Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 At jeg har nyst på meg neseblod fra begge borene. Sku faen meg tro jeg hadde barberblad eller noe oppi der, så mye og lenge det har blødd nå. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 "Grunnet arbeid og oppgraderinger er vi dessverre nødt til å koble ut hele eller deler av nettet der du bor, i kortere perioder". Arghhh! Skulle bare sløve i en liten halvtime foran TV før jeg skulle gå og legge meg... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 At festmusikk for tiden er jævla trekkspill og autotune. 3 Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 At folk hører på Skrillex og ønsker at jeg skal gjøre det også. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skrillex høres ut som et galehus for roboter, der plutselig et jetfly kræsjer inn døra. Liker mye bedre denne cover-versjonen på strykekvartett: Om dette ikke er akkurat din musikksmak, kan du la deg imponere over dette vanvittige talentet. Sykt bra. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 At jeg begynner å miste troen på menneskeheten. 1 - Jeg går inn på Facebook, 2 - Ser en statusoppdatering fra en fyr som skriver at han er misfornøyd med utseende til jentene på Paradise Hotell. 3 - Samtidig så ser jeg et bilde fra noen jenter født i 96-modeller på fest med 90-modeller. En av jentene som er 15 år har herpes fra han ene 90-modellen, som forøvrig er kjent for å være bygdas douchebag. Lykke til med livet. 5 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vel, bygda mi er verst. Ord strekker ikke til hvor flau jeg er... 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kjenner igjen det der fra bygda mi også. Alt oppi der er en enorm pulefest med innavl så langt øye kan se. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vel, bygda mi er verst. Ord strekker ikke til hvor flau jeg er... Hahaha råner med traktor, dør på meg!!! Om ikke 240 var ille nok hehe. Takker fikk meg en god latter, trengte det! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 En ting som irriterer meg er de overdrevent glade stemmene på enkelte reklamer. F.eks. den reklamen for noe Fjorland-lignende mat..."blabla...også lager du tilbehøret selv". Herregud, jeg blir så kvalm av sånne falske stemmer som er så ekstremt glade at de holder på å spy. 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Heisene på jobben er syk treige! Selv heisene i blokka mi, som er bygd på 60-tallet, er raskere enn disse. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Det var ikke noe å irritere seg over likevel Endret 23. februar 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det føles ut som jeg har begått sosialt selvmord. Jeg vet ikke engang hva jeg har gjort. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Folk som tror alle rånere er ille. Noen er douchebags, men det er også mange av f. eks "sosseguttene". Liker bedre rånere enn mange andre. Yes, I mad. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Når ble "padde" et allment akseptert ord for "forgrenerkontakt"? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Å være uten datamaskin halvannen uke har virkelig vært tøft. Det verste er at hovedkortet (som jeg antar er problemet) ikke kom fram til Komplett før i dag. Det betyr vel at jeg sikkert ikke har maskin up and running før om enda halvannen uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kjedsomhet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://www.aftenposten.no/helse/Na-far-vi-iPad-fingre-og-nettbrett-nakker-6768235.html#.T0ZyFfEgfh4 Nettbrettnakke? Hva med bøker, har man ikke akkurat samme problem der? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bikkja til naboen!!! Hver gang han skal lufte bikkja og de er på vei ned trappa, må jeg springe opp for at vi ikke treffes. #haterdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå