Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som dedikerer livet sitt til religion. What a waste.

 

Det er ikke demmes feil. Det er indoktrinering og hjernevasking.

Folk som sier "demmes" istedenfor "deres".

Du forstår jo hva som blir skrevet. Hvor er problemet?

 

Ingenting er perfekt.

Lenke til kommentar

Moderatormelding Tråden gjenåpnes


Hei, denne tråden gjenåpnes. En rekke provoserende og truende innlegg, samt kommentarene rundt dette er fjernet. Vi kommer til å følge opp truslene som ble fremsatt.

Til de som ikke var vitne til saken ber vi om forståelse for at vi ikke ønsker gå i mer detalj rundt hva som har skjedd.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i denne tråden, send meg evt. en personlig melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående jazz, er det noen spesiell sjanger for typisk jazzmusikk fra gamle detektivfilmen? Eller kalles det bare jazz?

 

Jazz kan være så mangt, men ren jazz er slik som bunnskrap linker til.

 

Smooth Jazz er mer som dette: Euge Groove – A Summer Night's Dream

Jazz Funk: Mezzoforte – Icebreaker

Fri Jazz: Ornette Coleman – Eventually

 

Jazz er litt som rock, du kan ikke sette fingen på det uten å lange ut med undersjangere.

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å få tuusen "U MAD!?!!!" svar på denne, men irriterer meg litt over folk poster bilde eller oppdateringer på face/twitter w/e hvor det står sånn "Life is a gift, live everyday like it's the last", "Each day is filled with infinitive opportunities" også vet du at de allerede har fått alt made og er rike modeller, stjerner eller what not. Er ikke sånn at jeg absolutt skulle ønske jeg var dem, men man blir jo litt ekstra butthurt når de ikke skjønner at folk som f.eks. jobber 40 timer + i uka på Mcdonalds, går på skole, og oppdrar ett barn klarer å ha et like optimistisk syn på livet hver morgen...

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Irriterer meg at det ikke finnes moderatorer i virkeligheten som kan banne folk fra den og fjerne trusselmeldinger fra ens hukommelse. Eller noe sånt.

 

Irriterer meg også at mamma har gjort ting verre for meg nå. Veldig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...