Demonfudge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ^ Heldig! Jeg irriterer meg over at sikringa på kjøkkenet har gått, og sikringa for det området av leiligheten er inne hos hun jeg leier av. YEAH. Og hun er borte til i morgen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Avisene meldte om såkalt "Sibir-kulde", så den gradestokken på -20 virker ikke helt usannsynlig, hvis vi velger å stole blindt på det. Endret 21. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Heldig? Nei, jeg er glad i vinteren, men - 20 er unødvendig kaldt. Da vil ikke bilen starte og det er bare kjipt å dra ut. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 -20 er jo ingenting i forhold til hva som er vanlig her til lands om vinteren. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Slutt å snakk om hvor kaldt dere i bygdenorge har det da, jeg prøver å synes synd på meg selv med 0 grader. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Herregud, Cowboy Bob.. Du må få opp kuldetoleransen din! Jeg tåler -10C lett i T-sjorte, men det skyldes litt lavere kroppstemperatur enn normalt og jeg har god kuldetoleranse. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 -20 er jo ingenting i forhold til hva som er vanlig her til lands om vinteren. - 20 er ikke "ingenting" uansett hvor du bor i Norge. Og det er kaldt nok for de fleste. Jeg takler kulde veldig bra jeg, men liker ikke når det blir såpass kaldt. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I helvete, yr.no sier at det skal bli - 20 grader på tirsdag og onsdag. Bättre än +20 grader 2 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I helvete, yr.no sier at det skal bli - 20 grader på tirsdag og onsdag. Bättre än +20 grader nei, hva faen :S? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I helvete, yr.no sier at det skal bli - 20 grader på tirsdag og onsdag. Bättre än +20 grader U mad Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bättre än +20 grader Så jævlig enig! Jeg kubber på sofaen og blir dautrøtt med en gang temperaturen overstiger 15-16 C, irriterende faktisk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Herregud, Cowboy Bob.. Du må få opp kuldetoleransen din! Jeg tåler -10C lett i T-sjorte, men det skyldes litt lavere kroppstemperatur enn normalt og jeg har god kuldetoleranse. Sorry azz, men jeg for min del liker å få sove. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I helvete, yr.no sier at det skal bli - 20 grader på tirsdag og onsdag. Hvor i alle vide verdens dager er det du bor? Indre Troms? Melder maks -3 på denne kanten ifølge yr.no og det er jeg glad for. Kulde om morgenen er noe av det verste jeg vet om. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I helvete, yr.no sier at det skal bli - 20 grader på tirsdag og onsdag. Bättre än +20 grader Värfor kan vi inte mötes på mällomvägen? Jag tykker inte om verken + 20 grador ei heller er det bettre med - 20 gradorar. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bättre än +20 grader Så jævlig enig! Jeg kubber på sofaen og blir dautrøtt med en gang temperaturen overstiger 15-16 C, irriterende faktisk. Samme her. Meldt rundt -5 her, blir vel kjøligere utover mot kvelden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ting som irriterer: Det evige maset om kulde i Norge. Vi bor ved polarsirkelen for faen! 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var ikke jeg som valgte å bo her Tror jeg skal bli sånn trekkfugl, så skal jeg alltid bo der det er 15-20 grader! Forutsatt at global oppvarming ikke fucker opp alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja takk til Global Oppvarming. Jeg har lyst på 20+ hver dag samt strandlinje ved huset mitt. Synd det bare er humbug. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skal gjøre som bestemor og bestefar. De reiser til Portugal i oktober og kommer hjem til Norge i mars/april. Det hadde vært noe, det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvor i alle vide verdens dager er det du bor? Indre Troms? Melder maks -3 på denne kanten ifølge yr.no og det er jeg glad for. Kulde om morgenen er noe av det verste jeg vet om. Ting som irriterer: Det evige maset om kulde i Norge. Vi bor ved polarsirkelen for faen! Ja, men i helvete da. Vi har jo ikke valgt å bo her. Det var jo ikke noen pre-fødsel-status der vi fikk peike på en globus hvor vi skulle slå oss til. Vi er tilfeldigvis her i Norge. Ikke alle liker det. Og da må man vel få lov til å klage over kulda av og til. Jeg har aldri hatt noe i mot vinteren. Men når det er -20 er det bare for kaldt rett og slett. Maks -10. Da er det kaldt nok til at det blir snø slik at vi kan gå/renne på ski, lage snømenn og hoppe og sprette i snøen som noen nygifte homser hele gjengen. Samtidig holder det gamlingene og utlendingene inne. MEN blir det noe særlig kaldere går det over ei grense. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå