Kaymeerah Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Pluss er noe helt jævlig idiotiske greier. Spesielt når folk begynner med "At alle andre enn meg får pluss irriterer", bare for å fiske etter pluss. Det ender som oftest opp med at de får 15 pluss for en dårlig, meningsløs fjortisinnlegg. Irriterer meg over at jeg skrev i denne tråden for noen dager siden, slik at jeg får oppdateringer om 90% fjortissklaging. *slette fra mine innlegg* Verre med fjortiser som later som de er voksen på forumet, men innleggene deres oser fjortis ut av. EDIT: Hva faen er det med plussmafiaen forresten? Plutselig for en måned siden begynte noen å plusse unødvendig mye. Kan ikke se nedover en trådside engang nå uten å se minst 5 posts som har en pluss eller mer. Endret 18. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss. Først har ikke mannfolk følelser, og må være mer følelsesrike, kanskje gråte en skvett når vi ser på TV-serier. Og nå er vi for humørsyke? Nei uffa meg, aldri fornøyd dere kvinnfolk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Menn er følsomme dyr, de trenger mye mat og bør helst være frittgående. 4 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss. De fleste menn har jo humørsvingninger som alle andre, men kanskje i mindre omfang enn de fleste kvinner. Menn er nok generelt sett mer stabile, det er nok ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 At plussystemet finnes irriterer. Og det KUN fordi folk plusser i hytt og pine, og ikke bare når folk skriver bra innlegg. Jeg har fått ca 10 plusser som følge av bra innlegg. Resten er bullshit. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har fått ca 10 plusser som følge av bra innlegg. Vent litt nå, har du skrevet et bra innlegg? _________ Irriterer at det er så ustabilt vær i dag. Aner ikke om det blir regn eller sol om 15min jo! Og det irriterer at det er helt svart når jeg står opp om morgenen. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Vent litt nå, har du skrevet et bra innlegg? Folk som prøver å være morsomme ved å snakke nedlatende om/ til andre. Folk som tror jeg er 15 Folk som tror de er bedre enn andre Folk som kritiserer andre, og spesielt de som kritiserer selv om de er mye verre selv. ( sikta ikke til McHansern på alle ) Endret 18. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du skrev jo du var 15 i et annet innlegg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du skrev jo du var 15 i et annet innlegg? Folk som går Off Topic, og lyver! Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Når posten skal være så jæææ*la trege i å sende ting --.-- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vent litt nå, har du skrevet et bra innlegg? Folk som tror jeg er 15 Folk som tror de er bedre enn andre ( sikta ikke til McHansern på alle ) Når skal 15 åringen legge seg, signert Diskutant. PS: Jeg er bedre enn andre. It's a fact. ______ Irriterer at dagen har gått så treigt i dag. Irriterer at en eller annen har skrudd opp tempen på kontoret så det nærmer seg 30 grader. Sitter jo i t-skjorte. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Å det irriterer meg at det er så mye hetsing i denne tråden? Det går slik: Irriterer meg over fjortiss unger Irriterer meg over fjortiss unger Irriterer meg over folk som irriterer meg over fjortiser Irriterer meg over fjortiss unger Irriterer meg over folk som irriterer meg over fjortiser Irriterer meg over folk som må skrive at de irriteres over andre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er litt småirriterende å se folk gå med dunjakker i regnvær. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss. De fleste menn har jo humørsvingninger som alle andre, men kanskje i mindre omfang enn de fleste kvinner. Menn er nok generelt sett mer stabile, det er nok ingen hemmelighet. Nettopp. Mindre omfang, mer stabile. Slik det skal være. Derfor irriterer menn med humør som skifter oftere enn været i England meg. _________ Akkurat nå irriterer jeg meg over mamma. Endret 18. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Humørsvingninger hos menn irriterer meg. Greit nok, vi har humørsvingninger vi óg, men det er ikke akkurat et ukjent fenomen hos kvinner. Menn skal liksom være mer stabile enn oss. De fleste menn har jo humørsvingninger som alle andre, men kanskje i mindre omfang enn de fleste kvinner. Menn er nok generelt sett mer stabile, det er nok ingen hemmelighet. Nettopp. Mindre omfang, mer stabile. Slik det skal være. Derfor irriterer menn med humør som skifter oftere enn været i England meg. Akkurat nå irriterer jeg meg over mamma. Er hun en mann ? --------------------------------------- Irriterer meg at jeg klarte å snu døgnet enda en gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nettopp. Mindre omfang, mer stabile. Slik det skal være. Derfor irriterer menn med humør som skifter oftere enn været i England meg. Akkurat nå irriterer jeg meg over mamma. Er hun en mann ? --------------------------------------- Irriterer meg at jeg klarte å snu døgnet enda en gang. Nei, selvfølgelig ikke. Jeg bare la til et nytt irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Tyskfaget irriterer meg, men musikken er bra. Endret 18. oktober 2010 av Battaman Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nei, selvfølgelig ikke. Jeg bare la til et nytt irritasjonsmoment. Begynte å lure da du ikke hadde noe skille i mellom. ----------------------------- Irriterer meg over at jeg måtte spise frossenpizza til middag i dag. Er metkig lei det, men vi hadde ikke noe annet godt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Irriterer meg at jeg ikke tør å si "Hei" til en jeg liker på facebook kanskje ikke det beste stedet å ta kontakt med noen for første gang, menne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå