Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

BAH dere stae folk altså, som stikker hodet i sanda og overser fakta. Linker liksågodt til hele denne siden, bruk en liten time eller 2 eller 3 og les dere opp om temaet, da tror jeg dere revurderer tankene deres.

http://www.cicero.uio.no/webnews/index.aspx?id=10993

Jeg tror det som tar knekken på store deler av befolkningen først blir en epidemi.

Eventuelt selvutryddelse.(atombomber osv)

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Global oppvarming har foregått siden før mennesker var å finne på planeten vår. Jeg orker ikke bry meg om noe jeg ikke kan stanse uansett. Det er bare enda en av planetens funksjoner som restarter seg selv. Samme som at polene snur med jevne mellomrom. Enda en ting vi ikke kan forhindre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

:wallbash:

4. I steinalderen var det enda varmere enn nå; så varmt at det vokste trær på Hardangervidden. Det tilsier at den globale oppvarmingen i dag har naturlige årsaker og ikke menneskeskapt.

Det er riktig at det i steinalderen, for 8000-6000 år siden, var høye temperaturer i Norge og i nordlige områder, og trolig høyere temperatur enn den vi har i dag. Årsaken til dette var at jordaksens helningsvinkel var større og jordens plassering i jordbanen gjorde at jorden var nærmere solen om sommeren, noe som bidro til at solinnstrålingen om sommeren var rundt 10 prosent høyere enn i dag. Det er viktig å merke at oppvarmingen i steinalderen var regionalt betinget, spesielt sterk mot polene mens det i tropene var enten bare en svak oppvarming eller kaldere enn nå.

Grunnen til dagens oppvarming kan ikke forklares av naturlige variasjoner i jordbanen og jordaksens helningsvinkel. Tar vi i betrakting kun naturlige strålingspådriv, skulle vi ha hatt en avkjøling, og ikke oppvarming, av jorden de siste 50 år. Hovedgrunnen til oppvarmingen siden 1950-tallet er økende innhold av drivhusgasser i atmosfæren grunnet forbrenning av kull, olje og gass (ca. 80 prosent) og endring i bruken av land (ca. 20 prosent). Ingen andre kjente faktorer kan forklare denne oppvarmingen.

Den globale oppvarmingen vi opplever nå skiller seg også ut fra tidligere tider ved at den er nettopp global, som gir høyere temperaturer både i tropene og på høyere breddegrader. Dette samsvarer med det mønsteret vi forventer som resultat fra oppvarming grunnet økende innhold av klimagasser.

Lenke til kommentar

:wallbash:

Når har du tenkt å høre etter?

Her har du svaret ditt, du har delvis riktig:

Bah, Gypsy:

Det som skjer nå har skjedd *UTALLIGE* ganger siden Jorden ble en Terran planet. Jeg er forøvrig enig i at karbondioksid kan foråsake drivhus effekt, men det er ikke kun global oppvarming som er til verks nå, temperaturøkningen begynte sakte meg sikkert før vi slapp ut så mye karbondioksid. Økningen har aksellerert de siste 80 årene.

Det som står i spoileren er fakta. ;)

hahahahahahahah *troll*

I wasn't trolling, jeg har store problemer med å komme meg til sengs når forumet er så aktivt.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du kutte gjennom det stilige skjegget?

Starter å klø.

Akkurat derfor er jeg glad for at jeg har så godt som minimal skjeggvekst :D Litt feil tråd da, men.

Irriterer meg over at jeg ble vekket av masse bråking nedenifra, så jeg sov bare sånn 5-6 timer >.< Gjør det lettere å sovne kl 23 i dag da men faen, det er ikke noe kjekt for det. Trodde gjerne det var tennåringsrebellen som skulle bråke og være punk, men her i familien min er det faren min på snart 50 som spiller drithøy musikk om morgenen og bråker på andre måter :dontgetit:

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Jævla drittbikkje som bjeffer tidlig på morgenen. Og det verste er at ingen gadd å ta ho, så jeg måtte stå opp for å hente ho. Satan i helvete, skulle faen med vært skutt det dyret! :realmad:

gå tur med hunden før du legger deg så er det problemet løst. tenk som hunden. om morninger er hunden og veldig leken så bare spill med litt lett. så går du å legger deg igjen.

Dude, er ikke min hund engang.

Lenke til kommentar

Jeg blir flau over dem...

Skal på avenged sevenfold konserten. Glad for det selvfølgelig, men det kommer til å være fullt av emofjortiser der. De som skriver masse: *w* xD XD <3<3<3<3<3<<3333333 :3:3:3:3:3 :*:*:*:*:*:* (A)A)(a)a() overalt og skriver hvor hotte den og den fyren er...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir flau over dem...

Skal på avenged sevenfold konserten. Glad for det selvfølgelig, men det kommer til å være fullt av emofjortiser der. De som skriver masse: *w* xD XD <3<3<3<3<3<<3333333 :3:3:3:3:3 :*:*:*:*:*:* (A)A)(a)a() overalt og skriver hvor hotte den og den fyren er...

Var en del sånne på Taste of Chaos her på fredagen ^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...