Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Har tenkt nøye over dette og jeg tror faktisk IKKE jeg ville overlevd lenge i fengsel :hrm: Altså, såfremt jeg ikke "shanket" noen, da. Men tror likevel jeg ikke har det i meg. Faen, jeg som vil være tøff!

Hvorfor shanke folk når du kan late som om du vil knulle dem i dusjen, for så å flippe ut et barberblad du hadde gjemt i ganen og slashe strupene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt nøye over dette og jeg tror faktisk IKKE jeg ville overlevd lenge i fengsel :hrm: Altså, såfremt jeg ikke "shanket" noen, da. Men tror likevel jeg ikke har det i meg. Faen, jeg som vil være tøff!

Hvorfor shanke folk når du kan late som om du vil knulle dem i dusjen, for så å flippe ut et barberblad du hadde gjemt i ganen og slashe strupene?

Hvorfor late som om du vil knulle noen i dusjen for så å flippe ut et barberblad jeg har gjemt i ganen når du kan bite av tuppen på lillemann?

Lenke til kommentar

Hvorfor late som om du vil knulle noen i dusjen for så å flippe ut et barberblad jeg har gjemt i ganen når du kan bite av tuppen på lillemann?

Ikke like fett da det inneholder fem sekunder med direkte homoseksuell aktivitet og ikke resulterer i mord. Da foretrekker jeg helder den andre metoden.

Utrolig fet scene, skal sies.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

De er veldig gjerrige når det gjelder å hjelpe meg direkte. De sier det er for liten plass, noe som ikke er tilfelle. 4 personer kan lett bo her, de har ekstra soverom og alt. De sier det blur for mye bråk, de vil ha privatliv og ro, det er ikke nok vann osv. :shrug:

Kunne ha bodd hos pappa, men neida, han er dritings.

Har du ikke mulighet til å "leie" et rom hos foreldrene dine heller (nå som du ikke betaler husleie for å bo i leiligheten du nettopp ble kastet ut av)?

Nei, det var ikke aktuelt. Stefaren min er alt annet enn hjelpsom når det gjelder dette her. "Du, jeg tenkte på noe i går. Hadde det vært mulig å leie her hvis ikke-" "Nei, det blir ikke aktuelt. Ikke tale om. Vi er ikke noe hotell. Dere får ordne dere selv, du er et voksent menneske, du kan ikke behandle oss som et krisesenter, *rant*".

Oppførselen hans irriterer meg. Han er irritert på MEG pga. det som skjedde i går. Fordi jeg ba om hjelp i nødens stund. Wtf.

Lenke til kommentar

[..]

Nei, det var ikke aktuelt. Stefaren min er alt annet enn hjelpsom når det gjelder dette her. "Du, jeg tenkte på noe i går. Hadde det vært mulig å leie her hvis ikke-" "Nei, det blir ikke aktuelt. Ikke tale om. Vi er ikke noe hotell. Dere får ordne dere selv, du er et voksent menneske, du kan ikke behandle oss som et krisesenter, *rant*".

Oppførselen hans irriterer meg. Han er irritert på MEG pga. det som skjedde i går. Fordi jeg ba om hjelp i nødens stund. Wtf.

Du får trøste deg med at det blir mindre plikter når han blir gammel og skal dø, og egentlig hadde trengt hjelp med å bli "pyntet bak".

Lenke til kommentar

Dagbladet har byttet ut Drops med en annen teit tegneserie. Den serien var genial!

Jeg skulle til å si det samme.

Drops var nesten like bra som Lunch. Den nye dritten er håpløs.

Vet du om et nettsted der man kan lese Drops?

Kan forresten anbefale disse seriene:

http://wyyrd.nettserier.no/

wyyrd-1329433200.png

http://reveland.nettserier.no/

reveland-1329433200.jpg

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...