Amberlamps Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 At jeg aldri tørr å realisere drømmer! Har alltid ønsket meg en kosebil som bare er min, og som jeg har betalt for. (Føler bare jeg låner den jeg har idag...) Problemet er at alle pengene jeg har tjent på jobb til nå ryker til denne bilen, noe jeg ikke liker. Jeg føler alltid jeg vil ha behov for de en annen dag...men jeg vet jeg er 19 år og kan tjene de pengene fint inn igjen, jeg er tross alt bare ung én gang! Foreldrene mine forstår ikke hva jeg skal med den, "du har jo en kjempebil"... så de er veldig negative til det. Ååååhhh 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har ikke en Dolmio-dag, så slutt å spørre! 3 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 at jeg må pisse med en gang jeg drikker noe. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Det er nesten ingen vits å spise usunt, når det finnes så mye sunt og godt! Endret 5. februar 2012 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ser du mye på TV for tiden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er nesten ingen vits å spise usunt, når det finnes så mye sunt og godt! Dont be a sour puss! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Finnes ikke ordentlige hunder i nærheten Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Stress. Har masse å gjøre i huset + kanin med hudinfeksjon, løs mage og muligens drektig og en vinterkåt hannkanin som parrer på t-skjorta mi som ligger på gulvet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 vinterkåt hannkanin som parrer på t-skjorta mi som ligger på gulvet. Sikker på at det ikke er meg som er kjæledyret ditt? Høres kjent ut. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Gæmmliser på kino bråker fryktelig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå har de faens folka jeg deler kjøkken med brukt 5 fuckings timer på kjøkkenet for å kuke rundt med mat og faenskap. Skal de være så vanskelig å skjønne at man ikke kan bruke 5 timer på kjøkkenet når man deler det med andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag kan dra til helvete. FY FAEN SOM JEG HATER DET FAGET! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag er vell temmelig chill? Hvilket emne du irriterer deg over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Naturfag er vell temmelig chill? Hvilket emne du irriterer deg over? Hvert eneste, bidige emne i hele boka! Har en presentasjon til i morgen jeg aldri kommer til å bli ferdig med. Det ender vel med at jeg ikke gidder å presentere det jeg har fra før av, og sier at jeg ikke har gjort noe som helst. Damn you, naturfag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kan du ikke bare ta det på sparket? Funker for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva mener du med å «ta det på sparket»? Jeg kan jo ikke presentere noe jeg ikke har greie på. Naturfag er dritt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Den lyse E-strengen røk på akustikeren. Var jo bare tre måneder siden sist jeg byttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Naturfag er vell temmelig chill? Hvilket emne du irriterer deg over? Hvert eneste, bidige emne i hele boka! Har en presentasjon til i morgen jeg aldri kommer til å bli ferdig med. Det ender vel med at jeg ikke gidder å presentere det jeg har fra før av, og sier at jeg ikke har gjort noe som helst. Damn you, naturfag! Naturfag er jo kjekt Endret 5. februar 2012 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva mener du med å «ta det på sparket»? Jeg kan jo ikke presentere noe jeg ikke har greie på. Naturfag er dritt. Kommer fult an på hvilken oppgave du har det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Finnes ikke ordentlige hunder i nærheten Å joda, massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå