vikingkylling Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Første gang jeg har vært på byen på evigheter i går kveld. Fyllesyk enda. Husker jeg begynte å drikke whisky rundt femtida en fredags ettermiddag, og våknet igjen i sekstids lørsdags ettermiddag. Da snakker vi. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Trodde endelig at jeg, etter lang tid, hadde funnet en skikkelig drikkekompis som var med ut hver bidige helg og omså på hverdagene. Men så, jeg ringte han i dag og han ville heller slappe av hjemme enn å gå ut! NEEEI! 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Trodde endelig at jeg, etter lang tid, hadde funnet en skikkelig drikkekompis som var med ut hver bidige helg og omså på hverdagene. Men så, jeg ringte han i dag og han ville heller slappe av hjemme enn å gå ut! NEEEI! I feel your pain! Endret 18. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kjøpte et par boller og en cola og en tyggispakke. Spørte så etter pose etter at jeg hadde betalt og damen i kassen, en sur dame i femtiåra, markerte at det var feil av meg å spørre om pose etter betaling, ved å se surt på meg, for så å slenge posen på en markert måte. Eller kanskje hu trodde det jeg kjøpte var for lite for å spørre om en posen. Kjerringa burde vært gladjeg handa i den rådyre Meny butikken in the frst place. Kommer så tilbake i dag, samme sure kjerringa. Så nekter hun å ta imot en femtilapp jeg ville betale med, fordi hun mente den var ødelagt (den var litt rokkete). Det hun ikke visste (tror jeg) er at det var samme femtilapp hu ga meg forrige gang. Så da sa jeg javel og tok tilbake femtilappen og gikk (proudface). Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hadde en dårlig erfaring med den lokale Elkjøpen her i går selv. Sto og browsa spillseksjonen da en gammel tufs, sur og grinete som alltid og som har jobba der så lenge jeg kan huske, kommer ut fra bakrommet og deretter bare står og ser på meg fra noen meters avstand. Som om han var redd jeg skulle stjele noe. Ikke oppfører jeg meg som et avskum, og ikke kler jeg meg sånn heller. Heller motsatt. Jeg bare gikk derfra kjapt. Etterpåsmart som jeg var tenkte jeg ikke på før jeg kom hjem at det hadde vært uhorvelig deilig å labbe bort til han og nevne at han nettopp kosta dem et salg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Får ikke tak i tingene mine. Alt er dritt for øyeblikket. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Folk som dedikerer livet sitt til religion. What a waste. 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 At nesten alle sier "hytt og pine". Og at jeg begynner å bli en teit, pirkete norsklærer. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Folk som dedikerer livet sitt til religion. What a waste. Det er ikke demmes feil. Det er indoktrinering og hjernevasking. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Folk som dedikerer livet sitt til religion. What a waste. Det er ikke demmes feil. Det er indoktrinering og hjernevasking. Det er jeg enig i, sa ikke at det var deres feil. Mente bare at det er veldig bortkastet å bruke så mye tid og energi på å tilbe noe som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vel, det er såklart ikke bortkastet for dem. De er jo overbeviste om at det er sant. Det er det som gir livet deres mening. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kjenner en opprørsgruppe i halsen min kalt "betennelse" begynner å røre på seg. Vel, den skal ikke vinne. Har sendt ut troppevis av lojale, hardtkjempende pastiller, varm kaffe, appelsinjuice og Paracet for å deale med den rebelske jævelen. Kampen kan dog ta noen dager som vil gå ut over sivilbefolkningen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Tror du vil tape. Har nettopp hatt en opprørsgruppe selv i to uker nå. Kjenner at det først er nå som våpenhvilen er underskrevet at det gir seg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har hatt er par slike dager før selv. Mitt immunforsvar er dog i verdensklasse, og slår dem hardt og brutalt ned. Opprørerne kommer ikke før en ny generasjon er født, fordi de er uvitende om mitt forsvarsverk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Skulle kampen vise seg vanskelige enn antatt skyr jeg ikke en koalisjon med lege® og Apocillin. Dessverre stor fare for at ventelisten legger ned veto for det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hadde en borgerkrig for litt siden... Immunforsvaret mitt er sterkt, men desverre ble det ledet av en korrupt general så det la ned våpnene med en eneste gang. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vel, det er såklart ikke bortkastet for dem. De er jo overbeviste om at det er sant. Det er det som gir livet deres mening. Delvis. Det å basere livet på falske premisser gjør at man aldri er trygg innerst inne. De fleste av dem rasjonaliserer sykt mye og ser ikke virkeligheten for det den er. Er ikke sånn man burde leve synes nå jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Delvis. Det å basere livet på falske premisser gjør at man aldri er trygg innerst inne. De fleste av dem rasjonaliserer sykt mye og ser ikke virkeligheten for det den er. Er ikke sånn man burde leve synes nå jeg. Såklart. Jeg mener heller ikke at det er slik man burde leve. Men man kan si at de har en god grunn til å overbevise seg selv om slike ting. De ønsker så hardt at det skal finnes noe mer enn dette lille ynkelige livet. De har ikke tilegnet seg nok kunnskap til å være kritiske, og til å forstå at religion er en rømningsvei fra livet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Snart tomt på tanken og bensinkortet ligger hjemme. Gleder meg til å bruke fylle tanken med egne penger as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå