Smirnoff Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Folk som poster sukkersøte, klisjeaktige rim og annet dill på Facebook-profilen sin. 9 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når man får irriterende sanger på hjernen. Jeg fikk f.eks "Digger deg" av Max Mekker fra Sesam Stasjon på hjernen i stad. 2 Lenke til kommentar
xitd Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Plystring og folk som skrur ned musikk/radio uten grunn 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når man får irriterende sanger på hjernen. Jeg fikk f.eks "Digger deg" av Max Mekker fra Sesam Stasjon på hjernen i stad. http://www.youtube.com/watch?v=_Wi_1ktqLB8 5 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Folk som skrur ned musikk/radio uten grunn Er gjerne en grunn. At det er uforsvarlig høyt på, er en grunn. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 http://www.dinside.no/890224/coca-cola-lanserer-helt-nye-flasker Myke plastflasker, umulig å helle av i store format og mye dårligere smak i mindre format. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er trøtt, sulten, gretten og deprimert. Tror jeg bare dropper denne dagen og legger meg allerede. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 http://www.dinside.no/890224/coca-cola-lanserer-helt-nye-flasker [bilde] Myke plastflasker, umulig å helle av i store format og mye dårligere smak i mindre format. Totalt enig. De flaskene er noe herk. For min del blir det bare enda mer Pepsi om Cola kjører ut de der, for brus smaker virkelig drit i tynne plastflasker. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det skal mye til for at cola smaker like piss som Pepsi, da.. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Det skal mye til for at pepsi smaker like piss som cola, da.. Fiksa den for deg jeg. Alle kan da gjøre skrivefeil Endret 22. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Pepsi er cola som er rista, kokt og deretter spylt med en overdose CO2 igjen. Er ihvertfall det det smaker. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Den lille fantaflasken så litt fet ut da! 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Med sukker: Cola Uten sukker: Pepsi (Max) Pengebeløp å hente for den som smakr forskjell på Cola fra gammel og ny plastflaske... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Med sukker: Cola Uten sukker: Pepsi (Max) Pengebeløp å hente for den som smakr forskjell på Cola fra gammel og ny plastflaske... Uten sukker: COOP! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 sitter med ett inntrykk at de myke flaskene inneholder mer kullsyre... de er jo steinharde før man åpner dem :/ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det skal mye til for at pepsi smaker like piss som cola, da.. Fiksa den for deg jeg. Alle kan da gjøre skrivefeil Nå er du bare tilbakestående 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Smaken er som baken, osv.. Synes Pepsi smaker mye bedre enn Cola selv. Red.: Legger til noe for å holde meg OT. Irriterer meg over tekster som plasserer wildcards (*) bak ord som trenger utdypning, for så å utelate å faktisk inkludere utdypningen. På enkelte varer har jeg lett overalt etter resten av teksten ut av ren irritasjon, uten å finne noe. Endret 22. februar 2012 av Saft Suse Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vanlig Pepsi og vanlig Cola er flotte saker. Men Pepsi Max er bare ett herk som skummer opp hele kjeften om den ikke er under 2 grader celsius, og etterlater deg en rar ettersmak i munnen. De sukkerfrie fra Cola er ikke veldig mye bedre. Syns vi kan få 0.5l glassflasker jeg. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg ble glad da det ble meldt varsel om flom her, som dermed fører til at store deler av den forbaskede snøen forsvinner. Joda, regnet kom i bøttevis det. Blid og fornøyd stakk jeg på besøk til en kamerat, og vi var begge enige at det var stort at snøen endelig forsvant. Jo, hva er det som skjer i det jeg skal til å kjøre hjemover (20 kilometer). Etter å ha kjørt to kilometer, begynner det å snø. På vei hjem så var det såvidt jeg kom meg opp en stor og svingete bakke på grunn av den bløte snøen og ingen brøyting. Ikke klarte jeg å komme meg opp den siste bakken, siden huset jeg bor i ligger på en ås - selvsagt ingen brøyting her. Så da måtte jeg parkere bilen 1 kilometer unna huset, og tusle hjem i snø som rakk over anklene. Snø og vinter, jeg hater deg ekstra mye når du kommer tilbake når jeg minst ønsker deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå