Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smaken er som baken, osv.. Synes Pepsi smaker mye bedre enn Cola selv.

Red.: Legger til noe for å holde meg OT.

Irriterer meg over tekster som plasserer wildcards (*) bak ord som trenger utdypning, for så å utelate å faktisk inkludere utdypningen. På enkelte varer har jeg lett overalt etter resten av teksten ut av ren irritasjon, uten å finne noe.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Vanlig Pepsi og vanlig Cola er flotte saker. Men Pepsi Max er bare ett herk som skummer opp hele kjeften om den ikke er under 2 grader celsius, og etterlater deg en rar ettersmak i munnen. De sukkerfrie fra Cola er ikke veldig mye bedre.

Syns vi kan få 0.5l glassflasker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble glad da det ble meldt varsel om flom her, som dermed fører til at store deler av den forbaskede snøen forsvinner. Joda, regnet kom i bøttevis det. Blid og fornøyd stakk jeg på besøk til en kamerat, og vi var begge enige at det var stort at snøen endelig forsvant.

Jo, hva er det som skjer i det jeg skal til å kjøre hjemover (20 kilometer). Etter å ha kjørt to kilometer, begynner det å snø. På vei hjem så var det såvidt jeg kom meg opp en stor og svingete bakke på grunn av den bløte snøen og ingen brøyting. Ikke klarte jeg å komme meg opp den siste bakken, siden huset jeg bor i ligger på en ås - selvsagt ingen brøyting her. Så da måtte jeg parkere bilen 1 kilometer unna huset, og tusle hjem i snø som rakk over anklene.

Snø og vinter, jeg hater deg ekstra mye når du kommer tilbake når jeg minst ønsker deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...