svelemoe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag er dritt. Nei, du er berre dum. Å ikkje interessere seg for eller Å skjønne noko om korleis alt i verda er bygd opp og korleis det fungerer er ikkje dritt. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag er favorittfaget mi sammen med alle de andre fagene utenom NORSK og GYYYYYYYYM. NORSK liker jeg ikke fordi ejg synes det er vanskelig å skrive noveller, artikler og slikt, ellers er det greit. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, du er berre dum. Å ikkje interessere seg for eller Å skjønne noko om korleis alt i verda er bygd opp og korleis det fungerer er ikkje dritt. Du vet, det går an å ikke interessere seg for naturfag uten å være dum... 6 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 irriterer meg at kokosbollen er GAMMEL og SEIIIIIIIIIIIIIIG. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 HIPSTERFILTER på FACEBOOKBILDER er ikke kult!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, du er berre dum. Å ikkje interessere seg for eller Å skjønne noko om korleis alt i verda er bygd opp og korleis det fungerer er ikkje dritt. Du har helt rett. Jeg er bare dum. Men min mening er uansett at naturfag er dritt. Fordi jeg er dum? Ja, godt mulig, det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 10 minutter ut i Viasats 6 timers lange Super Bowl sending: "Og nå en liten reklamepause..." Yeah, dette blir en morsom kveld... 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvorfor skal alle se på noe de gir faen i resten av året? 6 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag er favorittfaget mi sammen med alle de andre fagene utenom NORSK og GYYYYYYYYM. NORSK liker jeg ikke fordi ejg synes det er vanskelig å skrive noveller, artikler og slikt, ellers er det greit. Hater NORSK, suger så jævlig i å skrive alt det drittet som vi skal skrive. Norskfaget trekker ned karakterkortet mitt noe jævlig!!! HIPSTERFILTER på FACEBOOKBILDER er ikke kult!!!!!! h Har alltid lyst til å kommentere noe dritt på de bildene, men tør ikke... For det kommer til å skape reaksjoner hos personen som publiserte bildet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag er favorittfaget mi sammen med alle de andre fagene utenom NORSK og GYYYYYYYYM. NORSK liker jeg ikke fordi ejg synes det er vanskelig å skrive noveller, artikler og slikt, ellers er det greit. Hater NORSK, suger så jævlig i å skrive alt det drittet som vi skal skrive. Norskfaget trekker ned karakterkortet mitt noe jævlig!!! TREKKFAG til HELVETE! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvorfor skal alle se på noe de gir faen i resten av året? Jøss, var ikke klar over at jeg ga faen i NFL? Trodde jeg så de kampene jeg har mulighet til, men du vet vel bedre Synes det kan være spennende noen ganger. Har desverre ikke Viasat Sport her, men får sett kamper hver jul. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Folk som... ... ikke løfter på beina når de går, men heller bare subber avgårde. ... sluuurrrper i seg kaffe/te/whatever. ... ikke yter sitt beste når de er på jobb. ... er så lite observang at de kun ser hva som er RETT forran de og ignorer alt annet. Arrrggghhhhhhhh, alt irriterer meg virker det som - 24/7. Edit: 10 minutter ut i Viasats 6 timers lange Super Bowl sending: "Og nå en liten reklamepause..." Yeah, dette blir en morsom kveld... God grunn til å se det på nette, om man hadde muligheten til det. Tror Youtube streamet det meste ifra Super Bowl. Er også grunnen til at jeg ser svært lite på tv. Er helt lattelig at de sender reklame så forbanna ofte under ett program. Edit2: Forbanna idiot. Nå sitter det en fyr i bilen sin rett utenfor (under taket) og bruker bare plass. Så alle andre må parkere ute i det jævlige været pga han greier ikke å flytte sin store feite ræv vekk fra den plassen. Helvetes idiot. Samme går for de hjernedøde tilbakestående rasshølene som parkerer forran pumpen når de skal inn på stasjonen og de fyller ikke bensin. Endret 6. februar 2012 av -Léon- 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Sa til husverten min i dag at jeg har så mye fritid at jeg kanskje skulle få meg jobb. Da sier han "Ja, si ifra hvor mye du tjener så jeg vet hvor mye jeg kan øke leia". Endret 6. februar 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Samme går for de hjernedøde tilbakestående rasshølene som parkerer forran pumpen når de skal inn på stasjonen og de fyller ikke bensin. Kom ikke på noe nødvendig å tilføye til beksrivelsen av disse individene. Klarte å bytte til meg ei idiotvakt i dag. Faen så dumsnill jeg er av og til. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Sa til husverten min i dag at jeg har så mye fritid at jeg kanskje skulle få meg jobb. Da sier han "Ja, si ifra hvor mye du tjener så jeg vet hvor mye jeg kan øke leia". Han har vel ikke lov til å øke leien med mer enn x-prosent i året eller noe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Sa til husverten min i dag at jeg har så mye fritid at jeg kanskje skulle få meg jobb. Da sier han "Ja, si ifra hvor mye du tjener så jeg vet hvor mye jeg kan øke leia". Jeg klarer til og med å se at det er en spøk herifra. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Coa Skrevet 6. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. februar 2012 På sikt kan min høye vekt bli et spørsmål om liv eller død Det er ikke mange mennesketyper jeg ikke liker, men det er ingen jeg misliker mer enn sykelig overvektige mennesker. Mange sier til meg at det er bare å jogge mer og spise mindre - og så blir jeg tynn. Men så lett er det dessverre ikke Jo, det er så lett, tjukken. 11 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kan tenke meg at du er en tynn liten spirrevipp som fordøyer en hamburger før den går inn i kjeften din. Mennesketyper som deg som fordømmer personer uten å vite bakgrunn for noe som helst irriterer meg grenseløst. Holder meg på 105kg trent, slutter jeg å trene spretter jeg opp i vekt selv om jeg spiser nada. Enkelte folk har en helvettes dårlig forbrenning fra naturens side. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Avlodding av transistorer. Hvorfor er det spesielt når jeg avlodder transistorer at jeg brenner meg? Murphys Lov 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå