 10 minutter til. Pang; sover til 12.30. 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hjernen din er sleip, lurer deg til å tro du er våken bare for å la deg sove. Forræderi på høyeste nivå. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 når folk putter soppens kjønnsorgan i mat Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 når folk putter soppens kjønnsorgan i mat Du puster inn 'bjørkesæd' hver eneste vår, så hvorfor ser du det på den måten? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 når folk putter soppens kjønnsorgan i mat Du puster inn 'bjørkesæd' hver eneste vår, så hvorfor ser du det på den måten? ja, jeg vet det. Jeg liker ikke sopp fordi det lukter vondt, smaker vondt og har ekkel konsistens. æsj. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skulle på kino med en venninne. Sjekket at filmen gikk klokken 1830 et par dager sida. I dag er den satt til 2045. Jippi. 1 Lenke til kommentar
holille Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ting som irriterer er ord delings feil å og/å-feil Dette er forresten også irriterende å komme til Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg liker ikke sopp fordi det lukter vondt, smaker vondt og har ekkel konsistens. æsj. Kommer vel an på hvilken type sopp det er. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ting som irriterer er ord delings feil å og/å-feil Dette er forresten også irriterende å komme til Er også irritertende å komme til noen som har dorullen på A-måten: Snur den alltid da. En annen ting som er irriterende/latterlig er at Grandiosa Pepperoni nå har ny pakning med "enda mer pepperoni" - men innholdet har gått ned fra 530 gram til 480 gram :!: 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det er så herlig når du ender på gruppe med to andre og du er den eneste som jobber. Den er verdt 20% av modulkarakteren, så jeg skal levere inn oppgave under mitt eget navn, så kan de jævla sleipingene stryke. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg liker ikke sopp fordi det lukter vondt, smaker vondt og har ekkel konsistens. æsj. Tull! B. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 En annen ting som er irriterende/latterlig er at Grandiosa Pepperoni nå har ny pakning med "enda mer pepperoni" - men innholdet har gått ned fra 530 gram til 480 gram :!: Kanskje de reduserte de andre ingrediensene, beholdt antall peperoniskiver og dermed økte den relative mengden peperoni samtidig som prisen har gått opp? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Oppdaget at egentreningsinnleveringen til i morgen var jævlig mye større enn jeg hadde antatt. Akk. Lenke til kommentar
holille Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Ting som irriterer er ord delings feil å og/å-feil Dette er forresten også irriterende å komme til Er også irritertende å komme til noen som har dorullen på A-måten: Snur den alltid da. En annen ting som er irriterende/latterlig er at Grandiosa Pepperoni nå har ny pakning med "enda mer pepperoni" - men innholdet har gått ned fra 530 gram til 480 gram :!: Hehe, jeg snur også dorullen. Endret 4. mars 2012 av rutinovic Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er også irriterende når man skal begynne på en ny dorull og enden er så godt limt på at man bare må rive en random plass.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå