Kea Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Irriterer meg at det ikke finnes moderatorer i virkeligheten som kan banne folk fra den og fjerne trusselmeldinger fra ens hukommelse. Eller noe sånt. Øhm... Politi? Moderatorene på forumet her er ti ganger mer effektiv enn politiet er i virkeligheten. De bryr seg fint lite om det de kaller sivilrettslige saker der folk blir psykisk mishandlet og tråkket på. Gid jeg var i USA nå. Der er det faen meg ingen nåde. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Moderatorene på forumet her er ti ganger mer effektiv enn politiet er i virkeligheten. De bryr seg fint lite om det de kaller sivilrettslige saker der folk blir psykisk mishandlet og tråkket på. Gid jeg var i USA nå. Der er det faen meg ingen nåde. Så må du huske på at det er litt enklere å bare trykke på noen knapper for å fjerne problemfolkene her på internettet kontra i det virkelige liv der ting må etterforskes og straffeforfølges med en rettferdig rettsak. Det koster MANGE penger og tar selvsagt lang tid. Hvis du har noen som plager deg foreslår jeg at du leier inn en hitman Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) At det et så vanskelig å få rumpa opp av senga i dag... Endret 19. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 At det et så vanskelig å få rumpa opp av senga i dag... Rette dagen for det i det minste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 At med en gang man er ferdig med å måke sne, så har det faen meg begynt å sne igjen der man startet. Den som bare hadde flammekaster, eller i det minste en snefreser eller traktor ... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 At med en gang man er ferdig med å måke sne, så har det faen meg begynt å sne igjen der man startet. Den som bare hadde flammekaster, eller i det minste en snefreser eller traktor ... Irriterende med folk som sier sne istedenfor SNØ 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 At en jeg nettopp solgte en gitar til skal klikke helt og true med det ene og det andre pga en feil han var godt opplyst om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 At med en gang man er ferdig med å måke sne, så har det faen meg begynt å sne igjen der man startet. Den som bare hadde flammekaster, eller i det minste en snefreser eller traktor ... Irriterende med folk som sier sne istedenfor SNØ Irriterende med folk som skal plukke på at jeg sier og skriver "sne" i stedet for "snø". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det problemet løser du ved å slutte å skrive sne. Og pandecager. Og all verdens andre mongoord du bruker. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen ganger tror jeg han skriver sne bare for å irritere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Han er ikke så sofistikert. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fant nettopp ut at Capeside ikke er en ekte by ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen ganger tror jeg han skriver sne bare for å irritere. Apropos irritere, har i dag bestemt meg for å kalle Mac for PC resten av livet bare for å være jævlig. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen ganger tror jeg han skriver sne bare for å irritere. Når jeg bodde oppe i tjukkeste lofoten så sa de "Sny". Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen ganger tror jeg han skriver sne bare for å irritere. Apropos irritere, har i dag bestemt meg for å kalle Mac for PC resten av livet bare for å være jævlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 HEHEHEHEEHEHEHEEH HUMOR! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noe som virkelig irriterer meg er de jævlene på forlaget som har skrevet fysikkboka mi. Faen i helvette å de jævlene runder av! Se til helvette å bruk NØYAKTIGE verdier i fasit og utregninger, vi kommer faen ikke fremover her i verden hvis vi bare tar ting på øyemål. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Minner meg på et gullkorn fra noen jeg kjenner: "Det blir ca. 257,50 kroner." Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Men i fysikkboka er det liksom sånn: "250,1N sa du? Vi sier 300 vi...". Satt litt på spissen, men føler det sånn når jeg regner med militær presisjon og nøyaktighet og det endelige svaret er et stykket unna mitt som jeg er SIKKER på er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå