Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva mener du med "gått opp"? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hallo samme farge nederst og øverst. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 At den åpner døra vel. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva mener du med "gått opp"? Den er ikke symmetrisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Den er jo symmetrisk, hvis du ser fra venstre til høyre side. Dessuten er hvert felt like stort, og det ser bra ut. Om den skulle begynt og sluttet med samme farge, ville den sett rar ut. Endret 12. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nei. Du tar feil og har dårlig symmetrikunnskaper!! Slik du postet der ser i mine øyne (og mtp. plussene på innlegget mitt også endel andres) mye bedre ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 nei, den så fin ut der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Pfsh. Ta dere en bolle. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Den symmetriske er mye finere, hater at ting er usymmetrisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Den er jo symmetrisk, fra en side til en annen! Det er ikke nødvendig å være symmetrisk i fire forskjellige retninger heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg tror et slikt behov for symmetri og perfeksjon, til en viss grad, er med på å gjøre meg ueffektiv. Ting jeg gjør blir bra, men det tar for lang tid. Av og til selv de mest marginale gjøremål. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Den er jo symmetrisk, fra en side til en annen! Det er ikke nødvendig å være symmetrisk i fire forskjellige retninger heller. Symmetrisk er at den er lik i begge ender. Den er ikke lik i begge ender hvis den ene enden er svart og den andre er rød. Endret 12. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Her har du et eksempel på symmetri. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Den er jo symmetrisk, fra en side til en annen! Det er ikke nødvendig å være symmetrisk i fire forskjellige retninger heller. En vanlig definisjon på at noe er symmetrisk er at den ene halvdelen er et speilbilde av den andre, og da helst i begge* retninger. Denne er ikke det i retningen som kan sees på som "hovedmønsteret" (rød-svart-rød-svart-rød-svart), derimot er den jo det den andre veien, men siden den siden er grei så er det ingen som bryr seg om den. Det er litt forskjellig fra bilde til bilde (eller hva det enn måtte være), men spør du meg så er det åpenbart at denne dørmatta bryter med hva man kan kalle å være symmetrisk. * endret Jeg tror et slikt behov for symmetri og perfeksjon, til en viss grad, er med på å gjøre meg ueffektiv. Ting jeg gjør blir bra, men det tar for lang tid. Av og til selv de mest marginale gjøremål. Har det samme behovet til en viss grad selv. Det som er litt merkelig er at det er veldig på enkelte ting, men gir totalt blaffen på andre ting. Endret 12. februar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Der er flere definisjoner av symmetri. Den er symmetrisk på ett nivå, men ikke på et annet. Wiki Pirke! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Joa, det er vel symmetrisk i den definisjon at om du ser dørmatta på høykant (slik den er på originalbildet) og ser da fra venstre til høyre så er den symmetrisk, men det er ikke det som er irritasjonsmomentet, men nedover. Det ser rett og slett feil ut. Med fare for at jeg veit du (Slimda) kan diskutere slikt i evigheten (det kan jeg og) så tror jeg vi setter en strek der, og konklusjonen er at jeg har rett og du har feil så lar vi det ligge! Haha 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Søndager irriterer meg! Søndager er alltid aftermath-en til helgen, og bare for å smøre det inn så stenger de butikkene tidlig, og gjør dagen ekstra kald og overskyet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 At µTorrent har begynt å gi meg "No incoming connections" feilmelding(er). Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 En ungdom på rundt 18 år hadde faen meg parkert bilen i lysløypa. Han og ei jente stod ved siden av og røkte. Forbannede avskum! !%&@#@ + en del andre fraser fikk jeg sendt i vei før jeg forsvant inn i skogen igjen. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Ja, det hadde vært klikkemateriale for meg og. Irriterer meg at så mange jenter snuser. Det kan være de fineste jentene, men så snuser de. Bah, det er bare frastøtende. Endret 12. februar 2012 av Hyperio 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå