Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen altså. Kjøpte en brukt Cort nybegynnergitar som så helt fin ut da den ble levert, men da jeg kom inn så jeg at lommen på gitarbagen var ødelgat, det var en sprekk i selve gitaren på undersiden, for ikke å nevne at inputen der du setter inn jackpluggen i gitaren er ødelagt. Lyden kutter jo hele tiden. Uspillbart. Uten elektrisk lyd er en elgitar ubrukelig. Og selvfølgelig nekter selgeren å refundere kjøpet. Siste gang jeg kjøper noe fra Finn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen altså. Kjøpte en brukt Cort nybegynnergitar som så helt fin ut da den ble levert, men da jeg kom inn så jeg at lommen på gitarbagen var ødelgat, det var en sprekk i selve gitaren på undersiden, for ikke å nevne at inputen der du setter inn jackpluggen i gitaren er ødelagt. Lyden kutter jo hele tiden. Uspillbart. Uten elektrisk lyd er en elgitar ubrukelig. Og selvfølgelig nekter selgeren å refundere kjøpet. Siste gang jeg kjøper noe fra Finn.

Den som er med på leken, må tåle steken!

Til neste gang burde du vurdere å betale for forsikringsordningen kalt Trygg Handel som Finn tilbyr.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har lært leksa mi. Det var egentlig ikke jeg som kjøpte gitaren da, personlig har jeg aldri kjøpt noe fra Finn, nettopp av den grunn at du aldri kan være trygg på hva du får. Men det er allikevel irriterende.

 

Noe annet som irriterer er mennesker. Ødelegger, dreper og utrydder slik at de skal slippe å bruke for mye penger.

Lenke til kommentar

Hele sommeren har regnet vekk.

Nå som landet er dekket av snø, kunne vi trengt litt av det regnet, kun for å vaske vekk snøen og isen.

Men neeeeeida, nå er det tomt der oppe på himmelen....

 

 

Dessuten hater jeg når mine geniale innlegg havner nederst på forumsiden, og noen umiddelbart poster et innlegg som havner øverst på neste side.

Tror de teller innlegg med vilje.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, forbud dreper markedet?

 

Hehe, blir litt naivt å tro; forbud vil bare føre markedet under bordet.

 

Ja, klart. Kjempestort marked for palmeolje under bordet. Alle vil ha palmeolje, og kan ikke vente med å få sin palmeolje.

Lenke til kommentar

Ja, forbud dreper markedet?

 

Hehe, blir litt naivt å tro; forbud vil bare føre markedet under bordet.

Ja, klart. Kjempestort marked for palmeolje under bordet. Alle vil ha palmeolje, og kan ikke vente med å få sin palmeolje.

Jeg er vanligvis uenig med deg, men på akkurat denne så tror jeg det kan være sant det du sier. Tviler på at palmeolje hadde blitt helt borte, men kanskje bedre enn den dag i dag?

Lenke til kommentar

At det nesten alltid er fredag kveld når jeg bestemmer meg for å bestille noe fra nettet. Jeg så mønsteret for flere år siden og har fulgt med, og jeg tør gjette på at bortimot halvparten, om ikke mer, av alt jeg bestiller bestemmer jeg meg for på en fredag kveld, så det er lengst mulig tid til jeg får det. Irriterende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At det nesten alltid er fredag kveld når jeg bestemmer meg for å bestille noe fra nettet. Jeg så mønsteret for flere år siden og har fulgt med, og jeg tør gjette på at bortimot halvparten, om ikke mer, av alt jeg bestiller bestemmer jeg meg for på en fredag kveld, så det er lengst mulig tid til jeg får det. Irriterende!

Samme her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...