Notelitten Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 ka fan e galt me dialækt? Det er helt ok dersom din far er din bror. Svenskene kaller onkel for "farbror", er det da OK å skrive dialekt om man er svensk, og har en onkel? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 ka fan e galt me dialækt? Det er helt ok dersom din far er din bror. Svenskene kaller onkel for "farbror", er det da OK å skrive dialekt om man er svensk, og har en onkel? d hær e itj sværje hær i norge shnakke manj nårsk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Når band og artister bruker filter med "band-pass" eller "high-pass" på vokaler i låter. Slik bare de høye frekvensene i vokalen blir med, og all bassen blir vekk. Vokalen høres litt ut som gammel radio/telefon/intercom. Det er ikke så kult. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Må alltid sysle med unødvendige ting når jeg egentlig har det travelt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hun er vel ikke Bergenser eller noe lignende? Har en kollega på jobb som er umulig å diskutere med. Nei, men ikke så langt ifra. Hun har bodd i Bergen noen år. Det er ikke det, jeg kjenner en del bergensere, og de går det faktisk an å diskutere med uten at det ender i krangel. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Scanner burde være et must dersom man skal ha hjemmekontor... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Pu-238 og Am-241 koster noe helt innforjævlig mye. Det irriterer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Alle som skriver "Kjente deg ikke....men hvil i fred!" på facebook. Herregud så teit. En slags runkekonkurranse om hvem som kan være tristest av alle. De prøver å skape en illusjon der folk skal tro at de bryr seg. Agreed. Veldig irriterende og en smule kvalmt. Heldigvis har vi en "unsubscribe" knapp som gjør at vi slipper oppdateringer fra slike folk. Selv brukes bare facebook som en "RSS" leser da de fleste nettsteder/youtube-folk har en gruppe der de bruker til oppdateringer. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Begynner å få litt mange "What the hell was I thinking?!" momenter disse dager. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 At jeg er så nær å spise eller drikke noe usunt igjen. Må. Være. Sterk. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvorfor kjempe i mot? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Alle som i kommentarfeltet på Youtube, Dagbladet, osv. skriver "lik her hvis du..."! Vet ikke hva som irriterer meg mest; at folk skriver det eller at folk faktisk trykker liker?! Lik hvis du er enig. 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kunder som tror det er jeg, og jeg alene som fastsetter våre administrasjonsgebyrer og med det har myndighet til å reduserere siden kunden synes det er for dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Lyder fra noe som minner jeg om en radiokanal som kommer fra headsetet. Hvor i faèn kommer de fra?! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvorfor kjempe i mot? Fordi det ødelegger meg, deg og alle i den vestlige verden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Du overdriver. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja, ja, vi får se hvem som lever lengst/uten medisiner. Man merker det best på sikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jepp. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå