Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skulle ta Taxi hjem fra byen i morges etter å ha vært på jobb hele natten. Spør noen Taxi sjåfører om de kan kjøre meg hjem for 250 (regningen kommer vanligvis på 250-300 der jeg bor). "NEI!!!!" glefset de nærmest begge to i ansiktet mitt og sa at det ikke kom på tale, som om jeg virkelig hadde fornærmet dem. Jeg svarte bare "Ok, ha en fin dag", de svarte så klart ikke en dritt tilbake. Fant en annen taxi og regningen kom på 270. Utrolig at det går ann å være så retard, hvor mange kunder forventer de å få kl 9 på en søndag?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det irriterer meg fortsatt at jeg ga taxisjåføren 500 kroner i mårrest og lot han beholde det. Skulle ikke vært lov og ta penger på den måten fra fulle folk. :no:

Lenke til kommentar

Fuck Canal9 og alt de står for! Dette er n'te gangen det står at de sender en kamp i Serie A, men når jeg skrur på er det noe helt annet, vanligvis en film!

Forbanna tease :mad:

Det irriterer meg fortsatt at jeg ga taxisjåføren 500 kroner i mårrest og lot han beholde det. Skulle ikke vært lov og ta penger på den måten fra fulle folk. :no:

Så lenge du ikke ga han "blomsten" din er det vel ikke så galt? Eller, hadde kanskje vært bedre enn 500.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ALDRI å stå opp når jeg skal. I morgen MÅ jeg få ræva opp av senga klokka seks. Kunne lett stått opp kl. seks i dag, men jeg tenkte jo selvfølgelig at "siden jeg faktisk har en ekstra time kan jeg like godt sove litt til". Det er som om jeg har en helt annen tankegang om morgenen når jeg er trøtt enn når jeg er våken. Men nå er det slutt på det. I morgen SKAL jeg stå opp klokka seks, basta. Trenger en sånn alarmklokke med propell som flyr avgårde og som ikke stopper før den lander eller man får tak i den - noe som ikke skal være lett.

Lenke til kommentar

Dere to har tydeligvis krysset fylkesgrensene over til Hedmark. Berg dere mens dere kan.

Eller Ørsta.

Takk :(

Men det er ganske sant, å gå på ørsta VGS er som å bade i bygdisar.

Aldri ta det personlig.

Ontopic: Idioter som signerer noe, men så ender det bare opp med krusseduller og "rot" som jeg ikke er i stand til å lese. Helvetes byråkratjævler.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...