Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla Elkjøp reklamer som sier "GOD GRAFIKK, KRAFTIG PROSESSOR", så er det faen meg en Pentium 4 og ett 5 år gammelt Radeon XT kort. :thumbdown:

Og i reklameavisene deira står det elendig forklart. "med grafikkløsning fra nvidia!!!!" So fucking what? Er ein garantert god grafikk så lenge elkjøp veit namnet på skjermkortprodusenten?

Same med prosessorar "prosessor fra Intel!!"

"Hele TO gigabait minne!!!!"

Dei tar det talet som er høgast og framstiller det som heilt fantastisk for å lure folk til å tru at akkurat det produktet er bra.

Når PCen min klikka og måtte bli returnert til elkjøp, skulle eg snakke med han som hadde peiling på data der for å finne ein pc som kunne erstatte den, fordi min PC var tatt ut av produksjon.

Min PC hadde i7 920, 1 TB harddisk og Nvidia GT 250. Den kosta 8000.

Han foreslo ein HP, av alle ting, med ein elendig AMD tokjerners prosessor, 500 GB harddisk og eit skjermkort frå før krigen. Den kosta det samme.

Når eg forklarte at PCen min var mykje betre, og hadde i7, såg han ut som eit spørsmålsteikn.

Jævla idiotar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jævla drittbikkje som bjeffer tidlig på morgenen. Og det verste er at ingen gadd å ta ho, så jeg måtte stå opp for å hente ho. Satan i helvete, skulle faen med vært skutt det dyret! :realmad:

gå tur med hunden før du legger deg så er det problemet løst. tenk som hunden. om morninger er hunden og veldig leken så bare spill med litt lett. så går du å legger deg igjen.

Lenke til kommentar

Han foreslo ein HP, av alle ting

Og hva er galt med HP? De har jo mange råkraftige maskiner de.

Jo, men de går for å være dårlige PC'er generelt.

Kjenner meg igjen i det Svelemoe og Kaymeerah diskuterer. Jævla bedrifter som lurer kunder ved å rose Commodore 64 opp i skyene. "Minnekortleser"! WOW!

Lenke til kommentar

Mr.Graves, lag deg bruker på IMDb, logg inn, og endre på "Settings" til Engelsk.

Diskutant, du lager deg også bruker, og endrer til "Show previous title and name page design (reference view)".

Noen flere som lurer på noe? :new_woot:

Jeg har hatt bruker på imdb i flere år, men er innlogget svært, svært sjelden. Det er alt for tungvint å måtte logge inn bare for å sjekke noe enkelt, kjapt og greit.

Endret av Hyperio
  • Liker 2
Lenke til kommentar
han som hadde peiling på data

Ingen har peiling på data på elkjøp, de vet omtrent kun hvordan de søker om RMA og reinstallerer Windoze. Skal banne på hvis du gir de en maskin med ødelagt harddisk aner de ikke hva de skal gjøre untatt å sende den hele maskinen på RMA.

Jævla bedrifter som lurer kunder ved å rose Commodore 64 opp i skyene. "Minnekortleser"! WOW!

Hva faen? Commodore 64 har gudestatus her i huset! :love:

Nei, jeg kødder ikke, Commodore 64 er virkelig en awesome maskin, enn om den er svak og gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...