djgudleif Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har et punkt på kinnet hvor det faen aldri vil gro skjegg. Samme her. Kan ha noe med at jeg satte fyr på det området en gang. Irriterer meg forøvrig at mora mi rasjonaliserer altfor mye. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har et punkt på kinnet hvor det faen aldri vil gro skjegg. Jeg også. Det kalles ansiktet mitt. 7 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 pakken min har havna i hipsterbyen Portland. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har et punkt på kinnet hvor det faen aldri vil gro skjegg. Jeg også. Det kalles ansiktet mitt. Må vel bikke 15 før du merker noe mer enn bare hud i trynet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Må vel bikke 15 før du merker noe mer enn bare hud i trynet. Fortell det til min 19-årige kropp. Kanskje den da tar til fornuft. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Slipper styret med å barbere seg da. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Må vel bikke 15 før du merker noe mer enn bare hud i trynet. Fortell det til min 19-årige kropp. Kanskje den da tar til fornuft. Kanskje det ligger noe i dette? EDIT; la gif i spoiler. Endret 13. februar 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg får ikke grodd synlig bart, og soulpatchen min nekter å gro. Men resten gror fint. Endret 13. februar 2012 av Dragen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) as;dfkjsafdlkjas;ldfkj. Jeg er irritert fordi. Frustrasjon. ARG! Edit: Jeg er tørst, men slik som jeg sitter er det ork å gå og fylle vannflaska. Endret 13. februar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 as;dfkjsafdlkjas;ldfkj. Jeg er irritert fordi. Frustrasjon. ARG! Edit: Jeg er tørst, men slik som jeg sitter er det ork å gå og fylle vannflaska. Jeg også. Har fullstendig mansen idag, og kastet diverse ting hardt ned i gulvet fordi det lå i veien for musen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Håper jeg får meg jobb snart. Irriterer at alle rundt meg for det så tilsynelatende lett... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Var det ikke du som var så på arbeidsledige folk her for en stund siden? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Folk som kommer på treningssentre etter å ha samlet en kilo med møkkete snø og grus på skoene sine og som på liv og død skal låse disse inn i skapet. HVA FAEN??!#"#¤"! Ingen har da lyst til å stjele dine jævla drittstøvler når det er nesten lettere å stjele en mobil som er mer verdt! Det eneste man oppnår er at skapet blir ubrukelig iallefall ut dagen, med en grus-krydret søledam nederst, slik at man ikke engang får lyst til å sette baggen der! Det går an å bruke pose eller i verste fall tørkepapir, samt unngå å danse i snøfondet rett før du går inn og kanskje bruke de jævla dørmattene litt mer aktivt om du skal ha de helvetes skoa dine inn i skapet!! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har et punkt på kinnet hvor det faen aldri vil gro skjegg. Samme her. Kan ha noe med at jeg satte fyr på det området en gang. Unix-beard masterrace reporting in. 2 Lenke til kommentar
droidy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 [..] HVA FAEN??!#"#¤"! Ingen har da lyst til å stjele dine jævla drittstøvler når det er nesten lettere å stjele en mobil som er mer verdt! Det eneste man oppnår er at skapet blir ubrukelig iallefall ut dagen, med en grus-krydret søledam nederst, slik at man ikke engang får lyst til å sette baggen der! Det går an å bruke pose eller i verste fall tørkepapir, samt unngå å danse i snøfondet rett før du går inn og kanskje bruke de jævla dørmattene litt mer aktivt om du skal ha de helvetes skoa dine inn i skapet!! Skriv ut teksten ovenfor og heng den opp på skapene så den blir synlig. 3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Naturfagsprøve i de to første timene og jeg har ikke øvd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 At antenneledninga på toppen av steamdusjen vi bytta til da resten av familien ikke mente det var godt nok med en dusj og et badekar og heller ville ha to dusjer, har falt ned bak den jævla dusjen, så det er så mye skurring at selv på den beste radiofrekvensen jeg finner når jeg søker, hører jeg fortsatt 85% støy og white noise. Usaklig frustrerende når alt man vil gjøre er å høre på P3Morgen om morran. Eller være shady å høre på P4. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 [..] HVA FAEN??!#"#¤"! Ingen har da lyst til å stjele dine jævla drittstøvler når det er nesten lettere å stjele en mobil som er mer verdt! Det eneste man oppnår er at skapet blir ubrukelig iallefall ut dagen, med en grus-krydret søledam nederst, slik at man ikke engang får lyst til å sette baggen der! Det går an å bruke pose eller i verste fall tørkepapir, samt unngå å danse i snøfondet rett før du går inn og kanskje bruke de jævla dørmattene litt mer aktivt om du skal ha de helvetes skoa dine inn i skapet!! Skriv ut teksten ovenfor og heng den opp på skapene så den blir synlig. Ja. Samme teksten, så tar de kanskje et hint. Men fjern banneordene, så ikke personalet tar den bort. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Når sånne belter ikke blir byttet på en buss! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå