haakl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ikke bare vondt, det som hadde vært igjen hadde vært en liten skrott av hvert ben :/ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jævla Elkjøp reklamer som sier "GOD GRAFIKK, KRAFTIG PROSESSOR", så er det faen meg en Pentium 4 og ett 5 år gammelt Radeon XT kort. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke hatt internett siden idag tidlig. I motsetning til kaymeerah føler eg med deg. Kan sjå for meg at du gråt slik heile dagen: http://www.southparkstudios.no/clips/sp_vid_149938/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 no internet. wat do? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Medfølelse er noe jeg mangler på nettet så lenge jeg poster innen OT-baren! EDIT: Dvs, i alle seriøse diskusjoner har jeg medfølelse. Rettet også på innlegget for å få fram konteksten uten forvirring. Endret 20. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jævla Elkjøp reklamer som sier "GOD GRAFIKK, KRAFTIG PROSESSOR", så er det faen meg en Pentium 4 og ett 5 år gammelt Radeon XT kort. Og i reklameavisene deira står det elendig forklart. "med grafikkløsning fra nvidia!!!!" So fucking what? Er ein garantert god grafikk så lenge elkjøp veit namnet på skjermkortprodusenten? Same med prosessorar "prosessor fra Intel!!" "Hele TO gigabait minne!!!!" Dei tar det talet som er høgast og framstiller det som heilt fantastisk for å lure folk til å tru at akkurat det produktet er bra. Når PCen min klikka og måtte bli returnert til elkjøp, skulle eg snakke med han som hadde peiling på data der for å finne ein pc som kunne erstatte den, fordi min PC var tatt ut av produksjon. Min PC hadde i7 920, 1 TB harddisk og Nvidia GT 250. Den kosta 8000. Han foreslo ein HP, av alle ting, med ein elendig AMD tokjerners prosessor, 500 GB harddisk og eit skjermkort frå før krigen. Den kosta det samme. Når eg forklarte at PCen min var mykje betre, og hadde i7, såg han ut som eit spørsmålsteikn. Jævla idiotar. 2 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jævla drittbikkje som bjeffer tidlig på morgenen. Og det verste er at ingen gadd å ta ho, så jeg måtte stå opp for å hente ho. Satan i helvete, skulle faen med vært skutt det dyret! gå tur med hunden før du legger deg så er det problemet løst. tenk som hunden. om morninger er hunden og veldig leken så bare spill med litt lett. så går du å legger deg igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Han foreslo ein HP, av alle ting Og hva er galt med HP? De har jo mange råkraftige maskiner de. 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Han foreslo ein HP, av alle ting Og hva er galt med HP? De har jo mange råkraftige maskiner de. Jo, men de går for å være dårlige PC'er generelt. Kjenner meg igjen i det Svelemoe og Kaymeerah diskuterer. Jævla bedrifter som lurer kunder ved å rose Commodore 64 opp i skyene. "Minnekortleser"! WOW! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 IMDb sin "Scrubs"-side. http://www.imdb.com/title/tt0285403/ Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Vet ikke hvor dere kommer om dere trykker på denne linken, men for en gangs skyld trykte jeg på pop-up-vinduet. Herrregud, hvem er det som har laget denne "quizen". Skulle faen meg ha vært banka opp, forbanna dysiletiske pakkisen. http://www.celltt.com/39?ref=40 Endret 20. november 2010 av Hestekølle 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 imdb sitt nye design! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) IMDb sin "Scrubs"-side. http://www.imdb.com/title/tt0285403/ imdb sitt nye design! Mr.Graves, lag deg bruker på IMDb, logg inn, og endre på "Settings" til Engelsk. Diskutant, du lager deg også bruker, og endrer til "Show previous title and name page design (reference view)". Noen flere som lurer på noe? Endret 20. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 IMDb sin "Scrubs"-side. http://www.imdb.com/title/tt0285403/ "Helt sykt" hahahaha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen flere som lurer på noe? Hvorfor må vi lage bruker på en nettside for å beholde kvaliteten vi ønsker? 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvorfor må vi lage bruker på en nettside for å beholde kvaliteten vi ønsker? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Mr.Graves, lag deg bruker på IMDb, logg inn, og endre på "Settings" til Engelsk. Diskutant, du lager deg også bruker, og endrer til "Show previous title and name page design (reference view)". Noen flere som lurer på noe? Jeg har hatt bruker på imdb i flere år, men er innlogget svært, svært sjelden. Det er alt for tungvint å måtte logge inn bare for å sjekke noe enkelt, kjapt og greit. Endret 20. november 2010 av Hyperio 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 IMDb sin "Scrubs"-side. http://www.imdb.com/title/tt0285403/ helt sykt! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 han som hadde peiling på data Ingen har peiling på data på elkjøp, de vet omtrent kun hvordan de søker om RMA og reinstallerer Windoze. Skal banne på hvis du gir de en maskin med ødelagt harddisk aner de ikke hva de skal gjøre untatt å sende den hele maskinen på RMA. Jævla bedrifter som lurer kunder ved å rose Commodore 64 opp i skyene. "Minnekortleser"! WOW! Hva faen? Commodore 64 har gudestatus her i huset! Nei, jeg kødder ikke, Commodore 64 er virkelig en awesome maskin, enn om den er svak og gammel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Commodore er oppskrytt! Amiga er tingen! - Eks Amiga bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå