Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp. Dersom en menneskekropp skulle bli "plyndret", blir pårørende også trakassert.

Jepp, helt klart mye bedre at noen andre dør.

Hvis foreldrene mine eller vennene mine ikke ville la alle organene mine bli donert bort, ville døden min vært totalt meningsløs og bortkastet.

Er som å kaste et hjemmekinoanlegg i stedet for å bare gi bort de delene som funker.

Selvfølgelig skal man få bestemme over egen kropp etter død.

Hvis man kan respektere de døde, mister begrepet respekt all verdi og betydning.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Du er klein og masete :---D

--------------------

ot: Irriterer meg at headsettet mitt har gått i stykker. Tredje jeg har hatt av samme typen på relativt kort tid. Noen som har tips om et in-ear head set som som er rimelig, bra og holder i mer enn et halvt år?

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal man få bestemme over egen kropp etter død.

"Hei, du liket, er det greit at vi redder liv med noen av organene dine? Den som tier samtykker. [...]

Ok, flott - Hent skalpell og isboks!"

Joda, jeg ser ingen problemer med det. Høres fornuftig ut at man bestemmer over kroppen etter at man er død. :)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

At det er så mange som ikke blir donorer. Hvis du dør, hvorfor ikke hjelpe noen å leve?

Fordi jeg liker ikke tanken på at andre skal få noe av meg. Eller å bli kuttet i. Jeg vil ikke ha noe av andre, og andre får ikke noe av meg.

Hvorvidt du liker å bli kuttet i har jo ikke noe å si når du er død! Jeg VIL ikke at noen skal kutte i meg heller. Nå. Men når jeg er død merker jeg nok ikke at de tar hjertet, leveren og litt hud for å redde andres liv.

ot: Irriterer meg at headsettet mitt har gått i stykker. Tredje jeg har hatt av samme typen på relativt kort tid. Noen som har tips om et in-ear head set som som er rimelig, bra og holder i mer enn et halvt år?

Noe billig. Alle mine in-ears blir på et eller annet tidspunkt. Kjøper noen til rundt 300 kr som har god lyd til prisen som jeg bruker på farten, og som jeg ikke er redd for. Headsetene mine blir aldri ødelagte.

Forøvrig; Fb Messages og Chat funker ikke. Fordømt irriterende. Prøver å sende meldinger, men alt jeg får er feilmeldinger.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har vært uten stabilt nett i to dager. Irriterer også at jeg er sulten, og kvalm fordi jeg ikke gjør det kroppen gir meg beskjed om. Hvorfor ikke? Jo, fordi jeg ikke har en matbit i huset og ikke har fått penger enda. Så irriterer det meg GRUELIG at jeg ikke fikk den leiligheten jeg hadde håpet på. Nå sitter jeg i ei klemme. Må ut 1. Mars, og her i denne drittbyen er det ikke en dritt som er ledig. Så må sikekrt bo på gata. Og på toppen av det så irriterer det meg at alt skal være så inn i helvete vanskelig. Jeg mener ikke å klage, det fins sikkert folk som har det verre enn meg, men jeg må få lov til å blåse ut litt damp fordi om. Og før noen kommer med spydige kommentarer, så er det en haug med andre ting jeg sliter med enn det som jeg skriver her. Det ER vanskelig. Og det irriterer. Grenseløst.

Edit: Kom på en ting til. Det har blitt nevnt her før; det irriterer meg at jeg ikke kan kjøre Steam i offline mode. Hvorfor? Fordi Steam ikke kan koble til nettverket. Vel, duh! Hva er vitsen med offline mode hvis man trenger internett for å bruke det? God!

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...