cowboy bob Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 http://www.dagbladet.no/2010/11/20/nyheter/innenriks/nav/datalagring/14367972/ NAV har lov til det, men IKKE Politiet? Landet mitt blir bare mer og mer frustrende for hver dag som går. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 haha, tror ikke hestekølle og diskutant er så jævla ulike tbh.. irriterer meg veldig over ventetiden på å sende noe fra USA til hit Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 irriterer meg veldig over ventetiden på å sende noe fra USA til hit ' Samme, venter på en arduino.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Slettet noen innlegg pga ufinheter. Må minne om retningslinjene: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. " Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det som er rart er at ting fra f.eks Japan bruker ofte bare tre dager. Ting burde være litt mer Japan. Men bare litt, Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 irriterer meg veldig over ventetiden på å sende noe fra USA til hit ' Samme, venter på en arduino.... arduino... googla det, men var altfor komplisert for meg ^^ irriterer over at sangen "the big bang" faktisk var /lit// bra til tross for at miley cyrus er med i den Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 irriterer meg veldig over ventetiden på å sende noe fra USA til hit ' Samme, venter på en arduino.... Hvorfor ikke kjøpe en Atmel AVR? Ikke spesielt dyrere, men mye mer dokumentasjon og kvalitet. Ikke minst norsk-utviklet arkitektur! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) wait what? irriterer meg litt over at jeg fryser og ikke er trøtt... også irriterer jeg over det meste annet også, f.eks. at jeg ikke har noen å teste mine Krav Maga ferdigheter på, og mine andre syke internettlærte fighting teknikker /: Endret 20. november 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ikke bland diskutant med diskutert nåda. Blah, man får ikke lov å mobbe uten at folk skal være "seriøs"? Angående venting av varer fra USA, fikk Sins of a Solar Empire etter 2 ukers ventig for en uke siden. Har egentlig hatt det spillet + expansions piratkopiert i 2 år nå, har ikke hatt penger til å kjøpe det (Andre ting å prioritere). Endret 20. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, dvergen som sykler på ergometersykkel har dessverre fri i kveld. Prøv igjen i morgen Endret 20. november 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, dvergen som sykler på ergometersykkel har dessverre fri i kveld. Prøv igjen i morgen arghfaen! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, dvergen som sykler på ergometersykkel har dessverre fri i kveld. Prøv igjen i morgen Noes! Not again! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 INGEN SVARER AARRRGGHGHG FAEN Lenke til kommentar
haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 INGEN SVARER AARRRGGHGHG FAEN link Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 INGEN SVARER AARRRGGHGHG FAEN link på meldinger (sms)og steamchat Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 wait what? irriterer meg litt over at jeg fryser og ikke er trøtt... også irriterer jeg over det meste annet også, f.eks. at jeg ikke har noen å teste mine Krav Maga ferdigheter på, og mine andre syke internettlærte fighting teknikker /: Ikke si du har lært krav maga av å se på filmer på nettet? Hadde en slik i klassen før som trodde han kunne krav maga eller hva det het og skulle teste dette på meg siden jeg trente judo den gang. Gikk ikke særlig veien for han Det er kaldt her. Min kjære mor skal alltid åpne vinduet til rommet mitt når jeg er ute, så da kommer jeg hjem til en fryseboks hver dag. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 INGEN SVARER AARRRGGHGHG FAEN link på meldinger (sms)og steamchat aha wait what? irriterer meg litt over at jeg fryser og ikke er trøtt... også irriterer jeg over det meste annet også, f.eks. at jeg ikke har noen å teste mine Krav Maga ferdigheter på, og mine andre syke internettlærte fighting teknikker /: Ikke si du har lært krav maga av å se på filmer på nettet? Hadde en slik i klassen før som trodde han kunne krav maga eller hva det het og skulle teste dette på meg siden jeg trente judo den gang. Gikk ikke særlig veien for han Det er kaldt her. Min kjære mor skal alltid åpne vinduet til rommet mitt når jeg er ute, så da kommer jeg hjem til en fryseboks hver dag. haha, har sett noen filmer, men hadde nok en smule sarkasme der hadde det fryseboks problemet selv en stund, problem løst da du låser døra lit rommet og setter en teip bit over nøkkelhullet :3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Funker ikke å søke etter servere på BC2 -.- Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I helvete, yr.no sier at det skal bli - 20 grader på tirsdag og onsdag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Prøvde å spille litt Bad Company 2 med en tjommi, men ikke bare fucket EA seg, nettet mitt datt også ut 3-4 ganger på 20 min -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå