Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

irriterer meg veldig over ventetiden på å sende noe fra USA til hit :(

'

Samme, venter på en arduino....

arduino... googla det, men var altfor komplisert for meg ^^

irriterer over at sangen "the big bang" faktisk var /lit// bra til tross for at miley cyrus er med i den :no:

Lenke til kommentar

wait what?

irriterer meg litt over at jeg fryser og ikke er trøtt... også irriterer jeg over det meste annet også, f.eks. at jeg ikke har noen å teste mine Krav Maga ferdigheter på, og mine andre syke internettlærte fighting teknikker /:

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Ikke bland diskutant med diskutert nåda. :tease:

Blah, man får ikke lov å mobbe uten at folk skal være "seriøs"? :whistle:

Angående venting av varer fra USA, fikk Sins of a Solar Empire etter 2 ukers ventig for en uke siden. :wee:

Har egentlig hatt det spillet + expansions piratkopiert i 2 år nå, har ikke hatt penger til å kjøpe det (Andre ting å prioritere).

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

wait what?

irriterer meg litt over at jeg fryser og ikke er trøtt... også irriterer jeg over det meste annet også, f.eks. at jeg ikke har noen å teste mine Krav Maga ferdigheter på, og mine andre syke internettlærte fighting teknikker /:

Ikke si du har lært krav maga av å se på filmer på nettet?

Hadde en slik i klassen før som trodde han kunne krav maga eller hva det het og skulle teste dette på meg siden jeg trente judo den gang. Gikk ikke særlig veien for han :ph34r:

Det er kaldt her. Min kjære mor skal alltid åpne vinduet til rommet mitt når jeg er ute, så da kommer jeg hjem til en fryseboks hver dag.

Lenke til kommentar

INGEN SVARER AARRRGGHGHG FAEN :realmad::wallbash:

link

på meldinger (sms)og steamchat :)

aha

wait what?

Ikke si du har lært krav maga av å se på filmer på nettet?

Hadde en slik i klassen før som trodde han kunne krav maga eller hva det het og skulle teste dette på meg siden jeg trente judo den gang. Gikk ikke særlig veien for han :ph34r:

Det er kaldt her. Min kjære mor skal alltid åpne vinduet til rommet mitt når jeg er ute, så da kommer jeg hjem til en fryseboks hver dag.

haha, har sett noen filmer, men hadde nok en smule sarkasme der :) hadde det fryseboks problemet selv en stund, problem løst da du låser døra lit rommet og setter en teip bit over nøkkelhullet :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...