Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

"Parkeringsbot" på jobben fordi jeg stoppa litt i veikanten (på utsiden av den hvite stripa) for å bære inn mange lamper til et bygg som var 3 meter unna,dette tok max 3 minutter og jeg var ikke til

hinder for noen som helst, men bot skulle jeg få!

 

Så det korrekte jeg kunne ha gjort ifølge parkeringsvakten var å parkere 400-500 bortover veien, betale parkeringen for så å gå med to og to lamper, fram og tilbake! Sure penger det der..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg vil slappe av hjemme i morgen er galt. At jeg ikke vil sykle i regn og vind når jeg hsr gjort det HVER JÆVLIGE DAG er galt, at jeg sitter med telefonen istedenfor å være ute i DRITTVÆRET når jeg nettopp kom derfra er galt. HVORDAN FATTER DU IKKE POENGET, LYCANTROPHE?!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noe jeg finner svært irriterende. Legger ALLTID fjernkontrollen på tvn, når jeg forlater sofaen litt. Så når jeg returnerer til sofaen, og har funnet en deilig stilling, så ligger fjernkontrollen på tvn. Og må reise seg opp for å hente den. Skjer meg alltid. Irriterende som faen.

Lenke til kommentar

Poenget ditt er vel enda et hormonellt utbrudd. Poenget mitt er at du syter over det samme som han gjør. Det er ironisk.

Folk som ikke tenker før de åpner kjeften eller bare ser det de vil se irriterer. HINT HINT!

 

Her har man visst ikke lov til å bli sint uten at det er et hormonelt utbrudd.

 

Det er sjeldent jeg direkte kritiserer forummedlemmer, men vet du hva, nå har jeg faen meg fått nok av folk som bare er ute etter å forsure andres humør.

Lenke til kommentar

 

Du ser ironien i at du klager over at han ikke er som deg?

 

 

Det er et poeng, om enn ikke det du prøvde å gjøre.

 

 

Poenget ditt er vel enda et hormonellt utbrudd. Poenget mitt er at du syter over det samme som han gjør. Det er ironisk.

 

 

Er det hele verden som er slem med deg?

 

 

Ting som irriterer så grenseløst v2.0! This^

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"Parkeringsbot" på jobben fordi jeg stoppa litt i veikanten (på utsiden av den hvite stripa) for å bære inn mange lamper til et bygg som var 3 meter unna,dette tok max 3 minutter og jeg var ikke til

hinder for noen som helst, men bot skulle jeg få!

 

Så det korrekte jeg kunne ha gjort ifølge parkeringsvakten var å parkere 400-500 bortover veien, betale parkeringen for så å gå med to og to lamper, fram og tilbake! Sure penger det der..

Hva hvis alle "bare skal stoppe i 3 minutter" i veikanten?

 

Det er en grunn til at det finnes parkeringsplasser, IMO så fortjener du den boten.

 

Tror ikke du helt vet hvor nærmt du traff der. Hun har det ikke spesielt bra for tiden.

Cry me a river. Finnes folk som har det værre, som ikke klager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...