Notelitten Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Folk bruker åpenbart for mye penger på alkohol ute, kanskje vi burde øke avgiftene for å forhindre denne trenden? Tankegangen i dette er naiv, og irriterer. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hva snakker du om? skal vi ta oss en blås? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett Du må kose med dem jevnlig fra de er små, eller så ender de opp slik. Husker lillesøstrene mine fikk kaniner og loooovet at de skulle ta vare på dem og kose masse med dem. Måtte vel mase hodet av dem for at de skulle ha mat og vann. De ble ikke tamme, for å si det sånn. Var ikke klar over at kaniner kunne bli stuerene en gang jeg. Oo Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett Du må kose med dem jevnlig fra de er små, eller så ender de opp slik. Husker lillesøstrene mine fikk kaniner og loooovet at de skulle ta vare på dem og kose masse med dem. Måtte vel mase hodet av dem for at de skulle ha mat og vann. De ble ikke tamme, for å si det sånn. Var ikke klar over at kaniner kunne bli stuerene en gang jeg. Oo Vi hadde de fra de var små, og vi hadde de inne endel i starten og koste med de, men de var rett og slett noen drittunger av noen kaniner, og likedan når de ble store. Ikke at vi var noen eksperter på kaniner, men de var ganske vanskelige å ha med å gjøre :\ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ser en på Facebook som har byttet ut fornavnet sitt med "Volvogutten *etternavn*". Samme fyren har også sterk dysleksi, altså - "mitt" istedenfor "midt" (som i midt/mitt i veien). Joda, jeg liker Volvo jeg også - men hvafan. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ser en på Facebook som har byttet ut fornavnet sitt med "Volvogutten *etternavn*". Samme fyren har også sterk dysleksi, altså - "mitt" istedenfor "midt" (som i midt/mitt i veien). Joda, jeg liker Volvo jeg også - men hvafan. Jeg tipper at det også er den typen som tar bilde av seg selv foran sørstat-flagget? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nei, helst med en øl og sigarett. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Han har General-decal i bakruten på volvoen, right? Og snuser general løs, seff? Og går med "arbeidsjakke" til vanlig, legger seg etter syttenåringer og drikker Tuborg? Fikk liksom et fullstendig mentalt bilde i hodet av fyren bare av innlegget ditt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Han har General-decal i bakruten på volvoen, right? Og snuser general løs, seff? Og går med "arbeidsjakke" til vanlig, legger seg etter syttenåringer og drikker Tuborg? Fikk liksom et fullstendig mentalt bilde i hodet av fyren bare av innlegget ditt. * General-decal: Dessverre, men hadde ikke forundret meg. Ser forøvrig at han har lagt ut et bilde av en sliten 240 stasjonsvogn med jägermeister-dekal. Same thing, i praksis? * Røyker rullings, ut i fra det jeg ser på bildene. * Arbeidsjakke: Check * Tuborg: Check Angående syttenåringer, så er han 18 år. Så akkurat det er ikke spesielt unaturlig. Jeg elsker stereotyper som faktisk viser seg å stemme. Endret 12. februar 2012 av Quote Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Dere to har tydeligvis krysset fylkesgrensene over til Hedmark. Berg dere mens dere kan. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Dere to har tydeligvis krysset fylkesgrensene over til Hedmark. Berg dere mens dere kan. Eller Ørsta. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ikke så veldig langt i fra Ørsta, nei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 * General-decal: Dessverre, men hadde ikke forundret meg. Ser forøvrig at han har lagt ut et bilde av en sliten 240 stasjonsvogn med jägermeister-dekal. Same thing, i praksis? * Røyker rullings, ut i fra det jeg ser på bildene. * Arbeidsjakke: Check * Tuborg: Check Jeg elsker stereotyper som faktisk viser seg å stemme. Rullings er defintivt snusvarianten av General løs, og selv om Jägermeister decal ikke er det samme som General-decal, vil jeg si det er ca. like harry. Dere to har tydeligvis krysset fylkesgrensene over til Hedmark. Berg dere mens dere kan. Haha, har kommet meg bort. Det var forøvrig over fylkesgrensa FRA Hedmark, omtrent så i lende. <- Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 At jeg ikke har bilen min her! Er så vant til å hente den i garasjen midt i sentrum og kjøre hjem. Nå må jeg bestille drosje for første gang og betale en jævla loonie. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Da har jeg min søvnløse natt på tre dager. Fantastisk, hæ. I går sov jeg i tre timer, fra kl 12 til 15. Forgårs sov jeg fra 15 - kl 18. Altså noe med 6-7 timers søvn på to dager. Ikke det spor trøtt, herlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Helvette! var litt for snill i går, ga drosjesjåføren 500 kroner for en 5 minutters tur. Åhh! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mønster som ikke "går opp". Fy Ikea. HALSTED - Dørmatte, mørk grå, rød 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hey... Den dørmatta har jeg. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hey... Den dørmatta har jeg. Den hadde vært fin om den hadde "gått opp". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå