Analmeth Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har tenkt nøye over dette og jeg tror faktisk IKKE jeg ville overlevd lenge i fengsel Altså, såfremt jeg ikke "shanket" noen, da. Men tror likevel jeg ikke har det i meg. Faen, jeg som vil være tøff! Hvorfor shanke folk når du kan late som om du vil knulle dem i dusjen, for så å flippe ut et barberblad du hadde gjemt i ganen og slashe strupene? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg hater når nettleseren "hopper" litt, akkurat når jeg skal trykke på en link. Da havner pekeren på et annet sted akkurat når klikket inntreffer, og jeg ender opp med en "nyhetssak" om Anna Anka i stedet for det jeg ville lese. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Skjer hele tida når jeg surfer på mobilen. Touch kan virkelig være et helvete. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har tenkt nøye over dette og jeg tror faktisk IKKE jeg ville overlevd lenge i fengsel Altså, såfremt jeg ikke "shanket" noen, da. Men tror likevel jeg ikke har det i meg. Faen, jeg som vil være tøff! Hvorfor shanke folk når du kan late som om du vil knulle dem i dusjen, for så å flippe ut et barberblad du hadde gjemt i ganen og slashe strupene? Hvorfor late som om du vil knulle noen i dusjen for så å flippe ut et barberblad jeg har gjemt i ganen når du kan bite av tuppen på lillemann? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 At vifta har bestemt seg for at datamaskinen er varm... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Har tenkt nøye over dette og jeg tror faktisk IKKE jeg ville overlevd lenge i fengsel Altså, såfremt jeg ikke "shanket" noen, da. Men tror likevel jeg ikke har det i meg. Faen, jeg som vil være tøff! Hvorfor shanke folk når du kan late som om du vil knulle dem i dusjen, for så å flippe ut et barberblad du hadde gjemt i ganen og slashe strupene? Hvorfor late som om du vil knulle noen i dusjen for så å flippe ut et barberblad jeg har gjemt i ganen når du kan bite av tuppen på lillemann? Ikke like fett da det inneholder fem sekunder med direkte homoseksuell aktivitet og ikke resulterer i mord. Da foretrekker jeg helder den andre metoden. Utrolig fet scene, skal sies. Endret 18. februar 2012 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ikke like fett da det inneholder fem sekunder med direkte homoseksuell aktivitet og ikke resulterer i mord. Da foretrekker jeg helder den andre metoden. Utrolig fet scene, skal sies. Er vel værre å leve uten penis, enn å dø med penis. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hva skal du med penis når du soner livstid på genpop? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg vet ikke med deg, men jeg liker å urinere. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kan vel fortsatt pisse relativt normalt selv om glansen mangler. Ereksjon blir en annen sak. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Men tror likevel jeg ikke har det i meg. Faen, jeg som vil være tøff! Selvinnsikt er jo tøft. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 De er veldig gjerrige når det gjelder å hjelpe meg direkte. De sier det er for liten plass, noe som ikke er tilfelle. 4 personer kan lett bo her, de har ekstra soverom og alt. De sier det blur for mye bråk, de vil ha privatliv og ro, det er ikke nok vann osv. Kunne ha bodd hos pappa, men neida, han er dritings. Har du ikke mulighet til å "leie" et rom hos foreldrene dine heller (nå som du ikke betaler husleie for å bo i leiligheten du nettopp ble kastet ut av)? Nei, det var ikke aktuelt. Stefaren min er alt annet enn hjelpsom når det gjelder dette her. "Du, jeg tenkte på noe i går. Hadde det vært mulig å leie her hvis ikke-" "Nei, det blir ikke aktuelt. Ikke tale om. Vi er ikke noe hotell. Dere får ordne dere selv, du er et voksent menneske, du kan ikke behandle oss som et krisesenter, *rant*". Oppførselen hans irriterer meg. Han er irritert på MEG pga. det som skjedde i går. Fordi jeg ba om hjelp i nødens stund. Wtf. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 [..] Nei, det var ikke aktuelt. Stefaren min er alt annet enn hjelpsom når det gjelder dette her. "Du, jeg tenkte på noe i går. Hadde det vært mulig å leie her hvis ikke-" "Nei, det blir ikke aktuelt. Ikke tale om. Vi er ikke noe hotell. Dere får ordne dere selv, du er et voksent menneske, du kan ikke behandle oss som et krisesenter, *rant*". Oppførselen hans irriterer meg. Han er irritert på MEG pga. det som skjedde i går. Fordi jeg ba om hjelp i nødens stund. Wtf. Du får trøste deg med at det blir mindre plikter når han blir gammel og skal dø, og egentlig hadde trengt hjelp med å bli "pyntet bak". Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Dagbladet har byttet ut Drops med en annen teit tegneserie. Den serien var genial! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg synes ikke streken er så bra i den nye, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Dagbladet har byttet ut Drops med en annen teit tegneserie. Den serien var genial! Jeg skulle til å si det samme. Drops var nesten like bra som Lunch. Den nye dritten er håpløs. Vet du om et nettsted der man kan lese Drops? Kan forresten anbefale disse seriene: http://wyyrd.nettserier.no/ http://reveland.nettserier.no/ Endret 18. februar 2012 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Folk som forventer at jeg skal fikse maskinen deres, men opplyser meg kun om en brøkdel av problemet. Hele skjerm-festet er knukket. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mest sannsynlig fordi de ikke har snøring om hva som er galt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Eh, jo, hun visste tydligvis at skjermfestet også var knukket, men hun fortalte ikke meg det. Det merket jeg ikke før jeg prøvde å sette sammen maskinen i dag (eh, høyre skjermfeste er helt greit). Endret 18. februar 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Første gang jeg har vært på byen på evigheter i går kveld. Fyllesyk enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå