Kaymeerah Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Å klage på at Youtube er treigt, blir som å klage på at det går treigt når du laster ned filmer fra piratbukta. Så frem til at du ikke vil betale for det, så må du belage deg på at det ikke alltid går like smertefritt. Eh, videoer som ikke har mange views blir throttled så langt som jeg vet ihvertfall. Det er faktisk veldig irriterende. Å si at man ikke skal klage på det fordi det er gratis er latterlig, fordi dette kun er ett valid poeng så lenge produktet faktisk må betales for i sin originale form. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Offentlige toalett hvor man bare sitter i en bås uten at veggene går helt opp til taket, eller rekker helt ned til gulvet. Noe av det verste jeg vet.. Hva er egentlig grunnen til at det er sånn? Lett å hate de dassene ja. Men er vel fordi det er langt billigere å bygge enn ordentlige vegger/rom. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Offentlige toalett hvor man bare sitter i en bås uten at veggene går helt opp til taket, eller rekker helt ned til gulvet. Noe av det verste jeg vet.. Hva er egentlig grunnen til at det er sånn? Lettere å vaske. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Toalettbåser er jo greit nok, men vil tippe han mener de som har et enormt glippe øverst eller nederst. Jeg husker spesielt et ekstremtilfelle hvor nederste del av båsveggene slutta like over toalettsetets høyde, og det forstår jeg virkelig ikke poenget med. Det er jo ikke en kjeft som vil sette seg ned der. Ærlig talt så det ut som en byggfeil. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Og der kom årsavgifta ja. 3360,- rett ut av vinduet... 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Blir helt deprimerte over hvor mye problemer jeg har med PCen min. Føles ut som å stange med en vegg til tider For det meste hardware-relatert. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 9,5 av 10 av PC-problemer skyldes brukeren Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ikke når det er hardware-relatert, vel? Med mindre man har vært inne og skrudd og tuklet selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ikke når det er hardware-relatert, vel? Med mindre man har vært inne og skrudd og tuklet selv. Ikke like ofte, men fortsatt svært ofte. F.eks brukere som går rundt med en påskrudd laptop i hånda, og slipper den ned på bordet. Bye-bye harddisk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ikke når det er hardware-relatert, vel? Med mindre man har vært inne og skrudd og tuklet selv. Ikke like ofte, men fortsatt svært ofte. F.eks brukere som går rundt med en påskrudd laptop i hånda, og slipper den ned på bordet. Bye-bye harddisk. Hvor "hardt" kan den "slippes" før harddisken tar skade? Har ofte pcen påslått og setter den litt skeivt ned i bordet så det blir litt dunk.. Går det bra med harddisken om pcen er av/ i dvale/ i ventemodus? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vanligvis har laptopper harddiskbeskyttelse som stopper disken eller lignende. Men husk, dette er vanligvis snurredisker som snurrer i 7200 omdreininger i minuttet, med et ørlite lesehode hengende over. Kommer de inn til plata og lager en ripe, så kan det være døden for disken. Det er ikke mye som skal til. Dvs: Skal du bruke laptop med snurredisk, beveg den minst mulig når den er påskrudd, og aldri kjappe bevegelser. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Men husk, dette er vanligvis snurredisker som snurrer i 7200 omdreininger i minuttet, med et ørlite lesehode hengende 20 nanometer over. Kommer de inn til plata og lager en ripe, så kan det være døden for disken. Det er ikke mye som skal til. Endret 20. februar 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Joda, takk for å påpeke hvor nært det faktisk er. Ulven din har forresten blitt kjedelig. Endret 20. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 9,5 av 10 av PC-problemer skyldes brukeren Ikke uttal deg om noe du ikke har kjennskap til. Jeg har gode kunnskaper om hardware og nei, mine problemer er ikke relatert til brukerfeil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 9,5 av 10 av PC-problemer skyldes brukeren Ikke uttal deg om noe du ikke har kjennskap til. Jeg har gode kunnskaper om hardware og nei, mine problemer er ikke relatert til brukerfeil. Men det han sier er jo korrekt. Det er nok bare at du er i de 5% av tilfellene der det ikke er brukerfeil? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ulven din har forresten blitt kjedelig. Okei. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ikke uttal deg om noe du ikke har kjennskap til. Jeg har gode kunnskaper om hardware og nei, mine problemer er ikke relatert til brukerfeil. Men det han sier er jo korrekt. Det er nok bare at du er i de 5% av tilfellene der det ikke er brukerfeil? Occi ble bare litt butthurt med en gang. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Occi ble bare litt butthurt med en gang. Ikke uttal deg om noe du ikke har kjennskap til. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Zeromac har mer kunnskap om dette enn noen annen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå