Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ikke får sove, men blir liggende til 16 når jeg først sovner. O moderne samfunn som ignorerer det som kalles dvale. Lå oss heller stå på hele året og fortrenge urinstinktene våre! Tjohei!

En klok mann sa en gang at det er viktigere med en lang ferie om vintern enn om sommern.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det øyeblikket når du våkner, kjenner at du glemte å ta av linsene kvelden før, ser på klokka og det er 5 minutter til bussen går. Slenger på deg noen klær, spurter ned veien i halvblinde, venter, og venter litt til i -15. Helt til du kommer på at bussen ikke går før en time og du får tanken "Hey... Jeg har jo vinterferie."

Drep meg noen. Vær så snill.

Endret av Diskutert
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det øyeblikket når du våkner, kjenner at du glemte å ta av linsene kvelden før, ser på klokka og det er 5 minutter til bussen går. Slenger på deg noen klær, spurter ned veien i halvblinde, venter, og venter litt til i -15. Helt til du kommer på at bussen ikke går før en time og du får tanken "Hey... Jeg har jo vinterferie."

Hahahaha, stakkars. :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg er retard og dermed gjorde en latterlig og idiotisk feil på del 1 av fysikkprøven. På del 2 vet jeg har jeg har rota en del, og det irriterer meg at jeg har så lett for matematikk, men at jeg pokker ikke klarer fysikkens mer praktiske vinkling.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

At jeg er retard og dermed gjorde en latterlig og idiotisk feil på del 1 av fysikkprøven. På del 2 vet jeg har jeg har rota en del, og det irriterer meg at jeg har så lett for matematikk, men at jeg pokker ikke klarer fysikkens mer praktiske vinkling.

u mad, brah

Nei, bare lettere irritert.

artworks-000001637098-2gwxtz-crop.jpg?c7b914c

Jævla stalker.

Lenke til kommentar

Give it a break. Du kan jo prøve å drive verdens tredje største nettside som baserer seg rent på rik media. Det er ikke mulig å finne ut den gjennomsnittlige båndbredden som Youtube sine servere bruker, men jeg kan love deg at det nettverket er millioner av ganger mer heftig enn ditt skrøpelige consumer-bredbånd.

Hver gang Youtube er tregt, så kan du tenke på dette!

Lenke til kommentar

Snakker vi om analogier her, så er det mer som å klage på forsinkede fly. Du reiser i 900km/t til steder som var nærmest umulig å komme seg til før, men likevel sutrer du fordi du må vente 5 minutter ekstra på flyplassen.

Du har betalt for flyet, og ønsker at det skal være presist. Det er faktisk irriterende med forsinka fly. At det ikke var mulig før er rikelig likegyldig for min del, det er mulig nå.

Jeg har sittet innelåst i et fly i 1,5 time uten at det har tatt av. Det er en smule verre enn å vente på at en film på youtube skal lastes imo :p

Lenke til kommentar

Feber. Med klær, for varmt, uten, for kaldt. Ditto om jeg prøver å variere med dyner og tepper.

I tillegg til noe som føles som tette lunger, slik at det gjør vondt - og er tungt - å puste.

Alt jeg ville var å være frisk så jeg kan dra på et eventuelt jobbintervju, ikke ligge til sengs og ikke orker å spise eller bruke nettet mer enn et par minutter per time.

Lenke til kommentar

Give it a break. Du kan jo prøve å drive verdens tredje største nettside som baserer seg rent på rik media. Det er ikke mulig å finne ut den gjennomsnittlige båndbredden som Youtube sine servere bruker, men jeg kan love deg at det nettverket er millioner av ganger mer heftig enn ditt skrøpelige consumer-bredbånd.

Hver gang Youtube er tregt, så kan du tenke på dette!

Nå sammenlignet jeg ikke et stusselig modem med en serverpark til en milliard heller

Modemet er utelukket som problem da resten av internett fungerer uten noe tegn til hikke

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke sammenligne dem. Jeg ville få frem poenget med at Youtube er noe helvetes ekstreme greier, og at du burde være fornøyd at Google i det hele tatt gidder å opprettholde det, selv om det er et stort minus på budsjettet demmes.

Jeg irriterer meg over gammelmanns-humor. Vet ikke hvordan man beskriver det, men det er stort sett slik humor som blir delt over e-postlister av 50 år gamle menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...