Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Folk som aldri klarer å holde kjeft i timen så læreren må mase 187281249632864 ganger og alle blir bare lei og ingen syns sånt dritt er noe morsomt! :(

 

2. Stappfulle busser, forsene busser, fortidlige busser

 

3. Dårlige dager

 

4. Når jeg ikke forstår ting

 

5. Kjedelige skoletimer

Lenke til kommentar

Sitter på mcdonalds nå.

Gutta på nabobordet gikk, og lot søpla ligge igjen.

 

Dagens ungdom er morgendagens politikere.vi går en lys fremtid i møte.

Evil happens when good man do nothing.

Lenke til kommentar

Jeg unngår McDonalds, men de få gangene jeg er der rydder jeg ikke etter meg. Lar søppelet ligge elegant på brettet uten unødvendig søl. Det er en restaurant, jeg skal betale for maten og spise den, og så forlate lokalet, så skal de betalte rydderne/vaskerne rydde bordet.

Har de ikke nok folk til å rengjøre bord får de ansette flere, jeg nekter å jobbe for styrtrikt selskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt det samme, bare at de to skolene jeg har på førstevalg for neste år innebærer minst en vinter til ikke bare i Norge, men Nord Norge også, selvfølgelig enda lenger nord enn Bodø som jeg er i nå...

 

Tredjevalget ender jeg antagelig opp i Australia med, det tror jeg at jeg skal overleve.

Lenke til kommentar

Herreminhatt for en tankegang. Ja, det går ann å være litt snill medfolk som jobber i serviceyrker også.

 

Hva baserer du det utsagnet på? At jeg ikke har tid til å rydde for ryddehjelpen på mækkern? Jeg er naturligvis snill med servicefolk; bussjåfører, folk som sitter bak kassa, ryddere på fastfood-restauranter, men herre min hatt om jeg gidder å gjøre jobben for dem.

Lenke til kommentar

Herreminhatt for en tankegang. Ja, det går ann å være litt snill medfolk som jobber i serviceyrker også.

 

Hva baserer du det utsagnet på? At jeg ikke har tid til å rydde for ryddehjelpen på mækkern? Jeg er naturligvis snill med servicefolk; bussjåfører, folk som sitter bak kassa, ryddere på fastfood-restauranter, men herre min hatt om jeg gidder å gjøre jobben for dem.

 

McDonalds har ingen servitører.

Å rydde etter seg på McDonalds er derfor frivillig.

Ingen der som er ansatt kun til å rydde bord.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke har tid? Akkurat det er det dummeste jeg har hørt. Tar sjeldent mer enn et halvt minutt å kaste søpla si. Ærlig talt. :roll:

 

Jeg vil ikke være inne på en McDonalds lenger enn jeg må. Men poenget mitt er at jeg står på prinsippet mitt om at jeg helst ikke vil rydde etter meg på en restaurant. Basta.

Lenke til kommentar

McDonalds har ingen servitører.

Å rydde etter seg på McDonalds er derfor frivillig.

Ingen der som er ansatt kun til å rydde bord.

 

Min lokale McDonalds såpass stor at den trenger ansatte som går rundt og rydder og vasker bord (og ofte fyller på med servietter og ketchup i samme slengen).

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

 

 

Hva baserer du det utsagnet på? At jeg ikke har tid til å rydde for ryddehjelpen på mækkern? Jeg er naturligvis snill med servicefolk; bussjåfører, folk som sitter bak kassa, ryddere på fastfood-restauranter, men herre min hatt om jeg gidder å gjøre jobben for dem.

 

På finere restauranter kommer de og tar vekk tallerker og slikt, og det forventer du på McDonald og lignende også?

 

Det handler jo ikke om at "ryddegutten" skal ha jobb, men handler vel om å vise litt folkeskikk og ta med brettet med boss som veier 100g bort til søppeldunkene som står i nærheten av utgangen. Taper ikke så mange kalorier på å gjøre det vettu..

 

Må også tenke deg at det kommer folk etter deg som skal sitte der, er ikke så gøyt å komme på et bord fullt av matrester og boss heller, tror jeg ikke du heller liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...