Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ah, god stemning.

Sunn og blid jeg.

 

Såvidt jeg vet sitter ikke Jørgen i rullestol. Det framkommer ingenting av artikkelen som tilsier at han har noen "sykdom" som får han ekstra feit. Spørsmålet blir da hvordan det hele startet. Sånn som for de fleste så bunner det i overspising og lite eller ingen fysisk aktivitet.

 

JA, det i seg selv kan skyldes en hel del ting. Men det har ganske enkelt over lang tid vært til stede et massivt kalorioverskudd, det kan man ikke si i mot. Du legger ikke så absurd mye på deg hvis du faktisk spiser mindre og sunt og rører på deg. For de aller fleste medlemmene av menneskerasen er det ikke noe hokus pokus.

Endret av Hyperio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, god stemning.

Sunn og blid jeg.

 

Såvidt jeg vet sitter ikke Jørgen i rullestol. Det framkommer ingenting av artikkelen som tilsier at han har noen "sykdom" som får han ekstra feit. Spørsmålet blir da hvordan det hele startet. Sånn som for de fleste så bunner det i overspising og lite eller ingen fysisk aktivitet.

 

JA, det i seg selv kan skyldes en hel del ting. Men det har ganske enkelt over lang tid vært til stede et massivt kalorioverskudd, det kan man ikke si i mot. Du legger ikke så absurd mye på deg hvis du faktisk spiser mindre og sunt og rører på deg. For de aller fleste medlemmene av menneskerasen er det ikke noe hokus pokus.

 

Jeg kan spise alt jeg vil og så mye jeg vil uten at jeg legger på meg en kilo, da snakker vi 0 trening også :hrm:

 

Det er faktisk noe som irriterer grenseløst

Lenke til kommentar

Skitlendinger som ikke kan bruke "Hvem" riktig.

 

Lurer på hvor mange ganger det er nevnt her i tråden, og for å ikke snakke om på Internett.

Snakket nettopp med en skitlending på telefonen, fyren var stokk tett i hodet. Og det hjalp heller ikke med den "talefeilen".

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

en kilo

At dette har blitt dagligtale. Kan vi faktisk si "en kilo"?

 

For å ikke glemme at det heter "kilogram". Et kilo med hva? Kameler? Elefanter? Watt?

 

Unntatt "Watt" som er egen måleenhet, måles vel både kameler og elefanter i gram (når de ikke måles i antall), dessuten heter det "En kilowatt", ikke "et kilowatt".

 

Som Lycan nevner, "kilo" er et prefiks uten artikkel, og dermed sier du indirekte "et kilogram" så snart du sier "et kilo" nettopp fordi du da begrenser mulige suffiks til kilo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Posten irriterer!

Pakke sendt fra Nederland -> Tyskland -> Sverige -> Oslo på en dag den 2. Februar, å den er enda i Oslo nå den 7. Februar, ubrukelig.

 

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...