Zodihax Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) You accidentally the whole coke? Endret 10. februar 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 At jeg faenmeg ikke klarer å sove. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) sjææl.. Er vel snart på tide å "stå opp" også! Endret 11. februar 2012 av Sofewnamesleft Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Kjetil Wangen. Skulle hatt seg en på trynet. Snakker om? fyren er jo helt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Cola-flaska eksploderte nettopp i trynet mitt. Cola over hele pulten nå "Cola" ja sæææærlig... Sikker på at du ikke ristet "flaska" for hardt da? 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Mengden med fullt brukbar mat som blir kastet av butikker, skoler, og andre bedrifter hver dag. Det fins folk både her til lands og andre steder som ikke har veldig mye - i mange tilfeller ingenting i det hele tatt - og må snu på krona for å få mat på bordet, og her kaster man bråter med fin mat i søppelet hver eneste dag. Endret 11. februar 2012 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvis mennesker kunne ha samarbeidet bedre, hadde det vært verken sult eller krig i verden. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fikk to kaniner i sommer, bror og søster. For 2 mnd siden måtte vi avlive gutten fordi han var lam og klarte ikke å vaske seg selv. Nå må jeg avlive jenta fordi hun har fått kreft. Drittkull. importert fra Sverige, sikkert innavl. Blir jo glad i dem :cry: Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett 2 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett Haha, du er flink til å trøste:P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fisker er de kuleste kjæledyrene! De er bare "blubb blubb, fuck you, fór meg"! 3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett Haha mine går på do i dokasse og elsker å bli kost med Det er utrolig mye jobb med fisker da! Må jo skifte vann og vaske osv, osv. stress!! Endret 11. februar 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har nå en katt. Den er småfeit og veldig pinglete. Heldigvis er den ganske pen og kosete. Skulle aldri kastrert den though, er veldig irriterende å se at han blir banket opp av andre katter. Hadde tidligere en katt som derimot var helt gæren selv om han var kastrert. Var stooor og banket opp alle kattene innenfor en kilometers omkrets virket det som. Angrep til og med meg husker jeg (var vel ca. 10-11 år). Hoppet opp på meg osv. Når broren min ble født så måtte vi bare kvitte oss med den fordi den var for gal. Endte med at onkelen vår tok den, som deretter angret når den angrep utstyret hans en gang han kom ut av dusjen En dag ble han bare borte 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Valentin-maset. Å være singel har aldri vært verre enn når det popper opp uttallige artikler og bilder om "hva kjæresten din vil ha" og slikt. Fuck off. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 valentin og morsdagvaset er bare et markedstriks for butikkene for å selge mer. Synes at det er litt hjernedødt å måtte gi noe akkuratt den dagen, hadde selv satt mer pris på å fått noe en random dag istedenfor akkuratt på valentin/morsdagen. 2 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://theoatmeal.com/blog/valentines_day Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg hater når jeg er drit tørst og kjøper brus fra brusautomaten, og venter på å ta den første jomfruslurken, så bobler brusen over og jeg får masse brus over genseren min. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hadde selv kaniner en stund. De dreit overalt, nektet å bli kost med og spiste masse. De var helt umulige å ha med å gjøre og var generelt kjedelig. En natt kom en jerv/røyskatt eller noe sånt noe (jeg har ikke peiling på hvem som er hvem, men noe slikt noe) og gravde seg inn i buret og drepte begge to. Fant hodet til den ene langt bort fra resten av det som var igjen av kroppen. Ganske nasty, men var på tide å kvitte oss med de uansett Røyskatt Jerv: Litt stor forskjell. Vi har hatt store problemer med villkatter som har spist opp mat som vi har hatt ute på terrassen. Broren min tok en rype på jakt en gang, etter at han hadde ribbet den for fjær og hengt den ute på terrassen for tørking så kom det en skitkatt og spiste opp hele rypa om natta. Da ble det kattejakt (hei Gypsy). 4 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg sa jo at jeg ikke hadde peiling, og jeg gadd ikke sjekke opp hvem som var hvem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå