Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva er en dekkenmotstander? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva er en dekkenmotstander? Motstander av klesplagg for dyr? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Idioten som har lånt boka på biblioteket aldri leverer den inn! Jeg venter og venter Har du bare ett bibliotek du kan bruke? Du får som regel låne fra skolebibliotek (selv om du ikke går der ja) om du spør pent. Og smiler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Virkelig? Finnes det motstandere for det óg? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Virkelig? Finnes det motstandere for det óg? Tenkte det samme. Folk har sitt å stri med. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Prøv heller å start maskinen via CD-rommen. (F9 i oppstart?) Gjekk ikkje. Oppgraderingsdiskar må visst køyrast gjennom vista. Grusomt irriterande at dei ikkje kan informere betre om slike ting i brosjyra som fulgte med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jasså, det er en oppgraderings-CD? Da er du rimelig rævkjørt. Alternativt kan du laste ned en piratkopi og bruke den isteden. Du har jo tross alt en gyldig windows-lisens, den er bare vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vel, det er allereie innstallert, og koda er i bruk, er sann jævlig styr å byrje med nedlasting og reinstall osv. Er tross alt kun filene som er ivaretatt, ingen program er innstallert. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Den jævlige nesen min som kun lar meg puste gjennom ett nesebor mesteparten av tiden. At jeg holder på å bli syk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er det ett spesifikt du tenker på, eller at det er bare ett man puster gjennom hele tiden? Sistnevnte gjelder vel for ca 85% av befolkningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Snort litt kokain og alt løsner for deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jajaja, gøy med lisens- og oppgraderingsproblemer. Morons. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Xanax er visst nok the shit for tida. Koka er ut. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jajaja, gøy med lisens- og oppgraderingsproblemer. Morons. Så eg skal helder bruke ein slags hipsterlinux med elendig driverstøtte, samt ikkje få spele nokon av mine 120 spel? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Snort litt kokain og alt løsner for deg. NITTITALLET RINGTE, DE VILLE HA DOPET SITT TILBAKE. Heroin som er dope. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nei, du skal bruke en god linuxvariant og leve lykkelig i alle dine dager. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Det er hasjsnorting som er tingen på VGS for tia. Endret 15. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jajaja, gøy med lisens- og oppgraderingsproblemer. Morons. Så eg skal helder bruke ein slags hipsterlinux med elendig driverstøtte, samt ikkje få spele nokon av mine 120 spel? Irriterer meg at ofte når noen som bruker linux påpeker flaws me windows eller os x blir de kalt hipstere pga. deres distrovalg. Å nei, han bruker noe som er bedre!! (unntaket er spill, men det kan diskuteres hvorvidt det er linux sin "feil" (eller pga. linuxs ideologi)). 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Litt flere parenteser nå og vi kan starte lisp-kurs. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Linux er fint til det det kan brukes for. Men til dataspilling generelt er det et risikoprosjekt, på lik linje med Mac og dataspill. Er man en hardbarket gamer, så kjører man Windows. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå