Hyperio Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Skal tattovere på meg en tekst som minner meg på å begå selvmord om jeg noen gang får barn eller blir gift. Har og tenkt slik, men så tenker jeg at jeg vil angre når jeg er 50-60-70 år. Da er man ensom hvis man ikke har unger eller familie. Bah. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har og tenkt slik, men så tenker jeg at jeg vil angre når jeg er 50-60-70 år. Da er man ensom hvis man ikke har unger eller familie. Bah. Ser for meg at jeg skal henge med kompisene mine til jeg blir 90. Men når jeg tenker meg om kommer de sikkert til å ditche meg og få seg barn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 -30 og vind, vil ha sommer nå...aFløtt fra Røros Haha, er ikke sååå jævla ille her da. Jeg irriterer meg over fjortiser som ikke skjønner hvor heldige de er som har en jobb. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Venting. Jeg hater å vente. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg kan ikke fordra politikkere, verdens avskum 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Dunk hodet i pulten så mye du vil, jeg er enig med kommentaren. Jeg gjorde det pga jeg synes det er helt tragisk opplegg. Og jeg er vel en av de mange som blir rammet, om det skjer. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg kan ikke fordra politikkere, verdens avskum Avskum er litt drøyt, men alt for mange av de er i alle fall idioter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Kulde. Og is på fortauet. Fuck it. Endret 31. januar 2012 av Lami Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Instinkter er blodig irriterende! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Instinkter er blodig irriterende! Insekter er blodig irriterende! 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Dunk hodet i pulten så mye du vil, jeg er enig med kommentaren. Jeg gjorde det pga jeg synes det er helt tragisk opplegg. Og jeg er vel en av de mange som blir rammet, om det skjer. Ah, da beklager jeg utbruddet mitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Alle som skriver "Kjente deg ikke....men hvil i fred!" på facebook. Herregud så teit. En slags runkekonkurranse om hvem som kan være tristest av alle. De prøver å skape en illusjon der folk skal tro at de bryr seg. 7 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 At jeg først mista access til å laste opp filer til FTP-serveren min, og så gikk hovedsida mi ned. >< Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Wtf. Jeg har alltid vært god til å lese, men nå plutselig begynner jeg å få problemer. Jeg ser ord som ikke er der, ser setningene annerledes enn de er. I sted måtte jeg lese en enkel setning tre ganger før jeg så hva som *egentlig* stod der. Samme med et ord jeg kom over kort etterpå. Wtf. Irriterende. -.- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Når jeg opplever det, er jeg trøtt. Det pleier å ordne seg etter en god natts søvn. Utifra nåværende tidspunkt, antar jeg at du nettopp stod opp. Prøv litt morgengymnastikk eller en kopp kaffe. Endret 1. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Wtf. Jeg har alltid vært god til å lese, men nå plutselig begynner jeg å få problemer. Jeg ser ord som ikke er der, ser setningene annerledes enn de er. I sted måtte jeg lese en enkel setning tre ganger før jeg så hva som *egentlig* stod der. Samme med et ord jeg kom over kort etterpå. Wtf. Irriterende. -.- Kan ha noko med tidspunktet på døgnet å gjere? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Når jeg opplever det, er jeg trøtt. Det pleier å ordne seg etter en god natts søvn. Utifra nåværende tidspunkt, antar jeg at du nettopp stod opp. Prøv litt morgengymnastikk eller en kopp kaffe. Ja, kanskje det. Selv om jeg ikke følte meg særlig trøtt. Irriterer meg at kjølevifta til skjermkortet skrur seg av og på når det passer den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hunden Mira skutt på åpen gate Jævla undermenneske. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Feiging Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nytt lavmål på TV. "Lagerkrigen". Handler om... lager... og auksjoner. Og jævlig irriterende auksjonister. Dette er det aller værste jeg har sett på TV. Wtf is this? Jeg er helt sjokkert over at noen kan lage noe sånn drit. Fy faen så tragisk. Burde vært dødsstraff for dette. Kødder ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå