Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mengden med fullt brukbar mat som blir kastet av butikker, skoler, og andre bedrifter hver dag. Det fins folk både her til lands og andre steder som ikke har veldig mye - i mange tilfeller ingenting i det hele tatt - og må snu på krona for å få mat på bordet, og her kaster man bråter med fin mat i søppelet hver eneste dag.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett :p

Haha, du er flink til å trøste:P

Lenke til kommentar

Haha :p mine går på do i dokasse og elsker å bli kost med :)

Det er utrolig mye jobb med fisker da! Må jo skifte vann og vaske osv, osv. stress!!

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar

Jeg har nå en katt. Den er småfeit og veldig pinglete. Heldigvis er den ganske pen og kosete. Skulle aldri kastrert den though, er veldig irriterende å se at han blir banket opp av andre katter.

Hadde tidligere en katt som derimot var helt gæren selv om han var kastrert. Var stooor og banket opp alle kattene innenfor en kilometers omkrets virket det som. Angrep til og med meg husker jeg (var vel ca. 10-11 år). Hoppet opp på meg osv. Når broren min ble født så måtte vi bare kvitte oss med den fordi den var for gal. Endte med at onkelen vår tok den, som deretter angret når den angrep utstyret hans en gang han kom ut av dusjen :p

En dag ble han bare borte :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Røyskatt

R%C3%B8yskatt-5.jpg

Jerv:

Jerv04-480x321.jpg

Litt stor forskjell. :p

Vi har hatt store problemer med villkatter som har spist opp mat som vi har hatt ute på terrassen. Broren min tok en rype på jakt en gang, etter at han hadde ribbet den for fjær og hengt den ute på terrassen for tørking så kom det en skitkatt og spiste opp hele rypa om natta. Da ble det kattejakt (hei Gypsy).

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...