FrankBjarne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 En rad med taster på tastaturet mitt har blitt defete. Estremt plagsmt å ie unne brue auratt de tastene. Dere ser siet hvile taster sm ie funer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Dette er verken maskinvarekategorien eller SnowDOG's Picture humor thread. Eitt innlegg er fjerna og denne PC-diskusjonen er no slutt. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 En rad med taster på tastaturet mitt har blitt defete. Estremt plagsmt å ie unne brue auratt de tastene. Dere ser siet hvile taster sm ie funer. k o og kanskje r, de er ikke ved siden av hverandre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 r? en rad med taster på tastaturet? Jeg vil tippe, M, K, O og 0. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Clse but n cigar. tastene det gjelder er 9, O, K og komma tasten. På steelseries 6gv2 går ikke raden rett på skrå, men frem og tilbake nedover. Har selvfølgelig lagt igjen det andre tastaturet mitt hos foreldra mine... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Occi ble bare litt butthurt med en gang. Ikke uttal deg om noe du ikke har kjennskap til. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Det er jævlig irriterende når jeg sovner når jeg ser filmer. Uansett hvor bra filmen er så sovner jeg, og spesielt så sovner jeg ved 21-tiden eller senere. Endret 20. februar 2012 av Eksboks 1 Lenke til kommentar
droidy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 #¤&% oppgaver av ymse slag som man ikke klarer å løse, selv etter å ha studert eksemplene i boka i flere timer. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 r? en rad med taster på tastaturet? Jeg vil tippe, M, K, O og 0. jeg skrev kanskje. Det kan hende den er seig. ser siet Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 http://www.youtube.com/user/fred?ob=4&feature=results_main Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har TROLOLO som ringetone. Men nå har de begynt å sende en sjokoladereklame på TV med TROLOLO som kjenningsmelodi. Derfor narres jeg til å tro at det er telefonen som ringer. Irriterende! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 http://www.youtube.com/user/fred?ob=4&feature=results_main Hater han der emosjonelt hormonforstyrrede dritten som tror pipestemme er kjempemorsomt. Hater alle de der "youtube-stjernene" egentlig... 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen av kjendisene på youtube har faktisk talent og produserer noe som bærer på noe mer enn null underholdningsverdi. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen av kjendisene på youtube har faktisk talent og produserer noe som bærer på noe mer enn null underholdningsverdi. Som? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Julian Smith, KassemG, Steve Kardynal Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 For ikke å glemme Bajheera. Check it out! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jon Lajoie, hvis det teller. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 He he, Going deep with Kassem G Irriterer meg at jeg er helt fri for harddiskplass, og at komplett er veldig treg med returen min. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.8003843 Skal vi avskaffe dukker som er beregnet på hvert sitt kjønn og hive inn noe kjønnsnøytrale dukker i stedet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Rosa lego myntet på jenter har da eksistert lenge, husker da selv når jeg var liten at søstra mi kjøpte rosa lego med hester og prinsesser og greier. Syns heller ikke det er et skritt tilbake for likestillingen, irriterer meg med likestillingsforkjempere som på død og liv skal fjerne alt som finnes av forskjeller på kjønn. Det er to kjønn, og det er forskjeller. Deal with it. Likestilling betyr ikke i mine øyne nødvendigvis at ALT skal være likt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå