vikingkylling Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Vi har en stor, fin, tom parkeringsplass utenfor butikken. Jeg parkerte, dro inn og handlet og dro tilbake til bilen, men på ett eller annet vis har en idiot klart å parkere så nært bilen min at jeg sliter med å komme meg inn. WTF? Er det mulig å være så håpløs? Hadde det vært andre biler der ville jeg skjønt det, men på en stor, tom parkeringsplass? Du har nøkler, har du ikke? De kan brukes til andre ting enn å låse opp bilen... Og vi som er over fjorten har lært oss folkeskikk. Prøv det engang. 5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg pleier å ta bilde og poste det på nett med skiltnummeret synlig. Finnes en norsk facebookgruppe for håpløse parkeringer, tror jeg. Om man VIL være litt fjortenåring i tillegg, kan man sende screenshot av siden til eieren. En fin lærepenge til neste gang. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 At jeg ikke fikk fylt full tank på søndag når bensinen kostet 13,30, nå er den over eller rett under 15 på alle stasjoner her. Tanken begynner å nærme seg null også, å jeg har ikke akkurat en økonomisk kjørestil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg pleier å ta bilde og poste det på nett med skiltnummeret synlig. Finnes en norsk facebookgruppe for håpløse parkeringer, tror jeg. Om man VIL være litt fjortenåring i tillegg, kan man sende screenshot av siden til eieren. En fin lærepenge til neste gang. Eller man kan vente til eieren kommer ut og ta det opp med ham/henne på en seriøs måte. 3 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg skulle stå opp i 10-tiden for å ordne ferdig søknader og dra på Liertoppen og levere disse. Våknet ca 12.10 elns, og oppdager i tillegg at printeren min har bestemt seg for å være en fuckings retardert unge på LSD. Siden jeg skal bort i kveld kommer jeg meg ikke opp tidlig i morgen, dermed får jeg ikke levert ut søknadene før på fredag. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "mobilforbruket ditt har passert 398kr uten faste kostnader" Jævla netcom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Genialt at du klager på "jævla netcom" for ditt eget forbruk. Bra saker. 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg skulle blitt varslet når jeg gikk 50 kr over... SÅ JA, JÆVLA NETCOM. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg skulle blitt varslet når jeg gikk 50 kr over... SÅ JA, JÆVLA NETCOM. 50 kr over ... hvor mye? Forferdelig irriterende at jeg må anta så en hel masse i denne tråden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fniser litt over at Amberlamps klager over 50 kroner, når han selv bruker tusner av kroner på bil hele tiden. 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg skulle blitt varslet når jeg gikk 50 kr over... SÅ JA, JÆVLA NETCOM. 50 kr over ... hvor mye? Forferdelig irriterende at jeg må anta så en hel masse i denne tråden. Over det jeg har inkludert i mitt abonnement. Bruker jeg det opp, skulle jeg blitt varslet når jeg har blitt trukket 50 kroner over denne summen. Fniser litt over at Amberlamps klager over 50 kroner, når han selv bruker tusner av kroner på bil hele tiden. Bruker 50 kroner i uka på bilvask. Alt annet er dekket. Jeg er gjerrig til tusen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Men du irriterte deg nylig over dyr bensin siden du hadde så uokonomisk kjørestil? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ostepop! Føler meg truffet... Av kula som nettopp gikk gjennom skallen min. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://www.vg.no/nyh...?artid=10052786 Slike personer kan bli torturert, de burde dødd lang og pinefult dobbeltmoral Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ikke misforstå meg her, men angående den kattesaken så er det selvsagt helt uhyrlig. Men det som forundrer meg er at det er mange som er i mot tortur av mennesker, samtidig som at det med en gang kommer en idiot som har torturert en katt - forsvarer tortur av et menneske. Jada, det er nok mye snakk basert på følelser i kommentarfeltene rundt om kring på nettet. Men en torturert katt forsvarer ikke tortur av et menneske. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://www.vg.no/nyh...?artid=10052786 Slike personer kan bli torturert, de burde dødd lang og pinefult dobbeltmoral Det er sant, men slike personer fortjener det. Tenk å finne dyret sitt levendes uten øyne og bakbein.. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ostepop! Føler meg truffet... Av kula som nettopp gikk gjennom skallen min. http://ikkepedia.org/wiki/Ostepop Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ikke misforstå meg her, men angående den kattesaken så er det selvsagt helt uhyrlig. Men det som forundrer meg er at det er mange som er i mot tortur av mennesker, samtidig som at det med en gang kommer en idiot som har torturert en katt - forsvarer tortur av et menneske. Jada, det er nok mye snakk basert på følelser i kommentarfeltene rundt om kring på nettet. Men en torturert katt forsvarer ikke tortur av et menneske. Jeg er imot tortur, men det finnes unntak for enhver regel. Å torturere et menneske som fortjener det er en ting, men en katt er helt forsvarsløs. Den har klør og tenner, men det hjelper fint lite mot et menneske som kun er ute etter å skade den så mye som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå