Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det tar så jævla lang tid før en kopp med te blir kald nok til å drikkes. Dette hat keg ikke tid til. :realmad:

hat keg faktisk???? HAR JEG*!!!!!!!!!

Hadde tatt deg 2 sekund å rette den feilen..

Små skrivefeil irriterer, spesielt de som ikke blir redigert relativt kjapt.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mennesker.

Ja, generelt.

Hva er du da?

Loledit

Ikke lenge siden jeg så en spørreundersøkelse der vi skulle velge fra en liste hvor vi var ifra. Listen var noe ala:

- Nord/sentral-Amerika

- Sør-Amerika'

- Øst-Asia

- Asia

- Europa

- Australia

- Afrika

- Annet

Hva menes med "annet" her? Har de mange brukere på månen? :p

On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig. Hva tenker folk når de stopper på toppen eller bunnen av en rulletrapp og blir stående? Forstår de ikke at de sperrer for alle andre? Jeg kan ikke bare stoppe rulletrappen og vente til deres kongelige høyhet gidder ta et steg til siden. (ikke kan jeg gi dem et saftig spark der sola ikke skinner heller, selv om et frister...) Når jeg er på dass på et kjøpesenter er det bestandig noen som tar i døren - selv om det er flere andre i kø fra før. Nå er jeg ikke fargeblind, men fargeblinde ser vel forskjell på rødt og hvitt? Eller tomt rom og fullt rom? Parkering i en parkeringsgarasje er en vits. Her er dert første mann til mølla, og samme faen hva som skjer med alle andre. Ops, jeg kjørte over en unge eller to, men se så fin parkeringsplass jeg fikk! Geez... (kanskje ikke fullt så dramatisk, men det hadde ikke forundret meg.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Engelsk læreren vår gir ALDRI skikkelig tilbakemeldig...

Fikk 4 på en framføring, men jeg aner ikke va jeg gjorde bra eller dårlig..

Lenke til kommentar
On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig.

Det ligger i menneskelig natur, og ja, du også er en stor egoist slik som alle andre.

Det ligger i menneskets natur å eliminere all motstand (bokstavelig talt) når det gjelder personlig fremgang og å sikre at slekten går videre, men du ser ikke folk gå rundt og drepe hverandre av den grunn. ;)

Lenke til kommentar
On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig.

Det ligger i menneskelig natur, og ja, du også er en stor egoist slik som alle andre.

Det ligger i menneskets natur å eliminere all motstand (bokstavelig talt) når det gjelder personlig fremgang og å sikre at slekten går videre, men du ser ikke folk gå rundt og drepe hverandre av den grunn. ;)

Du kan oppsummere det ved å si at det ligger i menneskets natur å alltid ta de valgene som tilsynelatende gir deg flest fordeler. Hvis ulempene er større enn fordelene er ikke handlingen lenger en fordel, og man vil derfor ikke handle. En del av denne filosofien er å eventuel eliminere motstand hvis det lønner seg (om du dreper noen vil/kan det gi flere ulemper enn fordeler).

-----------------

On topic så irriterer det meg at jeg har veldig lyst å dra ut i skog og mark da det gir en frihetsfølelse. Høre på regnet osv. er utrolig deilig. Samtidig er jeg alt for lat til å faktisk gjøre noe med det så jeg nøyer meg med å se på Viasat Nature osv. rolleyes.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...