Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og vi ser jo resultatet ut av det. :ph34r:

:cool:

Syns på mange måter mennesker er blitt flinke til å rydde etter seg og kildesortere, det alle kan skjerpe seg på, og som faktisk irriterer meg mest av alt når det kommer til latskap, er folk som kaster embalasje rett ut i naturen.

Et godt eksempel er skoleelever som går til butikker for å handle seg snop og mat i langfri, ser alltid ut som en svinesti hele veien.

Vi hadde ryddeaksjoner arrangert av skolen og foreldre, er det helt slutt på det ? trist utvikling :hrm:

Lenke til kommentar

Definer "fungerer". Det har tydeligvis fungert frem til nå.

Det hadde vært morsomt om 6 billioner mennesker skulle vært individuelle.

Vel, hvordan definerer du det? Om du mener det fungerer...

Du svarer på spørsmålet mitt med et spørsmål. Vi er et samfunn, derfor fungerer det.

Lenke til kommentar

Jeg er den eneste som er snill mot den ene læreren vår og faktisk liker han (han er veldig snill), følger alltid med i timene og er super englebarn.

De andre erter meg og påstår at vi ligger sammen :whistle:

"Young teacher, the subject of schoolgirl fantasy. She wants him so badly..." :whistle:

Wet bus stop, she's waiting, his car is warm and dry! :whistle:

Lenke til kommentar

Hellstrøm! Han er så jævlig frekk mot de som lager mat hos ham!

Han kaller vanlig tilberedt mat for omtrent dritt. Forbaskede jåle!

Jeg siterer mitt eget innlegg for å vise at Yngve Ekern i Aftenposten er enig med meg.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Fordommer-pa-fat-6758477.html#.TzOzN14ZW5k

Det var umulig å se forskjell på den gryta han selv lagde og den som gjesten lagde, men han sier at det så jævlig ut.

For noe total bullshit.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At alt på pc'en flyter utafor skjermen. Finner ingenting på skjermoppløsning heller.

Ville ha vært takknemlig om noen kunne hjelpe.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

At alt på pc'en flyter utafor skjermen. Finner ingenting på skjermoppløsning heller.

Ville ha vært takknemlig om noen kunne hjelpe.

Lag en tråd for det, ikke ta det i denne tråden. Dette gjelder også svar fra andre brukere som måtte føle å svare IntoGear, det skal tas i en egen tråd for emnet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...