Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra dagbladet her om dagen.

 

Prinsesse Märtha sammenlikner englekontakten med å gå på internett

 

- Du kan laste ned informasjon gjennom hjertet, akkurat som med datamaskinen din.

 

http://www.kjendis.no/2012/02/14/kjendis/kongelige/prinsesse_martha_louise/engler/kongehuset/20232692/

 

Dama er jo gæren, stakkars.

 

Jeg laster ned Sons of Anarchy sesong fire gjennom hjertet nå. Ganske könig opplegg må jeg si, nå som mange torrentsider er lagt ned.

Du får meg ofte til å le av innleggene dine, det skal du ha, men ikke faen om du er bedre enn meg.

Lenke til kommentar

Her trodde jeg vinteren endelig var begynt å gå mot slutten, men så snør det faen meg noe vanvittig en god stund. Nå er bakken dekket av snø igjen. Kjipt. Så jeg tenkte å sitte foran DC Universe Online som vanlig i stedet, men faenskapen nekter jo å funke! Medlemskapet mitt ble redusert til Premium pga en bug, internett ramler ut, jeg ble disconnecta, og nå nekter launcheren å starte. Hvordan skal jeg leke Green Lantern nå? ermm.gif

Lenke til kommentar

At en kamerat av meg får bil av faren sin og ALT han kan gneldre om, er at den har mer hestekrefter enn min. Jeg har en 6 år nyere bil og kunne kjøpt to stykker av den han har, pisslei av snakket. Håper turbo og alt ryker.

 

Oppdaterer denne irritasjonen. Vi var på langtur til Danmark sammen. Han klarte ikke å ta meg (DSG kassa mi :love: ) fra stillestående eller når vi dro på fra 100 til 160. Det beste er at bilen hans har vært på verksted to ganger siden da, og enda er det et hav med lys i instrumentene hans.

 

Du kunne sittet i en splitter ny med 5 års garanti og noen få mindre hester... HØRE PÅ MEG NESTE GANG.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...