Patrick123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Da er det godt å ha internettet og diskusjon.no, så kan folk være "forever alone" sammen Men om folk samles for å være forever alone sammen... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjæresten har bittesmå rød prikker her og der. Noen utvikler seg til føflekker, eller noe som ligner. Og siden jeg ble sammen med ham har jeg begynt å få dem også. De har ikke plaget meg, men nå har jeg fått en med skorpe som gjør vondt. Irriterer meg også at jeg har dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Gå til legen. Er dette tilfelle? http://www.youtube.com/watch?v=xxYHgVu5RxE Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 SATAN var så jævla close på muslimsk fitte!!! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 SATAN var så jævla close på muslimsk fitte!!! Haha som du kommer til å angre på denne i morgen når du våkner. Jeg quota den for deg, jeg. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjæresten har bittesmå rød prikker her og der. Noen utvikler seg til føflekker, eller noe som ligner. Og siden jeg ble sammen med ham har jeg begynt å få dem også. De har ikke plaget meg, men nå har jeg fått en med skorpe som gjør vondt. Irriterer meg også at jeg har dårlig samvittighet. Høres ut som HIV. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 At jeg er forever alone i kveld >temporarily forever alone wat 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Gå til legen. Lege er stress. Og dyrt. Dessuten liker jeg ikke legen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Eller ikke. Gå rundt med en sykdom, det går fint. Det verste som kan skje er at dere dør. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 SATAN var så jævla close på muslimsk fitte!!! Haha som du kommer til å angre på denne i morgen når du våkner. Jeg quota den for deg, jeg. God morgen! Angre påhva lixååm Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Eller ikke. Gå rundt med en sykdom, det går fint. Det verste som kan skje er at dere dør. Tviler på at det er så alvorlig, siden han har hatt dem så lenge han kan huske. Anyway, ja, skal bytte lege snart. For å ikke spore av, så irriterer det meg at alt er stengt om søndagene. Så avleggs. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dette var en flott morgen helt til jeg skulle ut og kjøre. Viftereimen røyk. Forbanna dritt! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Takk, det minner meg på at jeg burde sjekke min. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Folk som har mentale breakdowns på McDonalds. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kakemot, kan du utdype? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Er fire weirdos som sitter å snakker om hvor fælt de har det, og klager over nav. Pågår skikkelig klissprat om følelsene deres nå... Lololololo Endret 29. januar 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 >McDonalds >Grine over NAV gg life :\ 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Er kanskje lett irritabel pga bakrus... De er sikkert ikke så ille. Edit: Å fitte faen, han ene snakker om hvordan han pleier å stjele fra butikken. Wtf. Dra til helvete, avskum. Endret 29. januar 2012 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå