Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 At det tar så jævla lang tid før en kopp med te blir kald nok til å drikkes. Dette hat keg ikke tid til. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) At det tar så jævla lang tid før en kopp med te blir kald nok til å drikkes. Dette hat keg ikke tid til. hat keg faktisk???? HAR JEG*!!!!!!!!! Hadde tatt deg 2 sekund å rette den feilen.. Små skrivefeil irriterer, spesielt de som ikke blir redigert relativt kjapt. Endret 24. februar 2012 av Mr. A 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Bråkete mennesker, spesielt på bussen. Endret 24. februar 2012 av Webmaster Esso 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Mennesker. Ja, generelt. Hva er du da? Loledit Endret 24. februar 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Mennesker. Ja, generelt. Hva er du da? Loledit Ja, jeg irriterer meg. Selvhat. :!: I øyeblikket var jeg såppas irritert, at beskrivelsen av irritasjonsmomentet ble litt bred. Selvkritikk. Endret 24. februar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Snø og is på bilen om morgenen.. bleh dialekt. Endret 24. februar 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Folk som skal linke til bilder, men fremfor å linker direkte, linker de til Google Preview. Boligannonser uten bilder innenfra. Plantegninger er forøvrig også svært uinteressant når det ikke står mål. Endret 24. februar 2012 av Webmaster Esso 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Plantegninger er veldig interessant selv om det ikke står mål. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Mennesker. Ja, generelt. Hva er du da? Loledit Ikke lenge siden jeg så en spørreundersøkelse der vi skulle velge fra en liste hvor vi var ifra. Listen var noe ala: - Nord/sentral-Amerika - Sør-Amerika' - Øst-Asia - Asia - Europa - Australia - Afrika - Annet Hva menes med "annet" her? Har de mange brukere på månen? On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig. Hva tenker folk når de stopper på toppen eller bunnen av en rulletrapp og blir stående? Forstår de ikke at de sperrer for alle andre? Jeg kan ikke bare stoppe rulletrappen og vente til deres kongelige høyhet gidder ta et steg til siden. (ikke kan jeg gi dem et saftig spark der sola ikke skinner heller, selv om et frister...) Når jeg er på dass på et kjøpesenter er det bestandig noen som tar i døren - selv om det er flere andre i kø fra før. Nå er jeg ikke fargeblind, men fargeblinde ser vel forskjell på rødt og hvitt? Eller tomt rom og fullt rom? Parkering i en parkeringsgarasje er en vits. Her er dert første mann til mølla, og samme faen hva som skjer med alle andre. Ops, jeg kjørte over en unge eller to, men se så fin parkeringsplass jeg fikk! Geez... (kanskje ikke fullt så dramatisk, men det hadde ikke forundret meg.) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig. Det ligger i menneskelig natur, og ja, du også er en stor egoist slik som alle andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Engelsk læreren vår gir ALDRI skikkelig tilbakemeldig... Fikk 4 på en framføring, men jeg aner ikke va jeg gjorde bra eller dårlig.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig. Det ligger i menneskelig natur, og ja, du også er en stor egoist slik som alle andre. Det ligger i menneskets natur å eliminere all motstand (bokstavelig talt) når det gjelder personlig fremgang og å sikre at slekten går videre, men du ser ikke folk gå rundt og drepe hverandre av den grunn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Første steinsprut på panseret Dyp var den også... håper på easy fix hos lakkerer når våren kommer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Du tar den selv du? Litt lakkstift og våtslip så ordner det meste seg. Hvor stor er den? Endret 24. februar 2012 av CFM Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 On-topic irriterer det meg at alt for mange kun tenker på seg selv, og da mener jeg det bokstavelig. Det ligger i menneskelig natur, og ja, du også er en stor egoist slik som alle andre. Det ligger i menneskets natur å eliminere all motstand (bokstavelig talt) når det gjelder personlig fremgang og å sikre at slekten går videre, men du ser ikke folk gå rundt og drepe hverandre av den grunn. Du kan oppsummere det ved å si at det ligger i menneskets natur å alltid ta de valgene som tilsynelatende gir deg flest fordeler. Hvis ulempene er større enn fordelene er ikke handlingen lenger en fordel, og man vil derfor ikke handle. En del av denne filosofien er å eventuel eliminere motstand hvis det lønner seg (om du dreper noen vil/kan det gi flere ulemper enn fordeler). ----------------- On topic så irriterer det meg at jeg har veldig lyst å dra ut i skog og mark da det gir en frihetsfølelse. Høre på regnet osv. er utrolig deilig. Samtidig er jeg alt for lat til å faktisk gjøre noe med det så jeg nøyer meg med å se på Viasat Nature osv. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du tar den selv du? Litt våtslip så ordner det meste seg. Hvor stor er den? Gjør aldri noe selv, tørr ikke! Syns den var skremmende i mine øyne hvertfall, legger ut et bilde etter jobb. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Irriterer meg at vinterferien snart er over, vil ikke tilbake på skolen 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Min begynte i dag. EDIT: Forøvrig veldig irriterende med segmentation faults som tar opp til en time for at den skal dukke opp, og du finner den ikke enkelt. Debugging kan være noe herk til tider. Endret 24. februar 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Min begynte i dag. Min begynner ikke i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Min begynte i dag. Min begynner ikke i det hele tatt Ditto! Faktisk har jeg fått mer arbeid denne uken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå