Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hos oss var "krokodiller" brukt til "mer enn" og "mindre enn"-tegnene - altså 7>5 og 3<5 (med begrunnelsen at krokodiller er glupske dyr og naturlig nok ville spise/gape over den største biten).

Krokodillene var jo en selvfølge, da inkluderte man selvsagt å tegne tenner på ><. Men i begynnelsen, når vi skulle lære oss det, brukte læreren spekkhogger og fisk som eksempel før vi gikk over til mer avanserte ting som krokodiller.

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg er tiltaksløs.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt lei av å skrive så mye litteratur på skolen. Ikke alle vil bli forfattere eller journalister.

 

Og ikke alle vil bli matematikere eller idrettsfolk. Alt du lærer på ungdomsskolen skal bare fungere som et grunnlag for hva du enn velger å gjøre senere. For eksempel kommer norskkunnskaper godt til nytte når du skal skrive CV, og RLE kan gi deg bedre forståelse av verden (sett at du ikke har en hjernevaskende religiøs skrulling som RLE-lærer). Fatter at skjønnlitteratur kan være frustrerende, men det er bare grunnleggende stoff.

Lenke til kommentar

Hadde skolen lagt litt mer vekt på rettskrivning så hadde det vært greit med mer norsk. Ibsen og alt det der er ikke fullt like viktig i mine øyne. Greit å vite hvem han er, kort om hva han gjorde og sånt, men ikke alt.

Nailed.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet engang hos Tine der jeg pakket ned varer for utsending, brukte ofte å ta av plastskjeen på slike produkter og humre for meg selv. Mikro ondskap kalte jeg det

 

Gikk sport i det en stund, vi var vel en 3-4 stykker

 

:rofl:

 

Kjøpte en gang en God Morgen som manglet plaskje.

Merket det når jeg kom ut av butikken. Gikk inn igjen, fikk en ny yoghurt, og fikk beholde den gamle.

Takk. :)

Lenke til kommentar

Setter meg for meg selv hvis jeg ikke tar buss med noen, men hvis det ikke finnes noen helt ledige seter, setter jeg meg med den personen på bussen som ser minst illeluktende ut. Står faen ikke på bussen hvis det er ledige seter.

Det aller verste jeg vet på bussen er skjøger som setter veska si på setet ved siden av, når hele bussen er stappa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg jobbet engang hos Tine der jeg pakket ned varer for utsending, brukte ofte å ta av plastskjeen på slike produkter og humre for meg selv. Mikro ondskap kalte jeg det

 

Gikk sport i det en stund, vi var vel en 3-4 stykker

 

:rofl:

 

Kjøpte en gang en God Morgen som manglet plaskje.

Merket det når jeg kom ut av butikken. Gikk inn igjen, fikk en ny yoghurt, og fikk beholde den gamle.

Takk. :)

 

Du må fikse deg slik portabel skje i piknik farger med rensekammer. Mangler du aldri en skje igjen ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Annen ting som irriterer når det gjelder buss. Folk som har føttene sine på setet. Ikke så ofte jeg ser det, men var det i dag.Altså skoene. Grisfolk! Får lyst og trøske trynene dems nedi skitten sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...