Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På sikt kan min høye vekt bli et spørsmål om liv eller død

 

Det er ikke mange mennesketyper jeg ikke liker, men det er ingen jeg misliker mer enn sykelig overvektige mennesker.

 

Mange sier til meg at det er bare å jogge mer og spise mindre - og så blir jeg tynn. Men så lett er det dessverre ikke

Jo, det er så lett, tjukken.

Alle mennesker som lar seg bli avhengige av ett eller annet har samtidig latt seg selv bli svake. Selvdisiplin is the shit. På nåværende tidspunkt har denne Jørgen tydeligvis null av det.

 

leonard-ball-fat-chair.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

[...]

Alle mennesker som lar seg bli avhengige av ett eller annet har samtidig latt seg selv bli svake. Selvdisiplin is the shit. På nåværende tidspunkt har denne Jørgen tydeligvis null av det.

Og hva med en stakkar som sitter i rullestol, uten fungerende bein, eller armer, men som også må spise, for å holde seg i live?

 

Gjerne kombinert med medisiner som skruller til forbrenningen, eller som gjør en slapp? Eller kanskje det er andre sykdommer i tillegg, så man ikke får bevegd på seg slik man skal?

 

-------------------------------------------------------

 

Poenget mitt er: Du har ikke grunnlag til å trekke noen konklusjon. Du burde derfor ha holdt munn.

Lenke til kommentar

Og hva med en stakkar som sitter i rullestol, uten fungerende bein, eller armer, men som også må spise, for å holde seg i live?

 

Gjerne kombinert med medisiner som skruller til forbrenningen, eller som gjør en slapp? Eller kanskje det er andre sykdommer i tillegg, så man ikke får bevegd på seg slik man skal?

Det blir unntak i den store horden av late, feite folk som ikke har tenkt over hvor mye og hvor mye crap de spiser. Samt ikke beveger seg.

 

Dragen, den prellet av meg, prøv hardere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og hva med en stakkar som sitter i rullestol, uten fungerende bein, eller armer, men som også må spise, for å holde seg i live?

 

Gjerne kombinert med medisiner som skruller til forbrenningen, eller som gjør en slapp? Eller kanskje det er andre sykdommer i tillegg, så man ikke får bevegd på seg slik man skal?

Det blir unntak i den store horden av late, feite folk som ikke har tenkt over hvor mye og hvor mye crap de spiser. Samt ikke beveger seg.

 

Dragen, den prellet av meg, prøv hardere.

Og hvordan vet du om det blir et unntak eller ikke?

 

Du kjenner kanskje Mr. Foss? Er du legen hans?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...