Lumpness Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Youtube er blitt verdens treigeste streamingside , håpløst og prøve seg på 720p eller mer, og for guds skyld ikke gå inn i fullscreen under buffering ! He...... !! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 At jeg ikke får sove, men blir liggende til 16 når jeg først sovner. O moderne samfunn som ignorerer det som kalles dvale. Lå oss heller stå på hele året og fortrenge urinstinktene våre! Tjohei! En klok mann sa en gang at det er viktigere med en lang ferie om vintern enn om sommern. 5 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Det øyeblikket når du våkner, kjenner at du glemte å ta av linsene kvelden før, ser på klokka og det er 5 minutter til bussen går. Slenger på deg noen klær, spurter ned veien i halvblinde, venter, og venter litt til i -15. Helt til du kommer på at bussen ikke går før en time og du får tanken "Hey... Jeg har jo vinterferie." Drep meg noen. Vær så snill. Endret 20. februar 2012 av Diskutert 6 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Hver søndag har jeg dårlig døgnrytme fra helgen, fordi jeg har tatt igjen søvn fra foregående uke, i helga. Dermed sovner jeg ikke før rundt 3-4 tiden søndag, og står opp 07.00. Likevel får jeg ikke sove noe tidligere på mandag eller tirsdag, så det hele endrer seg ikke. Santorum og andre kristenkonservative i USA. Endret 20. februar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det øyeblikket når du våkner, kjenner at du glemte å ta av linsene kvelden før, ser på klokka og det er 5 minutter til bussen går. Slenger på deg noen klær, spurter ned veien i halvblinde, venter, og venter litt til i -15. Helt til du kommer på at bussen ikke går før en time og du får tanken "Hey... Jeg har jo vinterferie." Hahahaha, stakkars. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) At jeg er retard og dermed gjorde en latterlig og idiotisk feil på del 1 av fysikkprøven. På del 2 vet jeg har jeg har rota en del, og det irriterer meg at jeg har så lett for matematikk, men at jeg pokker ikke klarer fysikkens mer praktiske vinkling. Endret 20. februar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 At jeg er retard og dermed gjorde en latterlig og idiotisk feil på del 1 av fysikkprøven. På del 2 vet jeg har jeg har rota en del, og det irriterer meg at jeg har så lett for matematikk, men at jeg pokker ikke klarer fysikkens mer praktiske vinkling. u mad, brah Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 At jeg er retard og dermed gjorde en latterlig og idiotisk feil på del 1 av fysikkprøven. På del 2 vet jeg har jeg har rota en del, og det irriterer meg at jeg har så lett for matematikk, men at jeg pokker ikke klarer fysikkens mer praktiske vinkling. u mad, brah Nei, bare lettere irritert. Jævla stalker. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Youtube er blitt verdens treigeste streamingside , håpløst og prøve seg på 720p eller mer, og for guds skyld ikke gå inn i fullscreen under buffering ! He...... !! Har ikke hatt noen problemer siden sommeren i fjor. 1080p går såpeglatt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 får aldri full hastighet på den siden, ALDRI ! Får lyst til å finne fram noen nettverkskabler og kappe opp, bare for å tøffe meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Give it a break. Du kan jo prøve å drive verdens tredje største nettside som baserer seg rent på rik media. Det er ikke mulig å finne ut den gjennomsnittlige båndbredden som Youtube sine servere bruker, men jeg kan love deg at det nettverket er millioner av ganger mer heftig enn ditt skrøpelige consumer-bredbånd. Hver gang Youtube er tregt, så kan du tenke på dette! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Å klage på at Youtube er treigt, blir som å klage på at det går treigt når du laster ned filmer fra piratbukta. Så frem til at du ikke vil betale for det, så må du belage deg på at det ikke alltid går like smertefritt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tja. Snakker vi om analogier her, så er det mer som å klage på forsinkede fly. Du reiser i 900km/t til steder som var nærmest umulig å komme seg til før, men likevel sutrer du fordi du må vente 5 minutter ekstra på flyplassen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Har ikke frokost. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Snakker vi om analogier her, så er det mer som å klage på forsinkede fly. Du reiser i 900km/t til steder som var nærmest umulig å komme seg til før, men likevel sutrer du fordi du må vente 5 minutter ekstra på flyplassen. Du har betalt for flyet, og ønsker at det skal være presist. Det er faktisk irriterende med forsinka fly. At det ikke var mulig før er rikelig likegyldig for min del, det er mulig nå. Jeg har sittet innelåst i et fly i 1,5 time uten at det har tatt av. Det er en smule verre enn å vente på at en film på youtube skal lastes imo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Feber. Med klær, for varmt, uten, for kaldt. Ditto om jeg prøver å variere med dyner og tepper. I tillegg til noe som føles som tette lunger, slik at det gjør vondt - og er tungt - å puste. Alt jeg ville var å være frisk så jeg kan dra på et eventuelt jobbintervju, ikke ligge til sengs og ikke orker å spise eller bruke nettet mer enn et par minutter per time. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Social Readers på fb. Jeg vil bare lese artikler, ikke kunne bli overvåket av alle jeg kjenner! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Give it a break. Du kan jo prøve å drive verdens tredje største nettside som baserer seg rent på rik media. Det er ikke mulig å finne ut den gjennomsnittlige båndbredden som Youtube sine servere bruker, men jeg kan love deg at det nettverket er millioner av ganger mer heftig enn ditt skrøpelige consumer-bredbånd. Hver gang Youtube er tregt, så kan du tenke på dette! Nå sammenlignet jeg ikke et stusselig modem med en serverpark til en milliard heller Modemet er utelukket som problem da resten av internett fungerer uten noe tegn til hikke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg ville ikke sammenligne dem. Jeg ville få frem poenget med at Youtube er noe helvetes ekstreme greier, og at du burde være fornøyd at Google i det hele tatt gidder å opprettholde det, selv om det er et stort minus på budsjettet demmes. Jeg irriterer meg over gammelmanns-humor. Vet ikke hvordan man beskriver det, men det er stort sett slik humor som blir delt over e-postlister av 50 år gamle menn. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Offentlige toalett hvor man bare sitter i en bås uten at veggene går helt opp til taket, eller rekker helt ned til gulvet. Noe av det verste jeg vet.. Hva er egentlig grunnen til at det er sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå