Suic Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 "Parkeringsbot" på jobben fordi jeg stoppa litt i veikanten (på utsiden av den hvite stripa) for å bære inn mange lamper til et bygg som var 3 meter unna,dette tok max 3 minutter og jeg var ikke til hinder for noen som helst, men bot skulle jeg få! Så det korrekte jeg kunne ha gjort ifølge parkeringsvakten var å parkere 400-500 bortover veien, betale parkeringen for så å gå med to og to lamper, fram og tilbake! Sure penger det der.. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Stefaren min går meg på nervene!!!!! BARE fuckings KLAGING!!! OM ALT! Hele jævla VERDEN må være som ham før han er fornøyd. FY FAEN!!!!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du ser ironien i at du klager over at han ikke er som deg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du har verken lest eller forstått innlegget hvis det er det du tror son er poenget! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er et poeng, om enn ikke det du prøvde å gjøre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 At jeg vil slappe av hjemme i morgen er galt. At jeg ikke vil sykle i regn og vind når jeg hsr gjort det HVER JÆVLIGE DAG er galt, at jeg sitter med telefonen istedenfor å være ute i DRITTVÆRET når jeg nettopp kom derfra er galt. HVORDAN FATTER DU IKKE POENGET, LYCANTROPHE?! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Det er et poeng, om enn ikke det du prøvde å gjøre. Kverulant. Endret 24. februar 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Poenget ditt er vel enda et hormonellt utbrudd. Poenget mitt er at du syter over det samme som han gjør. Det er ironisk. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har det FAEN meg ille nok uten den EVINNELIGE FORBANNA kritiseringen hans om absolutt A-L-T på toppen. Den negativiteten hans har ødelagt hele jævla kvelden min. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det hele verden som er slem med deg? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Tror ikke du helt vet hvor nærmt du traff der. Hun har det ikke spesielt bra for tiden. Endret 24. februar 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noe jeg finner svært irriterende. Legger ALLTID fjernkontrollen på tvn, når jeg forlater sofaen litt. Så når jeg returnerer til sofaen, og har funnet en deilig stilling, så ligger fjernkontrollen på tvn. Og må reise seg opp for å hente den. Skjer meg alltid. Irriterende som faen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Poenget ditt er vel enda et hormonellt utbrudd. Poenget mitt er at du syter over det samme som han gjør. Det er ironisk. Folk som ikke tenker før de åpner kjeften eller bare ser det de vil se irriterer. HINT HINT! Her har man visst ikke lov til å bli sint uten at det er et hormonelt utbrudd. Det er sjeldent jeg direkte kritiserer forummedlemmer, men vet du hva, nå har jeg faen meg fått nok av folk som bare er ute etter å forsure andres humør. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du ser ironien i at du klager over at han ikke er som deg? Det er et poeng, om enn ikke det du prøvde å gjøre. Poenget ditt er vel enda et hormonellt utbrudd. Poenget mitt er at du syter over det samme som han gjør. Det er ironisk. Er det hele verden som er slem med deg? Ting som irriterer så grenseløst v2.0! This^ 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Lycan er jo bare gjennomført slem. Deal with it! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er alltid like underholdende med Lyca. Spesielt når han faktisk har et poeng. 5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) En vittig kommentar her og er jo bare morsomt, men det går fort litt langt med slikt. Endret 25. februar 2012 av Knut Knudsen 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Apple fans. Meg"Hvorfor er det best?" Fan"fordi" Meg"hvorfor det da?" Fan"Du har ikke peiling nørd, stikk" 9 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 "Parkeringsbot" på jobben fordi jeg stoppa litt i veikanten (på utsiden av den hvite stripa) for å bære inn mange lamper til et bygg som var 3 meter unna,dette tok max 3 minutter og jeg var ikke til hinder for noen som helst, men bot skulle jeg få! Så det korrekte jeg kunne ha gjort ifølge parkeringsvakten var å parkere 400-500 bortover veien, betale parkeringen for så å gå med to og to lamper, fram og tilbake! Sure penger det der.. Hva hvis alle "bare skal stoppe i 3 minutter" i veikanten? Det er en grunn til at det finnes parkeringsplasser, IMO så fortjener du den boten. Tror ikke du helt vet hvor nærmt du traff der. Hun har det ikke spesielt bra for tiden. Cry me a river. Finnes folk som har det værre, som ikke klager. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Nvm. Endret 25. februar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå