Woltox Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Elevundersøkelser.... Herregud for noen idioter som lager de der. De er IKKE brukervenlige, kjedelige, omforumulerer seg på hvert 4spørsmål, kommer med svar uten riktig alternativ. Reklamering er fint. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ungdomsbedrifter! "Jeg vet! La oss lage en bedrift som består av å trykke ting på t-skjorter! Hurr!" 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Elevundersøkelser.... Herregud for noen idioter som lager de der. De er IKKE brukervenlige, kjedelige, omforumulerer seg på hvert 4spørsmål, kommer med svar uten riktig alternativ. Reklamering er fint. HAR DU SLUTTA Å SLÅ KONA DI? * JA * NEI HVA ER DIN POLITISKE LEGNING? * JEG STEMMER ARBEIDERPARTIET * JEG STEMMER SOSIALISTISK VENSTREPARTI * JEG ER EN SKAPHOMSE MED LAV IQ, DERFOR STEMMER JEG PÅ ET ANNET PARTI Sånne velformulerte spørsmål du mener? 6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Trøtt og vondt i øynene, og fortsatt god stund til jeg kan dra hjem. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 En av pensumbøkene våres er på 320 sider, koster 540 kroner og i dag fikk vi beskjed om at kun 45 sider av den er pensum... 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har dere fått beskjed om å ta den med på skolen hver dag også, selv om den i praksis bare blir brukt tre ganger? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sånne velformulerte spørsmål du mener? Hva er din favorittfarge? * Ja * Nei (faktisk spørsmål jeg så på en av de der innringer-greiene på TV.) 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Dopaminet er på bånn. Får ikke gjort en dritt fordi jeg føler nesten ingenting når jeg gjør det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du tar den selv du? Litt lakkstift og våtslip så ordner det meste seg. Hvor stor er den? Har kjøpt inn lakk, fikser vi en dag det passer? Spanderer jeg middagen på deg og *kona Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 stygge blikk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har ikke brukt facebook-kontoen på månedsvis og tviler sterkt på at jeg kommer til å bruke den igjen noensinne, så hvordan i helv.. sier jeg opp hele greia? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) stygge blikk De kan ikke noe for at blikket demmes er stygt! Det er blikket på innsiden som teller! Fra spøk til revolver så er det sikkert bare det perverse creeperblikket demmes. Endret 27. februar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10052786 Slike personer kan bli torturert, de burde dødd lang og pinefult Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 DL speeden min gikk fra 25Mbps til 0.09Mbps... UL speeden er den samme... Rare greier. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Vi har en stor, fin, tom parkeringsplass utenfor butikken. Jeg parkerte, dro inn og handlet og dro tilbake til bilen, men på ett eller annet vis har en idiot klart å parkere så nært bilen min at jeg sliter med å komme meg inn. WTF? Er det mulig å være så håpløs? Hadde det vært andre biler der ville jeg skjønt det, men på en stor, tom parkeringsplass? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Vi har en stor, fin, tom parkeringsplass utenfor butikken. Jeg parkerte, dro inn og handlet og dro tilbake til bilen, men på ett eller annet vis har en idiot klart å parkere så nært bilen min at jeg sliter med å komme meg inn. WTF? Er det mulig å være så håpløs? Hadde det vært andre biler der ville jeg skjønt det, men på en stor, tom parkeringsplass? Du har nøkler, har du ikke? De kan brukes til andre ting enn å låse opp bilen... 4 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 stygge blikk De kan ikke noe for at blikket demmes er stygt! Det er blikket på innsiden som teller! Fra spøk til revolver så er det sikkert bare det perverse creeperblikket demmes. Hehe, kan også ha noe å gjøre med at jeg farget håret intens rød nå på søndag. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Så tøff du er. Du irriterer meg så grenseløst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå