Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Derfor-vil-ikke-byradet-ha-koprising-2648711.html#.TylPQ8VvvCM

I stedet har byrådet bedt Samferdselsdepartementet om å få hjemmel til å innføre miljødifferensierte bompenger. Det vil si at folk med biler som slipper ut mye NO2 må betale mer enn folk med biler som slipper ut lite.

Utrolig, de har faktisk klart å lage en avgift som straffer kun de fattige, som ikke har råd til god bil!

Endret av Notelitten
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mamma. Åååhhrrgghhh! Hun er så aggressiv at det ligner ikke grisen. Hver, HVER gang vi diskuterer ender det slik:

(Vi diskuterer en person. Dette er samtalen ord for ord.)

Mamma: H*n må da ikke sitte med hendene i fanget og forvente at en datajobb skal komme seilende. H*n kan ikke bare forvente å få den og den jobben.

Jeg: H*n gjør jo ikke det. Det er h*n da klar over.

Mamma: *hevet stemme* Jeg har da ikke SAGT at h*n gjør det, jeg bare sier at h*n ikke må *ditt* og ikke kan *datt*!

Jeg: H*n er jo klar over det, sier jeg. Nå må du ikke tro at-

Mamma: *hever stemmen litt til* Jeg har ikke sagt at jeg tror det, JEG BARE SIER DET!

Jeg: *oppgitt* Du trenger ikke hisse deg opp.

Mamma: Det er jo helt umulig å diskutere med deg, nå gidder jeg ikke mer!

Endret av Therawyn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nytt lavmål på TV.

"Lagerkrigen".

Handler om... lager... og auksjoner.

Og jævlig irriterende auksjonister.

Dette er det aller værste jeg har sett på TV.

Wtf is this? Jeg er helt sjokkert over at noen kan lage noe sånn drit.

Fy faen så tragisk.

Burde vært dødsstraff for dette. Kødder ikke.

... Artig program det der, bedre enn alt det andre dritet som går på TV, og av alle auksjonsprogrammer som går på TV er dette faktisk spennende. Mye bedre enn f.eks "Auction Kings" som Discovery viser. Hva vil du heller skal gå? "Hurtigruten minutt for minutt?".

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Syns det er merkelig at folk med stor dialektforskjell fra bokmål liker å skrive slik de snakker. Jeg som bor på østlandet snakker ikke helt slik jeg skriver, men det betyr ikke at jeg skriver sværd og skjei allikevel, fordi det ser dumt ut og skitner til språket vårt. At andre har bredere og dialekter som er mer ulike enn bokmål syns jeg er en dårlig unnskyldning.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...