-Just-Me- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 ka fan e galt me dialækt? Fordi de som skriver på en veldig bred dialekt er vanskelig å forstå, dessuten ser det "uryddig" ut.. Synes jeg. Nei.. dialekt bruker jeg bare når jeg snakker, på nettet bruker jeg alltid bokmål. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Backtrace: =>0 0xf5408141 in fglrx_dri.so (+0x9ea141) (0xf04f9ba0) 1 0x7ddf1d88 (0xf6b4e6c8) 2 0xf59f5308 in fglrx_dri.so (+0xfd7307) (0xf5a7b82e) AMD. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja, ja, vi får se hvem som lever lengst/uten medisiner. Man merker det best på sikt. Det er ikke noe galt i å spise usunt, så lenge man klarer å begrense seg. Om man har selvkontrollen til en fireåring og ikke klarer å spise sjokolade uten å stappe munnen full eller drikke cola uten å styrte flaska på en, to, tre, da har man et problem og da kan man ikke skylde på at maten er usunn, men at man ikke selv klarer å kontrollere hvor mye man spiser. Spiser selv pizza og drikker cola flere ganger i uka, men jeg modererer meg, trener og passer på at det ikke blir for mye. Og når vi først er inne på det, noe som irriterer meg er tjukkaser som klager over at de er tjukke. Har ikke problem med feite mennesker som gir faen i vekta, men om du ikke klarer å gå forbi isdisken eller godterihylla uten å stappe vogna full, da har du ikke selvkontroll eller selvdisiplin. Det er nesten flauere enn å måtte vagge rundt, hvesende, med magen på knærne. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Så nettopp denne på Facebook, av venner jeg fikk i USA når jeg var utv.student. Statusoppdatering: Katie Ferguson :/ Hayley Shaw ??? What! Katie Ferguson Don't worry about it deary Klassiker Endret 2. februar 2012 av nybb Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Såklart jeg overdrev. Kjører bare litt nazi på meg selv for tida. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Palmeolje irriterer. Palmeolje ødelegger både miljøet og helsa. For å spare penger, hogger de ned regnskogen og planter plantasjer for palmeolje, i stedet for å bruke sunnere oljer som koster litt mer. Drittsekkene som markedsfører mat med palmeolje burde dømmes for drapsforsøk! Det finnes knapt produkter å få kjøpt uten. Til og med Nestlé barnegrøt inneholder palmeolje! Og morsmelkserstatning! I norge konsumerer hver person årlig i snitt 3 kilogram palmeolje. Jeg holder meg mest mulig unna svineriet, og oppfordrer dere til å gjøre det samme. Her er en liste over varer, og deres innhold av palmeolje. Palmeoljeguiden Nordmenn spiser opp regnskogen Palmeolje i babygrøt (NRK Forbrukerinspektørene Nett-TV) Endret 2. februar 2012 av Mannen med ljåen 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Finnes det en liste der man kan se hva som inneholder palmeolje? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Ja, sjekk linken "Palmeoljeguiden" i innlegget over. Lista er ikke komplett, men dekker en del produkter. Verstingene er markert i rødt. Det står hvor mange % palmeolje maten inneholder. Denne linken er mobiltilpasset: www.gronnhverdag.no/palmeolje I mangel av app med strekkodescanner, er dette den beste måten når du er på handletur. Endret 2. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Her er tegnene som betyr legebesøk - Du kan være sykere enn du tror. Skal tydeligvis ikke så mye til å bli journalist her i landet. Tipper mange hypokondere kan ha glede av denne artikkelen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det skal ikke en dritt til å for bli journalist her i landet. Hater aviser som skriver overskrifter og saker i andreperson. Det er så sykt manipulativt og ekkelt. Boikotter alle aviser i alle former. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Helse-artikler har generelt sett pinlig lavt nivå i særlig VG og Dagbladet. De skriver "diabetes" og "diabetes 2" helt random og om hverandre hele tiden. "SLIK UNNGÅR DU DIABETES" osv., ekstremt provoserende når man veit det er veldig stor forskjell på type 1 (random/gener, kanskje virus mener noen) kontra type 2 (livsstilsykdom). Endret 2. februar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Old El Paso Tortillas Noooo! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Det går an å bla ned for flere resultater. Ikke alt har palmeolje: Santa Maria Tortillas, alle 0 % Old El Paso tacodinner 0 % Old El Paso tacoskjell 0 % Med andre ord kan du kjøpe tortillas fra Santa Maria eller skjell fra Old El Paso. Man må ha tunga rett i munnen når så mange produkter heter nesten det samme. Endret 2. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Irriterer meg i hovedsak over mange av artiklene til dagbladet hvor de skriver en tittel om en person, og avbilder en helt feil person. Samt at å bare lese overskrifter i dagbladet vil feilinformere enhver person, de har som forutsetning at du skal lese artikkelen! 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det går an å bla ned for flere resultater. Ikke alt har palmeolje: Santa Maria Tortillas, alle 0 % Old El Paso tacodinner 0 % Old El Paso tacoskjell 0 % Med andre ord kan du kjøpe tortillas fra Santa Maria eller skjell fra Old El Paso. Man må ha tunga rett i munnen når så mange produkter heter nesten det samme. Eller kjøpe tortillas av hvete. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Politiet leter nå etter mann med norsk utseende i 50-årene. Han skal ha blitt sett mens han kastet ved fra broen. Nakenbilder av ungdomsskolejenter ute av kontroll. (Dagbladet): Trenden går ut på at jentene tar utfordrende bilder av seg selv, enten nakne, toppløse eller i undertøy, før de sender bildet til en gutt på MMS. De kan takke seg selv, når de er så dum. Endret 2. februar 2012 av -Léon- 4 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vet ikke hvorfor jeg leste "kastet seg ned fra broen"... Sprø fyr; liker hvordan politiet poengterer at "Dette er jo direkte farlig" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Leste det samme selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kan de ikke bare forby palmeolje og omega 3 kapsler , da dør markedet ut ? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ja, forbud dreper markedet? Hehe, blir litt naivt å tro; forbud vil bare føre markedet under bordet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå