The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jammen glad jeg ikke bor der. Har slekt oppi der en plass, får vel skryte på med at det er 20 grader varmere her. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja takk til Global Oppvarming. Jeg har lyst på 20+ hver dag samt strandlinje ved huset mitt. Synd det bare er humbug. Nei huff, det høres ikke noe kjekt ut. Jeg er ikke så glad i sommeren, og da ville det jo vært konstant sommer. Bare enda verre om sommeren. Liker best høsten og våren jeg, da er det behagelig temperatur og det ser kjekt ut. Eneste kjipe med våren er allergi, men jeg er mer allergisk mot støv tror jeg så det er ikke så altfor skummelt. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jag har aldrig sett en Neger åka skidor. Inte en Dansk heller. Eller Arab. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja takk til Global Oppvarming. Jeg har lyst på 20+ hver dag samt strandlinje ved huset mitt. Synd det bare er humbug. Tror du global oppvarming er noe som ikke skjer?... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tror du global oppvarming er noe som ikke skjer?... Hvis havet skal stige flere meter, hvorfor har Al Gore bygget seg et flott hus rett ved stranda? Det er humbug, bare for å skremme og tjene penger. Men dette blir feil tråd å diskutere dette i. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja takk til Global Oppvarming. Jeg har lyst på 20+ hver dag samt strandlinje ved huset mitt. Synd det bare er humbug. Tror du global oppvarming er noe som ikke skjer?... ja, brygga i bergen er fortsatt med oss, og bangladesh har enda ikke blitt helt oversvømt... men litt on topic: jo, det skjer, men ikke med forventet effekt vil jeg tro; isen sprekker opp, den smelter ikke først i think Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fordi han tror på at vi kan stoppe det! Ja takk til Global Oppvarming. Jeg har lyst på 20+ hver dag samt strandlinje ved huset mitt. Synd det bare er humbug. Tror du global oppvarming er noe som ikke skjer?... ja, brygga i bergen er fortsatt med oss, og bangladesh har enda ikke blitt helt oversvømt... men litt on topic: jo, det skjer, men ikke med forventet effekt vil jeg tro; isen sprekker opp, den smelter ikke først i think Er da høyere vann på bryggen nå enn hva det var da jeg var liten. Merkbart høyere. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Ja, men i helvete da. Vi har jo ikke valgt å bo her. Det var jo ikke noen pre-fødsel-status der vi fikk peike på en globus hvor vi skulle slå oss til. Vi er tilfeldigvis her i Norge. Ikke alle liker det. Og da må man vel få lov til å klage over kulda av og til. Jeg har aldri hatt noe i mot vinteren. Men når det er -20 er det bare for kaldt rett og slett. Maks -10. Da er det kaldt nok til at det blir snø slik at vi kan gå/renne på ski, lage snømenn og hoppe og sprette i snøen som noen nygifte homser hele gjengen. Samtidig holder det gamlingene og utlendingene inne. MEN blir det noe særlig kaldere går det over ei grense. :!: :!: :!: Forøvrig helt enig. EDIT: Maks -10. Det skal være minimum -10C. Endret 21. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Forøvrig finnes det ikke for kaldt vær, bare for dårlig klær. Koste meg faktisk når det var 30-40 minusgrader i militæret. Det var faktisk veldig moro. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan så være, men det er mye kjekkere å ikke pakke seg inn som bare faen kun fordi en skal på butikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 .com/al-gores-new-beach-house]flott hus[/url] rett ved stranda? Det er humbug, bare for å skremme og tjene penger. Men dette blir feil tråd å diskutere dette i. Åh, du (dere) uvitende skapning. Tipper at du ikke har fått nok fakta, tall og analyser på bordet. Bevisene taler jo for seg selv! åhh. Jaja. Men ok jeg vil ikke krangle. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Forøvrig finnes det ikke for kaldt vær, bare for dårlig klær. Koste meg faktisk når det var 30-40 minusgrader i militæret. Det var faktisk veldig moro. http://www.mediabistro.com/mediajobsdaily/files/original/wtf-cat.jpg Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bah, Gypsy: Det som skjer nå har skjedd *UTALLIGE* ganger siden Jorden ble en Terran planet. Jeg er forøvrig enig i at karbondioksid kan foråsake drivhus effekt, men det er ikke kun global oppvarming som er til verks nå, temperaturøkningen begynte sakte meg sikkert før vi slapp ut så mye karbondioksid. Økningen har aksellerert de siste 80 årene. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) beeh, feil tråd :/ orker ikke dette naturfagsdritet utenfor skolen også irriterer meg over at evike ikke er så presise at de legger ut en ny konkurranse så fort forrige konken når 200 likes på face, sitter oppe drit seint for å prøve å vinne <.< Endret 21. november 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Åh, du (dere) uvitende skapning. Tipper at du ikke har fått nok fakta, tall og analyser på bordet. Bevisene taler jo for seg selv! åhh. Jaja. Om en global oppvarming skjer, "so what". Det er naturlig, og har skjedd utallige ganger før i planetens historie. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 CP-ape, vi har lov å diskutere det vi vil. Likevel, jeg har en viktig melding til dere alle sammen: HOLDT KJEFT DE SISTE 10 MINUTTENE FOR HELVETE FAEN! Jeg er forumavhengig, og prøver å legge meg, men hver gang jeg tar turen om Mine Innlegg for å sørge for at alle tråder der er lest ut så har denne tråden en ny post. Jævlig irriterende hvor fort denne tråden går. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hva så? Vi er dømt til tragedie uansett. Menneskeheten vil bli redusert om det på grunn av global oppvarming, aliens eller sultkatastrofe. Jeg legger pengene mine på det siste. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Faen ta deg, Gavekort. Endret 21. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 hahahahahahahah *troll* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 HOLDT KJEFT DE SISTE 10 MINUTTENE FOR HELVETE FAEN! Gå å legg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå