Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han som hadde peiling på data

Ingen har peiling på data på elkjøp, de vet omtrent kun hvordan de søker om RMA og reinstallerer Windoze. Skal banne på hvis du gir de en maskin med ødelagt harddisk aner de ikke hva de skal gjøre untatt å sende den hele maskinen på RMA.

Jævla bedrifter som lurer kunder ved å rose Commodore 64 opp i skyene. "Minnekortleser"! WOW!

Hva faen? Commodore 64 har gudestatus her i huset! :love:

Nei, jeg kødder ikke, Commodore 64 er virkelig en awesome maskin, enn om den er svak og gammel.

Nei jeg mente liksom de roser forhistorisk teknologi i skyene. Er da ingenting å skryte av at den har minnekortleser og 2GB ram?

Lenke til kommentar

"Tag deg her om du vil ha en klem av meg!"

"Tag deg her om du er glad i meg!"

Fy faen, folk er så utrolig dumme, og slik attentionwhoring er til å bli kvalm av. Verre er det at denne personen er i altfor nær familie med meg. En liten del av mitt DNA er tvers igjennom dumt som et stykke brød. Sickens me!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei jeg mente liksom de roser forhistorisk teknologi i skyene. Er da ingenting å skryte av at den har minnekortleser og 2GB ram?

Jeg skjønte det, men jeg så muligheten til å ytre min kjærlighet for Commodore 64. :)

Ja, du har rett, de skrøt av en "GOD GAMING PC" en gang, det var en ASUS EEE netbook. :!:

Lenke til kommentar

Jeg skjønte det, men jeg så muligheten til å ytre min kjærlighet for Commodore 64. :)

Ja, du har rett, de skrøt av en "GOD GAMING PC" en gang, det var en ASUS EEE netbook. :!:

Er dritgod den da, kan sikkert kjøre Colin McRae rally 2 på high.

Lenke til kommentar

Ja, for å si det sånn: det første han sa var "ey! Ikke ta på meg din homo"

Oppfulgt av "Hva f. er det du vil?"

Her hadde jeg bare gått min vei med lommebok i hånd. Sånne småtasser blir blakke på merkeklærne sine så fort de får lov til å handle selv uansett. Jeg kan bruke pengene hans mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen regel i tråden om at jeg skal utdype alt jeg sier bare for at du skal slippe å tro at alt er til deg. Ikke vær så paranoid.

Jeg sa ikke at det var det heller. Jeg sa "fint om..."

Stygge drittsekk. Minitass var han også.. maks fjorten år, og "driiitkul". Spinkel liten dust som fortjener en runde grisebank. Du skulle hørt hva mer han begynte å prøve seg på, det skal jeg ikke gå inn på her. Det gidder jeg ikke.

Årh! Skjønner deg. Hadde bare gitt "Nei vel, daså"-blikket og vist han lommeboka som jeg putta i lomma slik at han måtte komme ydmyk krypende til meg og spurt pent om å få den tilbake.

Lenke til kommentar

Det er ingen regel i tråden om at jeg skal utdype alt jeg sier bare for at du skal slippe å tro at alt er til deg. Ikke vær så paranoid.

Jeg sa ikke at det var det heller. Jeg sa "fint om..."

Ok. La oss ikke bli uvenner, det gidder jeg ikke =)

Stygge drittsekk. Minitass var han også.. maks fjorten år, og "driiitkul". Spinkel liten dust som fortjener en runde grisebank. Du skulle hørt hva mer han begynte å prøve seg på, det skal jeg ikke gå inn på her. Det gidder jeg ikke.

Årh! Skjønner deg. Hadde bare gitt "Nei vel, daså"-blikket og vist han lommeboka som jeg putta i lomma slik at han måtte komme ydmyk krypende til meg og spurt pent om å få den tilbake.

Vel, det var det jeg gjorde.. :wee:

Det lå penger i den. Nok penger for meg med det første. Stygge rikfamilie-barn. Vedder femhundrelappen hans på at han kommer fra bærum.

Stygging. Hvorfor slo jeg han ikke ned når jeg hadde sjansen?

edit: Ey, skrev jeg at jeg ga den tilbake i "første"post? Det er ikke helt rett..

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Vel, det var det jeg gjorde.. :wee:

Det lå penger i den. Nok penger for meg med det første. Stygge rikfamilie-barn. Vedder femhundrelappen hans på at han kommer fra bærum.

Stygging. Hvorfor slo jeg han ikke ned når jeg hadde sjansen?

edit: Ey, skrev jeg at jeg ga den tilbake i "første"post? Det er ikke helt rett..

Jeg avskyr slike bortskjemte jævler som får 1000kr måneden av foreldrene sine uten å gjøre noe i det hele tatt, hører på fjortismusikk, syter over alt; til og med når du gjør dem en tjeneste, kommer med frekke barnslige kommentaren og aner ikke hva "ekte venner" betyr. Hvis jeg ikke tar feil har jeg noen av dem i klassen.

Skal jeg ha penger så må jeg vente på stipendet, jobbe for dem eller kanskje, muligens får jeg noe til bursdagen min.

Fordi det hadde trukket deg ned til hans nivå!

Riktig!

Fordi da hadde det komt på rullebladet ditt siden du har rulleblad nå som du er 15.

Feil, Diskutant er en jente på 16 år nå. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...